جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی پس از تاریکی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پس از تاریکی - هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی
،
مهدی غبرایی
انتشارات کتابسرای نیک
،
نشر صوتی نیک
دسته:
داستان و رمان اجتماعی خارجی
کتاب صوتی
4.1
336 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
سجاد امانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
3
0
فن بیان. موسیقی متن و کیفیت کلی واقعا عالیه
امیدذاکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
0
0
فضای داستان خیلی جالب و متفاوت بود خیلی خوب هم صداگذاری شده
دیانا حکیمیان
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
کلا این نویسنده برای من جالب نیست نوشته هاش و جذابیتی نداره
leila zareian
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
مجموعهای از دیدگاههای اجتماعی را به من نشان داد
امیر محمد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
0
0
داستان قشنگی داشت ولی آخرش خیلی بی منطق تموم شد
Rukhsara Rashed
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
0
0
بنظر من جالب نبود اصلا خوشم نیومد خیلی افتضاح بود.
مریم ایزدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
0
0
چیزی که نظر من رو جلب کرد فضای داستان بود
mahdi rashidzadeh
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
0
0
بسیار کتاب خوب و کاربردی هستش من خیلی خوشم اومد ازش
Elham Amiri
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
0
0
کتاب جالبی نبود بدون هیجان و بدون تجربه یا درسی
سیما علیپورنوری
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
0
0
خیلی جالب بود لذت بردم مخصوصا آخر کتاب عالی بود.
maria alaee
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
0
0
کتاب خوبی بود سرگرم کننده و آرامش بخش بود
Navid
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
0
0
کتاب خوبیه قابل تقدیر ولی بستگی به مخاطب دلره
qasem brt
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
0
0
یک فیلمنامه از یک شب خشن از یک شهر آشفته
نرگس رجبی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
0
0
کتاب متفاوتی برام بود چون داستان آدمهای بیدار در طول شب بود
امیراحمد پوراحمدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
0
0
کتاب جذاب و جالبی بود پیشنهاد میدم به دیگران
فائقه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
من دوست نداشتم کلا بی روح بود عین فیلمهای ژاپنی ضعیف
میترا ن
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
1
0
داستان کتاب خیلی معمولی هست، ولی گویندگان عالی
مجید وی پی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
1
1
عالی بود، فضای داستان بسیار تاثیر گذار است
بابک جان
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
0
2
سلام و درود به دوست بسیار عزیزمان کتابراه عزیزم ازت ممنونم و دوستت دارم
میلاد داودی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
1
0
یه کتاب با نمادهای خاص شرق باید نقد بررسی کتاب رو خوند
ثمین سوری
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
1
0
من عاشق این نویسنده هستم هر چی بنویسه هم دوست دارم
آوا روشن روان
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
1
0
تصویرسازیهایی که دراین داستان وجود داشت رو دوست داشتم
پویا
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
0
0
کتاب مفیدی بود و میتوان استفاده کرد
امیر محمد قهرمانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
0
0
کتاب خوبی برای نوجوانان است
ارسطو تفضلی
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
0
0
بد نبود کتابراه 👍🙏🙏
Zahra jahangir
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
0
0
خوب بود و تا انتها نخوندمش
الهام راهپیکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
0
0
پادکست زیاد خوبی نیست بدم نیست
Kiki
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
0
0
چرا نفهمیدمش ولی دوسش دارم؟
کاربر ر
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
0
0
داستان ساده اما جالب و شنیدنی
پریسا م
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
0
0
خوب بود ولی مهیج نبود
ابراهیم زبیری
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
0
0
بسیار شنیدنی با ترجمه و اجرای عالی
@@
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
0
زیاد توجه منو جلب نکرد
بهاره
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
پایان بدون نتیجهای داشت
Omid P
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
1
1
کتاب جذابیه من که خوشم اومد
محسن بیات
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
1
رمان خوب و جذابی هست
سید شهروز عقیلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
1
خوب بود و سرگرم کننده
تفرشی کاشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
1
چندان مورد پسندم نبود
مهدی جهانی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
1
0
مثل همه کارهای موراکامی عالی بود.
فاطمه نصیری
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
1
اونقدر که انتظار داشتم جالب نبود
زهره حمزوی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
1
من خیلی خوشم نیومد یکم گم بود
شیرین احمدی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
2
0
مثل همیشه بیمانند
مریم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
0
0
خیلی دوسش داشتم 😍
سمن محسنیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
من خیلی خوشم نمیومد
<<
1
2
3
4
👋 سوالی دارید؟