نظر شیرین دهقان برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
شیرین دهقان
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
چند صدایی بود خواندنش با احساسات کتاب همخوانی داشت داستان خلاقی دارد سرگرم کننده است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟