جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی پس از تاریکی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پس از تاریکی - هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی
،
مهدی غبرایی
انتشارات کتابسرای نیک
،
نشر صوتی نیک
دسته:
داستان و رمان اجتماعی خارجی
کتاب صوتی
4.1
336 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Micky
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
0
1
اولین اثر هوراکی موراکیه که گوش میکنم، جزئیات رو جوری اشاره کرده که با شنیدنش صحنهها رو کامل میتونی مجسم کنی، خوانش کتاب هم خیلی خوبه😍
سعید خراسانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
0
0
جزو کتابهایی است که احتمالا چون خیلی با سانسور مواجه شده، نمیشه خیلی از داستان چیزی فهمید، ولی صدای راوی را دوست داشتم
MarYam
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
1
2
کتاب خیلی فضای دارک و خاصی داره اصلا نپسندیدم هیچ معنای خاصی نداشت یه فضای خاص و تاریک و پوچ دیگه اصلا ازین نویسنده کتابی نمیخونم
Danny RDA
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
2
0
تصویر سازیِ عالی، به طوری که انگار واقعا باید این کتاب رو از نیمه شب به بعد خواند. داستانی واقع گرایانه و خوب 👌🏼
مائده خزائلی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
0
0
سلام و درود. من نتونستم زیاد با کتاب ارتباط بگیرم. مشکل از کتاب و شیوهی نگارش نیست، من نتونستم ارتباط بگیرم
hadiseh rasouli
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
0
0
تا تهش منتظر یه اتفاق شوک آور بودم ولی از نظرم کمی یکنواخت بود. صدای گوینده خوب بود موضوع به نظرم ضعیف بود
لیلا
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
دوستش داشتم کتابهای موراکامی، خواننده را وادار به ادامه داستان و کشف رازهای شخصیتهای داستان خواهدکرد.
هدیه رنجبر
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
0
0
این کتاب اثری عالی و روایتی روان داشت. برای کسایی که دوست دارن یه کتاب با روایتی پیوسته رو گوش بدن پیشنهاد میکنم
مینا حاتم زاده
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
0
0
اخرای کتاب هستم ادمو مجبور به صحنه سازی دهنی میکنه اونقدر واضح و ریز نکته کتاب نوشته شده. والبته با صداو بیان عالی
✨ماری✨
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
0
0
داستان خوبیه صدا گذاری هم خوبه ولی اینکه بگم عالی و داستان خیلی جذاب نه اگر خیلى کتابخوان باشید براتون جذاب نیست
سهیلا نعیمی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
0
0
عشق بین دو نفر را بسیار زیبا پرداخته شده بود در عین حال از. کمک هم غافل نبود داستان به انسان آرامش میداد
سودابه رفیعی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
0
0
سلام شروع کتاب خوب بود ولی آخرش مبهم بود خوانش کتاب عالی بود شاید یکم سانسور شده بود تا آخر خوندمش بد نبود
فاطمه ش
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
کتاب خوبی بود. روند آروم و آرامش دهنده ای داشت. من از اینجور کتاب ها خوشم میاد برای همین توصیه اش میکنم
mojgan asadi
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
0
0
نویسنده تلاش داشته کتابش تبدیل به فیلم بشه. در کل به نظرم داستان جذابی ندارد و آخرش هم خیلی مبهم هستش
Michael moser
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
0
عالی بود واقعاً شاهکار هم روای و هم نویسنده انگار ذهنشان به هم متصله پیشنهاد می کنم حتماً بخونید 🍋
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
نه اونقدر بد بود که سریع پاکش بکنم و گوش ندم، نه اونقدر خوب بود که میخکوب بشم. یه داستان نیمه جالب بی سر و ته
فریده
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
1
1
قلم نویسنده متفاوت بود با توجه به اینهمه رمانی که خوندم و شنیدم. چیزهایی رو نوشته که در زندگی عادی توجه نداریم.
رعنا عبدالهی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
5
1
بنظرم خوبه همیشه آدم کتاب های صوتی گوش بده مخصوصا موقع خواب این یک نیازه
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
2
0
داستانهای موراکامی ساده و عمیقند و مدرنیت انسانها را به رخمان میکشد که با خود چه میکنیم
مهوند وثوقی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
2
0
خیلی کتاب قشنگی بود، راویها و موسیقی ش کلا آدمو میبره توی فضای داستان
انگار اونجا حضور داری
هدا احراری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
1
0
اینم جزو داستانهای خوب موراکامیه، خوب بود، خوشم اومد، گویندگی شخصیتها و صداهای پس زمینه عالی بودن.
O
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
0
0
متن و گویندگی خوب بود کتاب در مورد زندگی شبانه چند نفره که چه اتفاقاتی براشون میفته
شیرین دهقان
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
0
0
چند صدایی بود خواندنش با احساسات کتاب همخوانی داشت داستان خلاقی دارد سرگرم کننده است
الهام تیموری
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
0
0
کتاب جذابی بود من دوست داشتم روایت قشنگی هم داشت موضوع تکراری نبود یه ریتم آرام و فضاسازی خوب داشت
رومینا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
0
0
صدای گوینده ها خیلی عالی روان و مناسب بود رمان خوبی بود اما من فکر میکنم خیلی جذاب و گیرا نبود
Z
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
کتاب صوتی خوبی در موقع تنهایی است، خواننده وشخصیتها خصوصا نقش خانمها عالی بود. سپاس
حسین
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
از نظر صدای گویندگان و تدوین، حرفهای بود اما موضوع خود کتاب بیشتر مورد علاقهی نوجوانان هست
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
توجه به جزییات عالی ولی از نظر من یه کم مبهم تموم شد، شاید برای سلیقهی من خیلی جذاب نبود
نیلوفر بیدخت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
1
1
کتاب روان با زبانی ساده و واقع گرایانه است البته باید قلم موراکامی دوست داشته باشین.
روح اله کریمی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
2
0
از اون کارای موراکامی که حس و حال خوب بعد خودشون باقی میذارن.
Zohre
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
2
0
شنیدن داستان با این صداگذاری قوی لذتش را چند برابر کرد، با تشکر از شما
Mozhgan Ghaseminasab
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
1
کتابهای موراکامی چیرهای ساده رو با خیلی توضیحات اضافه وصف میکنه، من نمیپسندم و برام حوصله سربر هست
علیرضا خلج
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
2
1
این رمان داستان پردازی خوبی داره و هنینطور گویندهها و موسیقی خوب بودند مخصوصا گوینده ها
Mahdiye Rezai
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
1
0
کتابهای موروکامی رو دوست دارم چون نمیتونم پیش بینی کنم که چی قرار اتفاق بیفته
سعیده ابوالقاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
0
0
بسیار خوب بود هم گویش هم داستان عاالی و جذاب بود پیشنهاد میکنم گوش کنید
زهرا
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
0
0
سلام کتاب صوتی پس از تاریکی عالی بود لذت بردم ممنون از کتابراه
مهدیه عرب
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
0
0
خیلی تعریفش را شنیده بودم بدک نبود اونجوری نیست که به کسی توصیهاش کنم
محمد
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
0
0
روایت لذت بخشی داشت کتاب خوبی بود لذت بردم زمانی که صرف کردم براش هدر نرفت 🤌🏻
امیرمحمد محمدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
0
0
عالی ترین و اولین رمانی که گوش کردم 😜به شما هم پیشنهاد میدم گوش کنید!
زهره سادات سجادی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
0
0
هر کسی به کتاب علاقه داره.. به نظرم باید این کتاب را چند بار بشنود. یا بخواند
سعیده کریمی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
0
0
صدای گویندهها خیلی خوب بود ولی در کل داستان رو دوست نداشتم.
ماریا وطن خواه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
0
0
این کتاب برای من کشش نداره کلا کتابای هاروکیموراکامی اینجورین
Zahraarmaghan
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
2
1
کتاب جذابی بود ولی خب به نظر من میتونست از این بهتر هم باشه
Pariya
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
1
1
داستان جالبی بود و بیشتر از همه توصیفات واقعی نویسنده من رو تحت تاثیر قرار داد
تکتم نصیرزاده
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
3
0
میشه گفت جزو آثار خوب موراکامی بود
با سبک خاص خودش
مونا بوریایی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
1
0
لذت بردم چون بجای کتاب خواندن انگار فیلم میدیدم جزئیات عالی بود
Sh.a A A
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
1
سلام تا اواسط داستان متوجه نمیشدم اما بعد داستان جالب شد، در کل خوب بود 🙏
سیامک درویش
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
خوندن و نخوندنش هیچ فرقی با هم نداره، چیزی به شما اضافه نمیکند
سبحان فراهت
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
3
0
بسیار عالی تنظیم شده گویندگان واقعی دیالوگ میگویند👌👏
نیوشا ترجانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
0
تو ذهن موندنیه اما دیالوم با فاصله بهتره
<<
1
2
3
4
>>
👋 سوالی دارید؟