نظر مائده خزائلی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
مائده خزائلی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
سلام و درود. من نتونستم زیاد با کتاب ارتباط بگیرم. مشکل از کتاب و شیوه‌ی نگارش نیست، من نتونستم ارتباط بگیرم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟