نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پس از تاریکی - هاروکی موراکامی

سجاد امانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
فن بیان. موسیقی متن و کیفیت کلی واقعا عالیه
امیدذاکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
فضای داستان خیلی جالب و متفاوت بود خیلی خوب هم صداگذاری شده
دیانا حکیمیان
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
کلا این نویسنده برای من جالب نیست نوشته هاش و جذابیتی نداره
leila zareian
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
مجموعه‌ای از دیدگاه‌های اجتماعی را به من نشان داد
امیر محمد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
داستان قشنگی داشت ولی آخرش خیلی بی منطق تموم شد
Rukhsara Rashed
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
بنظر من جالب نبود اصلا خوشم نیومد خیلی افتضاح بود.
مریم ایزدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
چیزی که نظر من رو جلب کرد فضای داستان بود
mahdi rashidzadeh
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
بسیار کتاب خوب و کاربردی هستش من خیلی خوشم اومد ازش
Elham Amiri
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
کتاب جالبی نبود بدون هیجان و بدون تجربه یا درسی
سیما علیپورنوری
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
خیلی جالب بود لذت بردم مخصوصا آخر کتاب عالی بود.
maria alaee
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
کتاب خوبی بود سرگرم کننده و آرامش بخش بود
Navid
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
کتاب خوبیه قابل تقدیر ولی بستگی به مخاطب دلره
qasem brt
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
یک فیلمنامه از یک شب خشن از یک شهر آشفته
نرگس رجبی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
کتاب متفاوتی برام بود چون داستان آدمهای بیدار در طول شب بود
امیراحمد پوراحمدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
کتاب جذاب و جالبی بود پیشنهاد میدم به دیگران
فائقه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
من دوست نداشتم کلا بی روح بود عین فیلم‌های ژاپنی ضعیف
میترا ن
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
داستان کتاب خیلی معمولی هست، ولی گویندگان عالی
مجید وی پی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
عالی بود، فضای داستان بسیار تاثیر گذار است
بابک جان
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
سلام و درود به دوست بسیار عزیزمان کتابراه عزیزم ازت ممنونم و دوستت دارم
میلاد داودی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
یه کتاب با نماد‌های خاص شرق باید نقد بررسی کتاب رو خوند
ثمین سوری
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
من عاشق این نویسنده هستم هر چی بنویسه هم دوست دارم
آوا روشن روان
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
تصویرسازی‌هایی که دراین داستان وجود داشت رو دوست داشتم
پویا
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
کتاب مفیدی بود و می‌توان استفاده کرد
امیر محمد قهرمانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
کتاب خوبی برای نوجوانان است
ارسطو تفضلی
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
بد نبود کتابراه 👍🙏🙏
Zahra jahangir
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
خوب بود و تا انتها نخوندمش
الهام راهپیکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
پادکست زیاد خوبی نیست بدم نیست
Kiki
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
چرا نفهمیدمش ولی دوسش دارم؟
کاربر ر
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
داستان ساده اما جالب و شنیدنی
پریسا م
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
خوب بود ولی مهیج نبود
ابراهیم زبیری
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
بسیار شنیدنی با ترجمه و اجرای عالی
@@
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
زیاد توجه منو جلب نکرد
بهاره
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
پایان بدون نتیجه‌ای داشت
Omid P
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
کتاب جذابیه من که خوشم اومد
محسن بیات
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
رمان خوب و جذابی هست
سید شهروز عقیلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
خوب بود و سرگرم کننده
تفرشی کاشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
چندان مورد پسندم نبود
مهدی جهانی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
مثل همه کارهای موراکامی عالی بود.
فاطمه نصیری
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
اونقدر که انتظار داشتم جالب نبود
زهره حمزوی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
من خیلی خوشم نیومد یکم گم بود
شیرین احمدی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
مثل همیشه بیمانند
مریم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی دوسش داشتم 😍
سمن محسنیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
من خیلی خوشم نمیومد
<< 1 2 3 4 
👋 سوالی دارید؟