نظر فاطمه ش برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
فاطمه ش
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
کتاب خوبی بود. روند آروم و آرامش دهنده ای داشت. من از اینجور کتاب ها خوشم میاد برای همین توصیه اش میکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟