نظر Michael moser برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
Michael moser
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
عالی بود واقعاً شاهکار هم روای و هم نویسنده انگار ذهنشان به هم متصله پیشنهاد می کنم حتماً بخونید 🍋
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟