نظر hadiseh rasouli برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
hadiseh rasouli
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
تا تهش منتظر یه اتفاق شوک آور بودم ولی از نظرم کمی یکنواخت بود. صدای گوینده خوب بود موضوع به نظرم ضعیف بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟