نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب دزد - مارکوس زوساک

حمید ترابی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
عالی، عالی شنیدن داستان کتاب دزد رو به همه توصیه می‌کنم کتابی جذاب با داستانی درام و قابل تامل داستانی ساده ودرعین حال عمیق و ژرف، نویسنده طوری قلم فرسایی کرده انگار شنوده درحال دیدن فیلم داستان است با تمام جزییات آن.
Negin
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
کتاب بسیار زیبا، تامل برانگیز با ترجمه و صدا پیشگی عالی بود. در تمام طول داستان یک چیز در ذهنم نقش بسته بود "دیکتاتور ها همیشه خونخوار و منحوس بوده و هستند". به امید ایران و جهانی فارغ از دیکتاتور و رنج حاصل از حضور منحوسشان.
رضا احمدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
اوج هنر صدا پیشگی علاوه بر متن زیبای کتاب واقعا از خوانش زیبای ایشون کیف کردم اول که داستان کتاب فهمیدم مربوط به دختر هست با خودم گفتم چرا صدا پیشه خانم انتخاب نکردن ولی الان که به نصفه کتاب رسیدم واقعا دارم کیف میکنم از این قدرت صدا
وحید توانا
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
کتاب رو هنوز گوش نکردم ولی ممنونم از هدیه های ارزشمند رایگان آخر هفته کتابراه، حتماً کتاب رو گوش میکنم و این و بدونید که در تک تک خطوط این کتاب در دلم نور امید، برکت چه روشنایی رو به سمت پرسنل و عوامل محترم کتابراه میفرستم، ممنونم.
....
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
این کتاب فوق العاده زیباست. با روایت مرگ، با شخصیت‌های داستان زندگی می‌کنید و در دل جنگ، مفاهیم انسانی و احساسات شخصیت‌ها رو در آغوش می‌کشید. پیشنهاد می‌کنم فیلمش هم ببینید و حتما بعد از مطالعه کتاب ببینید که کتاب براتون حوصله سر بر نشه.
sana K
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
با تشکر از خوانش بسیارزیبا جناب فعال. یکی از بهترین کتابهایی که، بیان اتفاقات دوران جنگ، همراه با تحولات درونی، احساسات، لحظه به لحظه زندگی لیزل، تقابل بین پدرمادر میپردازد. میشه چندین بار گوش داد و هر بار تازگی خودش را دارد.
زهرا ماهوری
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
و من تا ابد لیزل، رودی، خیابان هیمل، مکث را در گوشه‌ای قلبم نگه خواهم داشت، چه قدر در بخش‌های پایانی با این کتاب اشک ریختم 🥹چه قدر گویندگی عالی بود خیلی لذت بردم
خداحافظ کتاب دزد من🥹🫶❤️
گیسو هادیان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
فوق العاده جذاب
شنیدنش را به همه توصیه میکنم
راوی صدای خوبی دارد ومهمتر از آن بدون هیچ غلطی متن را میخواند
مثل همیشه تنها اشکال کار در موزیک بیموردی است که با صدای بسیار بلند پخش شده و مانع گوش سپردن به این اثر ارزشمند با هندزفری و یا زمانی که بقیه خواب هستند می‌شود
سحر غفوری
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
این کتاب فوق العاده بود جوری که راوی کتاب به داستان نگاه می کرد و داستان رو تعریف می کرد برام جالب بود توصیفات کتاب طوری بود که میتونستم خودم اونجا ببینم و حس کنم پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو بخونید
بهار امیرفیض
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
کتای عالی بود و جناب راوی حامد فعال جذابیت داستان رو صد چندان کرد همه دوستان با نظراتشون حق مطلب رو ادا کردند فقط اینکه فیلمش رو حتما بعد کتاب ببینید نه قبلش اینطوری از ابهامات کم میشه و کتاب براتون کسل کننده نمیشه
hamideh mojtahedi
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
مثل همیشه به لطف هدیه آخر هفته ی کتابراه عزیزم، این رمان فوق العاده جذاب رو گوش دادم و خیلی خیلی لذت بردم از زمان یهودی سوزی و جنگ در آلمان. خوب بود، داستان از زبون چند راوی حتی عزرائیل ادامه پیدا میکنه.
زمستان
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
زیبا‌ترین رمانی که تا به حال شنیدم... بنظرم شما بعد از شنیدن این کتاب دیگه هر رمانی رو نخواهید خواند.. تنها چیزی که میتونم راجب این کتاب بگم اینه که فوق العادس... مخصوصاً با صدای زیبا و دلنشین راوی.
شیرین حسنی نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
نصف کتاب رو گوش دادم داستان بسیار جالبیه، بعضی جاها احساسات رو درگیر میکنه که اشک ادم درمیاد، اطلاعات تاریخی ام میده، انتظاری که از یه داستان آموزنده انتظار داشتمو براورده کرده، و صدای گوینده ام دلنشینه.
Zahra Zamani
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
کتاب دزد حال و هوای این روزهای ماست به شکلی عجیب و دردناک مرگ‌ که سایه به سایه ما قدم بر میدارد و گاهی از نزدیک می‌ترساند و ریشخند میزند تا یادآوری کند بزودی در آغوشت خواهم گرفت.
ممنون از راوی آقای حامد فعال
وحیده صمدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
کتاب دزد را دوست داشتم مهربانی در میانه نامهربانی‌های جنگ وادمهایی که همیشه زیبایی روحشون را حفظ می‌کنند در این روزهایی که در بحبوحه جنگ رمضان هستیم با خودم می‌گویم آیا ماهم می‌توانیم تا به این حد لطیف وانسان زیست کنیم
سیاوش تیموری
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
ازدیدگاه مرگ نگاه به زندگی بچه گانه دختری درخلال جنگ جهانی دوم جنگ جایی که بوی مرگ میاد اما در دل جنگ با همه تلخیش زندگی زیباست داستان جالب وتوصیفات‌ عالی از شرایط سخت جنگ نگاه و تجربه جدید خوب و عالی ممنون
م عبدی
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
با تشکر از کتابراه عزیز، کتاب فوق العاده‌ای بود و با وجود اینکه پر از اتفاقای دردناک بود ولی باعث شد یکبار دیگه بفهمم که این انسانهای خوب هستند که باعث میشن حتی تو بدترین شرایط زندگی شیرین و لذت بخش باشه
F Mahani
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
خیلی داستان طولانی‌ای بود متاسفانه زیادنتونستم باکتاب ارتباط بگیرم ولی با این حال تا انتهای کتاب روگوش دادم. راوی بسیار زیبا کتاب رو بازخونی کرده. ممنونم ازکتابراه که در اخر هفته این کتاب رو رایگان قرار داد
نفیسه زارع
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
من عاشق صدای گوینده شدم واقعا ایشون معرکه اجرا کردند😊
کتاب هم عالی بودش داستانی جذاب و گیرا و اینکه لازمه ادمها بخونند ببیند چه قدر جنگ بده و ایدولوژی ‌ها چه قدر بدند که باعث نابودی سرنوشت ادمها می‌شوند☹
Yasmin Gh
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
خیلی قشنگ و متفاوت بود یک رمان تاریخی در بستر جنگ جهانی دوم و هولوکاست ویژگی منحصر به فرد این کتاب نسبت به سایر کتاب های این ژانر راویشه به موضوعاتی مثل دوستی، رنج، مرگ، عشق میپردازه خیلی تکان دهنده بود
Micky
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
من این کتاب رو زمانی که رایگان شده بود گرفتم فوق‌العاده‌ست، قصه‌ی خوبی داره و راوی هم خیلی خوب می‌خونه، ممکنه چند قسمت ابتدایی چون هنوز با شخصیت‌ها آشنا نیستین جذب قصه نشید ولی کم‌کم که پیش میره جذاب می‌شه
ویتو ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
من فقط ۵ دقیقه ابتدای داستان رو گوش دادم اما در مورد این کتاب تعریف‌های بسیاری رو شنیدم و بعد از اینکه این داستان رو گوش کردم مطمئنا یکی از طرفدارای پروپاقرص این کتاب و این داستان خواهم شد با تشکر از کتابراه
سودابه رفیعی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
سلام کتاب خوب و جذابی بود آدم دلش میخواست تا آخر بخونه و تموم کنه یعنی برای شنیدن بقیه داستان کشش داشت. خوانش کتاب هم عالی بود. به این نتیجه رسیدم که روزهای تاریک خواهند گذشت فقط باید همیشه خوب و پاک بمونیم
VAHID
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
با سلام و خسته نباشید خدمت شما کتاب از نظر من، کتاب خوبی بود از این بابت که برخی مفاهیم به خوبی ترجمه شده بود و منظور نویسنده رو می رسوند و در کل به افرادی که به این حوزه علاقه مندند پیشنهاد می شود.
zeinab fallah
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
این کتاب از جهتی برایم جالب بود که اولا مرگ راوی کتاب بود و ثانیا در مورد مردمی بود که هیتلر را پیشوا می‌دانستند. دوران جنگ جهانی شگفتی‌های عجیبی داشت واقعا. خواندن کتاب را توصیه میکنم
عسل
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کتاب قشنگیه. اما خیلی طولانی و زیاده. گاهی برام خسته کننده میشه. تمام جزئیات زندگی یک دختر که همون کتاب دزد هست رو تعریف می‌کنه. خواننده صدای خوبی داره. در کل کتاب قشنگیه و پیشنهاد میکنم بخونید.
مریم احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
از طریق این کتاب میتونید به زمان هیتلر سفر کنید. داستان جذاب و پرهیجان ترجمه عالی و روان و لحن و صدای گوینده بی نظیر هست. بخصوص وقتی به جای روزا حرف میزنه. تشکر فراوان از کتابراه بابت کتابهای خوبش🌹
tokhs_divoneh
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
خوب بود اما غمگین، مرگ جان همه عزیزانتو میگیره، واقعیتی تلخ. تو کاب خاطره باهاشون می‌سازی و.. یک روز یا یک شب بدون هیچ آمادگی و هماهنگی اونا میرن و با خودشون بخشی از وجودت هم میبرن.
الناز یگانه
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
باسلام کتاب دزد
حتما فیلم ش ببینید خیلی جذاب‌تر از خود کتاب
اما
و نشان می‌دهد این دختر جوان چقدر سخت گوش باامیدشرایط سخت جنگی طی میکنه.
این خودش امید، ایمان، در وجودت نهادینه شده
Ehsan Jafari
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
بسیار کتاب زیبا و پر مفهومی بود بنده بخاطر این کتاب فیلمش هم دیدم و خیلی اموزنده بود و یجورایی مثل زندگی خیلیامون بوده و ممنونم که این کتاب‌های با ارزش رو وقت میذارید و ترجمه میکنید
@@
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
عالی بود لحظه به لحظه داستان و احساس کردم، افسوس که بازم انسان‌هایی هستن که برای خواستن بیش اندازه آدم‌های بیگناه قربانی میکنن به امید روزی که هیچ کجای جهان جنگ قحطی خونریزی بمب باران نباشه.
Hamideh Gharanjik
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
به جرات میتونم بگم روحم در خیابون هیمل شماره ۳۳ جا موند، با تمام وجودم کتاب را زندگی کردم، گریه کردم، دلم نمیخواست کتاب تموم بشه، کتابراه ممنون که این کتاب را رایگان در اختیارمون گذاشتی
س س
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
کتاب بی نظیر بود در مورد مردم آلمان در زمان پیشوا رو روایت می کنه و دختری که بخاطر مادرش به دلیل فقر و بیماری اون رو به یه خانواده ای تحویل داد تا از او مراقبت کنند و.... خودتون بخونید خیلی بهتر هست
فهیمه شهباز
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
کتاب رو در بحبوحه‌ی جنگ دوازده روز خوندم تصاویر تلخ جنگ، داستان جزییات زیادی داره و گاهی نویسنده زیاد از حد روی موضوعاتی مانور میده ولی در کل کتاب خوبیه و روایت متفاوتی از جنگ جهانی دوم داره
Samaneh
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
یکی از بهترین کتابهایی ک خوندم. عالی. تمام شخصیت‌ها عالی بود و گوینده سنگ تمام گذاشته بود. کیف کردم. چقدر قشنگ حوادث جنگ رو به تصویر کشیده بود چقدر خوب مشکلات مردم رو در حین جنگ گفته بود.
خانم کریمی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
کتابی بسیار زیبا با داستانی جذاب ممنون از آقای فعال با خوانش بسیار حرفه ای و قوی شون میتونم بگم عاشق عزرائیل شدم و دوست دارم بغلش کنم و حسابی دلداریش بدم خیلی خوب بود واقعا
فاطمه ش
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
به نظر من یک شاهکار کامل بود. اینقدر قشنگ بود که توصیه میکنم حتما گوشش بدید. هرچند خودم دیگه حاضر نیستم اینکار رو بکنم برام خیلی سنگین و ناراحت کننده بود. لعنت به جنگ.
فرزانه عبدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
یه کتاب عالی همراه با اشک فراوان. شروع کردنش دست خودن بود دلی دیگه نتونستم اختیاری در باره زمین گذاشتنش دلشته باشم. یه کتاب پر از اشو آه غم و دوستی. عاشقش شدم. حتما گوش بدین بهش
لیلی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
ما الان تو جنگیم و اگر میام سمت کتاب دلیلش اینه که میخوام از واقعیت لحظه حاضر فرار کنم ولی خب انگار کتابا هم همش میخوان جنگ رو بهم یادآور بشن... جنگ نمی خوام 💔🙃
عبدالله منوچهری راد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
کتاب فوق العاده‌ای بود طوری که دوروز از تمام کردن کتاب میگذره ولی هنوز از فضای کتاب و داستان خشن و لطیفش دور نشدم، تضادی که دراین کتاب وجود داره عالی به تصویرکشیده شده.
Nasim.Nili
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
عالی🥹فوق العاده🥹محشر🥹اجرای بسیار زیبا و پر از احساس، انتخاب موسیقی متن واقعا بجا و زیبادرسته خیلییی خیلییی غمگین و تلخ بود ولی من لذت بردم از شنیدنش. ممنون از کتابراه عزیز
Fatemeh Ezlegini
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
یک کتاب تاریخی درباره جنگ جهانی و اتفاقات درام و درعین حال شیرین که در دنیای یک کودک دیده میشه کودکی که حقیقتا مردی ایستاده در بالای سر بود...
Afzali
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
دختری کوچک و قوی که سعی میکند با ناملایمتهای جنگ باز ایستادگی کند. زندگی او گوشه ای از تصاویر هولناک جنگ جهانی دوم است و کتاب دزد ارزوی بزرگ و و کوچک دختراست
روشنک
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کتاب دزد از بهترین کتاب هاییه ک میتونید بخونید. در اوج روزهای سخت با خوشی های کوچک به حیات و امید ادامه دادن واقعا ارزشمنده و قصه واقعی دنیاست
ماه تابان
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
بسیار لذت بردم نحوه سیر داستان و جزئیاتی که تورو کاملا به اون زمان میبره... انگار توام جزئی از این داستانی و یک شاهد از نزدیک جوری که امکان نداره همدردی نکنی
عاطفه جنامی
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
کتاب به شدت جذاب و خاص من و از راوی نگم براتون که به تنهایی جذابیت کتاب و چند برابر کرده واقعا ممنونم یکی از بهترین کتابایه که تا حالا شنیدم
hosein alirezaei
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
کتاب بسیار زیبایی بود، مخصوصا توی این شرایط که در حال جنگ هستیم، خیلی با لیزل همذات پنداری کردیم. امیدواریم هیچ کشوری اسیر سایه ی شوم جنگ نشه.
فرشته عزتی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
سلام دوستان کتاب خوبی بود نفرین و نفرین بر جنگ این اثر داستان دختری مقاوم هست که درگیر جنگ جهانی اول و انتایج بعد از جنگ هست بسیار احساسی و تاثیر گذار
سارا حمزه لو
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
اول ازهمه ممنونم که صوتی شده و خود کتاب وقایع جنگ جهانی رو کامل به تصویر کشیده و‌ای کاش فیلم هم ساخته بشهو راوی بسیار زیبا دلهره خشم و شفقت رونشون داده.
تینا صابونچی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
کتابی فوق‌العاده زیبا، با خوانشی حرفه‌ای، استفاده از موزیک‌های بی‌نظیر در طول کتاب و در نهایت تنظیم عالی و حرفه‌ای..... ممنون از همه عوامل
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟