جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
تاریخی
›
کتاب صوتی کتاب دزد
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب دزد - مارکوس زوساک
مارکوس زوساک
،
مرضیه خسروی
انتشارات نگاه
،
آوانامه
دسته:
داستان و رمان تاریخی خارجی
کتاب صوتی
4.6
406 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
حمید رضا
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
0
0
سلام کتاب خوب و قابل تاملی بود. خوانش هم خوب بود. پیشنهاد میکنم. ممنون از کتابراه
م.صدر
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
محشر و خاص. فضاسازی و ایده فوق العاده است. ترجمه هم که بی نظیر. شدیداً پیشنهاد میشود
آوا الهامی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
راستش من خیلی دوست نداشتم چون گاهی گیج کننده و زیادی غمگین و احساسی غیر مانوس بود واسم
سحر آجورلو
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
0
0
هنوز این کتاب رو کامل نخوندم ولی به نظر میرسد که کتاب بدی نیست. ممنونم از کتابراه
.....
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
0
0
بد نیست اتفاقا خیلی خوب هم هست اما کاش هر فصل چیزهای زیادی بگه یک موضوع کوچک را خیلی کشش میدن
eli eli
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
1
صدا و نوع خواندن کتاب رو دوست داشتم و موضوع کتاب هم جالب بود هیجان خودش رو داشت.
الهام سلیمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
0
0
فوق العاده بود، و واقعا گویندگی بی نظیر داستان باعث شد درد مردم اون دوران تا عمق وجودم نفوذ کنه
زهره مختاری
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
2
0
بسیار جذاب و متفاوت بود و واقعا تا اخر داستان میخکوب کتاب میشدی
ک. طوفان
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
0
0
کتاب عالی ترجمه عالی و اجرا بی نظیر و در آخر لعنت به جنگ و جنگ افروزان
امیر ایرانگرد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
0
0
خیلی زیبا بود. عالی. باخوانشی بی نظیر. حتما بخونید و بعد فیلمش رو ببینید.
leila
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
خوبه تشویقم میکنه به کتاب خوندن
پیشنهاد میکنم گوش بدید ارزششو داره
Sanava Azimi
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
0
0
کتاب برای دوره جنگ آلمان بود و کمی طولانی بود ولی لذت بخش بود
❤M❤
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
0
0
کتاب قابل تامل و خیلی غمگینی بود دهمین بخشش اشکم رو درآورد و منو به گریه انداخت
س س
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
0
0
کتاب معروفی هست صوتی هم شده رایگان دریافت کرد متشکر از کتابراه
علیرضا
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
0
0
کتاب شروع کندی دارد اما اگر به آن زمان بدهید از آن لذت وافری خواهید برد.
رعنا محمدرضائی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
0
0
رمان خوب و جالبی هست، حتما بخونید یا گوش کنید.
نمیدونم داستانش واقعی بود یا نه.
Shirinshirozhan
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
2
0
اثر انگشت این کتاب روی روح شما باقی خواهد ماند....
Maika.M
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
0
0
داستان خوبی داره بی نظیره هرچی بیشتر میشنوم بیشتر عاشق داستان میشم ❤️🔥
مهکامه
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
0
0
خیللی جذاب و شنیدنی هست... صدای گوینده و لحن ایشون عالیه☺️
غلامرضا ثمری
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
0
2
سوژه خوبی دارد و به روش معقولی هم داستان پیش میر ود اما متن چندان ادبی و سنگین نیست.
زهرا قاسمی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
0
0
با سلام کتابراه عزیز در حال مطالعه هستم بسیار عالی است وعالی
Atena Kermani
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
0
0
بسیار زیبا و با گویندگی فوق العاده ماهرانه و عالی خیلی خیلی لذت بردم از شنیدنش
Navid
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
0
0
بستگی به مخاطب داره دنبال چه موضوعی هستش این کتاب رمانی عالی و کاربردی هستش
مجید فلاح
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
0
0
عالی بود با تشکر از همه عوامل در گوش دادن به این کتاب زیبا شک نکنید
سحر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
1
فیلمش رو هم دیدم بسیار جذاب، گیرا و خواندنی هست. بشدت پیشنهاد میشه. ❤️🔥
Mostafa Mosadegh
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
0
3
چرا فقط خانومها نظر دادن؟ و گویا گریه دار هم هست یعنی میتونه برای آقایون هم بدون گریه جذاب باشه؟
Sarah taheri
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
3
0
فوق العاده بود، تنها دلخوشی من تو ترافیکهای عصر عالی بود.
م غفاری
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
0
0
خیلی زیبا بود داستانی از قلب جنگ جهانی دوم
اشکان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
0
0
کتابی زیبا از روزگاری سخت ک با امید میشه ادامه داد.
edris 65
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
0
0
والا هنوز گوش ندادم ولی شنیدم کتاب بسیار خوبی هست
پروانه تاجی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
0
0
قصهای زیبا ودردناک کاش انسانها این همه درد نمیکشیدند🥲
سعیده وکیلی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
0
0
غم انگیز بود ولی شجاعت دختر قصه رو دوست داشتم
MK
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
0
0
بسیار عالی و خوب بود حتما گوش کنید و لذت ببرید
Ana afshar
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
0
0
یه داستان جذاب با صدایی عالی من یه شخصه دوسش داشتم
mahyar safaee
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
0
1
واقعا این اراجیف چیه طرف از نوشتن اینها خسته نشده
Mohammad Kazem
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
0
0
خیلی غم انگیز تراژیک بود مناسب این روزهای ما
علی سلیمانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
0
0
عجب چیزی بود. چه دوران سختی بوده. کاش کشورمون درگیر جنگ نشه
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
0
0
دردناک و واقعی، سرگذشت دختری در جنگ جهانی دوم
محمد غلام نژاد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
0
0
کتاب خوبی بود ممنون از کتابراه که این کتاب را هدیه داد
Parya
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
خیلی خوب بود و صداگذاری فوق العاده گوش بدین خوشتون میاد
میترا عابدینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
0
0
تشکر از کتابراه بخاطر هدیه ی رمان کتاب دزد عالی بود
سیدامیرعلی میرحسینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
1
0
به راحتی در محیط قرار میگیری ممنونم عالی
زهرا بصیر
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
0
0
خیلی کتاب عالی بود دلم میخواد دوباره بخونمش
محمّدجواد فاضلی نیا
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
0
1
بسیار جالب بود جنگ جهانی رو به وضوح حس کردم توصیه میکنم
عشق کتاب
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
1
ممنونم از هدیه دادن این کتاب بهترین هدیه کتابراه
غزل
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
1
1
از اون دسته کتاب هاست که هم خودش قویه هم فیلمش
امیرخانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
0
1
اواخرش خیلی غمگینه و روح آدم ناراحت میکنه
مهشید مهشید
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
1
0
کتاب قشنگی بود ارزش وقت گذاشتن داره، پیشنهاد میکنم...
افسانه م
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
0
0
یادآور خاطرات پناهگاه و دوران موشک باران تهران.
Mehrab Moradmand
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
0
0
کتاب قشنگ و متفاوتیه سبک داستانش تکراری نیست
<<
1
2
3
4
5
6
>>
👋 سوالی دارید؟