نظر شقایق میان آبی برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
شقایق میان آبی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
کتابی زیبا، پر از عشق و محبت ترس، وحشت، نظر من اینه که این کتاب حتما خوانده شود در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد، دختری که برای خواندن و داشتن یک کتاب بیشتر چه تلاشهایی که نمیکند. این کتاب پر از احساس است و عمیق به کتاب گوش دهید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟