نظر زهره سادات سجادی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
زهره سادات سجادی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
هر کسی به کتاب علاقه داره.. به نظرم باید این کتاب را چند بار بشنود. یا بخواند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟