نظر مریم برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
مریم
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
عجب کتابی احساس میکنی که دردنیا هیچ ادم خوبی وجودنداره و از فصل ۱۰ به بعد اشک دربیاری هست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟