نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پس از تاریکی - هاروکی موراکامی

Micky
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
اولین اثر هوراکی موراکیه که گوش می‌کنم، جزئیات رو جوری اشاره کرده که با شنیدنش صحنه‌ها رو کامل می‌تونی مجسم کنی، خوانش کتاب هم خیلی خوبه😍
سعید خراسانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
جزو کتابهایی است که احتمالا چون خیلی با سانسور مواجه شده، نمیشه خیلی از داستان چیزی فهمید، ولی صدای راوی را دوست داشتم
MarYam
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
کتاب خیلی فضای دارک و خاصی داره اصلا نپسندیدم هیچ معنای خاصی نداشت یه فضای خاص و تاریک و پوچ دیگه اصلا ازین نویسنده کتابی نمیخونم
Danny RDA
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
تصویر سازیِ عالی، به طوری که انگار واقعا باید این کتاب رو از نیمه شب به بعد خواند. داستانی واقع گرایانه و خوب 👌🏼
مائده خزائلی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
سلام و درود. من نتونستم زیاد با کتاب ارتباط بگیرم. مشکل از کتاب و شیوه‌ی نگارش نیست، من نتونستم ارتباط بگیرم
hadiseh rasouli
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
تا تهش منتظر یه اتفاق شوک آور بودم ولی از نظرم کمی یکنواخت بود. صدای گوینده خوب بود موضوع به نظرم ضعیف بود
لیلا
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
دوستش داشتم کتاب‌های موراکامی، خواننده را وادار به ادامه داستان و کشف رازهای شخصیت‌های داستان خواهدکرد.
هدیه رنجبر
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
این کتاب اثری عالی و روایتی روان داشت. برای کسایی که دوست دارن یه کتاب با روایتی پیوسته رو گوش بدن پیشنهاد میکنم
مینا حاتم زاده
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
اخرای کتاب هستم ادمو مجبور به صحنه سازی دهنی میکنه اونقدر واضح و ریز نکته کتاب نوشته شده. والبته با صداو بیان عالی
✨ماری✨
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
داستان خوبیه صدا گذاری هم خوبه ولی اینکه بگم عالی و داستان خیلی جذاب نه اگر خیلى کتابخوان باشید براتون جذاب نیست
سهیلا نعیمی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
عشق بین دو نفر را بسیار زیبا پرداخته شده بود در عین حال از. کمک هم غافل نبود داستان به انسان آرامش میداد
سودابه رفیعی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
سلام شروع کتاب خوب بود ولی آخرش مبهم بود خوانش کتاب عالی بود شاید یکم سانسور شده بود تا آخر خوندمش بد نبود
فاطمه ش
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
کتاب خوبی بود. روند آروم و آرامش دهنده ای داشت. من از اینجور کتاب ها خوشم میاد برای همین توصیه اش میکنم
mojgan asadi
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
نویسنده تلاش داشته کتابش تبدیل به فیلم بشه. در کل به نظرم داستان جذابی ندارد و آخرش هم خیلی مبهم هستش
Michael moser
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
عالی بود واقعاً شاهکار هم روای و هم نویسنده انگار ذهنشان به هم متصله پیشنهاد می کنم حتماً بخونید 🍋
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
نه اونقدر بد بود که سریع پاکش بکنم و گوش ندم، نه اونقدر خوب بود که میخکوب بشم. یه داستان نیمه جالب بی سر و ته
فریده
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
قلم نویسنده متفاوت بود با توجه به اینهمه رمانی که خوندم و شنیدم. چیزهایی رو نوشته که در زندگی عادی توجه نداریم.
رعنا عبدالهی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
بنظرم خوبه همیشه آدم کتاب های صوتی گوش بده مخصوصا موقع خواب این یک نیازه
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
داستانهای موراکامی ساده و عمیقند و مدرنیت انسانها را به رخمان میکشد که با خود چه میکنیم
مهوند وثوقی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خیلی کتاب قشنگی بود، راوی‌ها و موسیقی ش کلا آدمو میبره توی فضای داستان
انگار اونجا حضور داری
هدا احراری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
اینم جزو داستان‌های خوب موراکامیه، خوب بود، خوشم اومد، گویندگی شخصیت‌ها و صداهای پس زمینه عالی بودن.
O
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
متن و گویندگی خوب بود کتاب در مورد زندگی شبانه چند نفره که چه اتفاقاتی براشون میفته
شیرین دهقان
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
چند صدایی بود خواندنش با احساسات کتاب همخوانی داشت داستان خلاقی دارد سرگرم کننده است
الهام تیموری
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
کتاب جذابی بود من دوست داشتم روایت قشنگی هم داشت موضوع تکراری نبود یه ریتم آرام و فضاسازی خوب داشت
رومینا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
صدای گوینده ها خیلی عالی روان و مناسب بود رمان خوبی بود اما من فکر میکنم خیلی جذاب و گیرا نبود
Z
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
کتاب صوتی خوبی در موقع تنهایی است، خواننده وشخصیتها خصوصا نقش خانمها عالی بود. سپاس
حسین
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
از نظر صدای گویندگان و تدوین، حرفه‌ای بود اما موضوع خود کتاب بیشتر مورد علاقه‌ی نوجوانان هست
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
توجه به جزییات عالی ولی از نظر من یه کم مبهم تموم شد، شاید برای سلیقه‌ی من خیلی جذاب نبود
نیلوفر بیدخت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
کتاب روان با زبانی ساده و واقع گرایانه است البته باید قلم موراکامی دوست داشته باشین.
روح اله کریمی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
از اون کارای موراکامی که حس و حال خوب بعد خودشون باقی میذارن.
Zohre
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
شنیدن داستان با این صداگذاری قوی لذتش را چند برابر کرد، با تشکر از شما
Mozhgan Ghaseminasab
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
کتابهای موراکامی چیرهای ساده رو با خیلی توضیحات اضافه وصف میکنه، من نمی‌پسندم و برام حوصله سربر هست
علیرضا خلج
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
این رمان داستان پردازی خوبی داره و هنینطور گوینده‌ها و موسیقی خوب بودند مخصوصا گوینده ها
Mahdiye Rezai
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
کتابهای موروکامی رو دوست دارم چون نمیتونم پیش بینی کنم که چی قرار اتفاق بیفته
سعیده ابوالقاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
بسیار خوب بود هم گویش هم داستان عاالی و جذاب بود پیشنهاد میکنم گوش کنید
زهرا
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
سلام کتاب صوتی پس از تاریکی عالی بود لذت بردم ممنون از کتابراه
مهدیه عرب
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
خیلی تعریفش را شنیده بودم بدک نبود اونجوری نیست که به کسی توصیه‌اش کنم
محمد
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
روایت لذت بخشی داشت کتاب خوبی بود لذت بردم زمانی که صرف کردم براش هدر نرفت 🤌🏻
امیرمحمد محمدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی ترین و اولین رمانی که گوش کردم 😜به شما هم پیشنهاد میدم گوش کنید!
زهره سادات سجادی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
هر کسی به کتاب علاقه داره.. به نظرم باید این کتاب را چند بار بشنود. یا بخواند
سعیده کریمی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
صدای گوینده‌ها خیلی خوب بود ولی در کل داستان رو دوست نداشتم.
ماریا وطن خواه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
این کتاب برای من کشش نداره کلا کتابای هاروکی‌موراکامی اینجورین
Zahraarmaghan
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
کتاب جذابی بود ولی خب به نظر من میتونست از این بهتر هم باشه
Pariya
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
داستان جالبی بود و بیشتر از همه توصیفات واقعی نویسنده من رو تحت تاثیر قرار داد
تکتم نصیرزاده
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
میشه گفت جزو آثار خوب موراکامی بود
با سبک خاص خودش
مونا بوریایی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
لذت بردم چون بجای کتاب خواندن انگار فیلم میدیدم جزئیات عالی بود
Sh.a A A
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
سلام تا اواسط داستان متوجه نمیشدم اما بعد داستان جالب شد، در کل خوب بود 🙏
سیامک درویش
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
خوندن و نخوندنش هیچ فرقی با هم نداره، چیزی به شما اضافه نمیکند
سبحان فراهت
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بسیار عالی تنظیم شده گویندگان واقعی دیالوگ میگویند👌👏
نیوشا ترجانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تو ذهن موندنیه اما دیالوم با فاصله بهتره
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟