نظر مینا حاتم زاده برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
مینا حاتم زاده
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
اخرای کتاب هستم ادمو مجبور به صحنه سازی دهنی میکنه اونقدر واضح و ریز نکته کتاب نوشته شده. والبته با صداو بیان عالی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟