نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب دزد - مارکوس زوساک

حمید رضا
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
سلام کتاب خوب و قابل تاملی بود. خوانش هم خوب بود. پیشنهاد میکنم. ممنون از کتابراه
م.صدر
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
محشر و خاص. فضاسازی و ایده فوق العاده است. ترجمه هم که بی نظیر. شدیداً پیشنهاد میشود
آوا الهامی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
راستش من خیلی دوست نداشتم چون گاهی گیج کننده و زیادی غمگین و احساسی غیر مانوس بود واسم
سحر آجورلو
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
هنوز این کتاب رو کامل نخوندم ولی به نظر می‌رسد که کتاب بدی نیست. ممنونم از کتابراه
.....
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
بد نیست اتفاقا خیلی خوب هم هست اما کاش هر فصل چیز‌های زیادی بگه یک موضوع کوچک را خیلی کشش میدن
eli eli
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
صدا و نوع خواندن کتاب رو دوست داشتم و موضوع کتاب هم جالب بود هیجان خودش رو داشت.
الهام سلیمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
فوق العاده بود، و واقعا گویندگی بی نظیر داستان باعث شد درد مردم اون دوران تا عمق وجودم نفوذ کنه
زهره مختاری
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
بسیار‌ جذاب و متفاوت بود و واقعا تا اخر داستان میخکوب کتاب می‌شدی
ک. طوفان
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
کتاب عالی ترجمه عالی و اجرا بی نظیر و در آخر لعنت به جنگ و جنگ افروزان
امیر ایرانگرد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خیلی زیبا بود. عالی. باخوانشی بی نظیر. حتما بخونید و بعد فیلمش رو ببینید.
leila
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خوبه تشویقم میکنه به کتاب خوندن
پیشنهاد میکنم گوش بدید ارزششو داره
Sanava Azimi
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
کتاب برای دوره جنگ آلمان بود و کمی طولانی بود ولی لذت بخش بود
❤M❤
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
کتاب قابل تامل و خیلی غمگینی بود دهمین بخشش اشکم رو درآورد و منو به گریه انداخت
س س
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کتاب معروفی هست صوتی هم شده رایگان دریافت کرد متشکر از کتابراه
علیرضا
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
کتاب شروع کندی دارد اما اگر به آن زمان بدهید از آن لذت وافری خواهید برد.
رعنا محمدرضائی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
رمان خوب و جالبی هست، حتما بخونید یا گوش کنید.
نمیدونم داستانش واقعی بود یا نه.
Shirinshirozhan
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
اثر انگشت این کتاب روی روح شما باقی خواهد ماند....
Maika.M
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
داستان خوبی داره بی نظیره هرچی بیشتر میشنوم بیشتر عاشق داستان میشم ❤️‌🔥
مهکامه
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
خیللی جذاب و شنیدنی هست... صدای گوینده و لحن ایشون عالیه☺️
غلامرضا ثمری
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
سوژه خوبی دارد و به روش معقولی هم داستان پیش می‌ر ود اما متن چندان ادبی و سنگین نیست.
زهرا قاسمی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
با سلام کتابراه عزیز در حال مطالعه هستم بسیار عالی است وعالی
Atena Kermani
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
بسیار زیبا و با گویندگی فوق العاده ماهرانه و عالی خیلی خیلی لذت بردم از شنیدنش
Navid
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
بستگی به مخاطب داره دنبال چه موضوعی هستش این کتاب رمانی عالی و کاربردی هستش
مجید فلاح
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عالی بود با تشکر از همه عوامل در گوش دادن به این کتاب زیبا شک نکنید
سحر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
فیلمش رو هم دیدم بسیار جذاب، گیرا و خواندنی هست. بشدت پیشنهاد میشه. ❤️‌🔥
Mostafa Mosadegh
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
چرا فقط خانومها نظر دادن؟ و گویا گریه دار هم هست یعنی میتونه برای آقایون هم بدون گریه جذاب باشه؟
Sarah taheri
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
فوق العاده بود، تنها دلخوشی من تو ترافیک‌های عصر عالی بود.
م غفاری
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
خیلی زیبا بود داستانی از قلب جنگ جهانی دوم
اشکان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
کتابی زیبا از روزگاری سخت ک با امید میشه ادامه داد.
edris 65
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
والا هنوز گوش ندادم ولی شنیدم کتاب بسیار خوبی هست
پروانه تاجی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
قصه‌ای زیبا ودردناک کاش انسان‌ها این همه درد نمیکشیدند🥲
سعیده وکیلی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
غم انگیز بود ولی شجاعت دختر قصه رو دوست داشتم
MK
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
بسیار عالی و خوب بود حتما گوش کنید و لذت ببرید
Ana afshar
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
یه داستان جذاب با صدایی عالی من یه شخصه دوسش داشتم
mahyar safaee
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
واقعا این اراجیف چیه طرف از نوشتن اینها خسته نشده
Mohammad Kazem
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
خیلی غم انگیز تراژیک بود مناسب این روزهای ما
علی سلیمانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عجب چیزی بود. چه دوران سختی بوده. کاش کشورمون درگیر جنگ نشه
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
دردناک و واقعی، سرگذشت دختری در جنگ جهانی دوم
محمد غلام نژاد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
کتاب خوبی بود ممنون از کتابراه که این کتاب را هدیه داد
Parya
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
خیلی خوب بود و صداگذاری فوق العاده گوش بدین خوشتون میاد
میترا عابدینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
تشکر از کتابراه بخاطر هدیه ی رمان کتاب دزد عالی بود
سیدامیرعلی میرحسینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
به راحتی در محیط قرار میگیری ممنونم عالی
زهرا بصیر
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
خیلی کتاب عالی بود دلم میخواد دوباره بخونمش
محمّدجواد فاضلی نیا
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
بسیار جالب بود جنگ جهانی رو به وضوح حس کردم توصیه میکنم
عشق کتاب
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
ممنونم از هدیه دادن این کتاب بهترین هدیه کتابراه
غزل
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
از اون دسته کتاب هاست که هم خودش قویه هم فیلمش
امیرخانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
اواخرش خیلی غمگینه و روح آدم ناراحت میکنه
مهشید مهشید
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
کتاب قشنگی بود ارزش وقت گذاشتن داره، پیشنهاد میکنم...
افسانه م
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
یادآور خاطرات پناهگاه و دوران موشک باران تهران.
Mehrab Moradmand
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
کتاب قشنگ و متفاوتیه سبک داستانش تکراری نیست
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟