نظر عصمت گلسرخی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
توجه به جزییات عالی ولی از نظر من یه کم مبهم تموم شد، شاید برای سلیقه‌ی من خیلی جذاب نبود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟