نظر الهام تیموری برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
الهام تیموری
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
کتاب جذابی بود من دوست داشتم روایت قشنگی هم داشت موضوع تکراری نبود یه ریتم آرام و فضاسازی خوب داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟