نظر رومینا برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
رومینا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
صدای گوینده ها خیلی عالی روان و مناسب بود رمان خوبی بود اما من فکر میکنم خیلی جذاب و گیرا نبود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟