نظر شقایق میان آبی برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
شقایق میان آبی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
00
کتابی زیبا، پر از عشق و محبت ترس، وحشت، نظر من اینه که این کتاب حتما خوانده شود در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد، دختری که برای خواندن و داشتن یک کتاب بیشتر چه تلاشهایی که نمیکند. این کتاب پر از احساس است و عمیق به کتاب گوش دهید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.