نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب دزد - مارکوس زوساک

مهنیا پورآبیار
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
وای. اصلا انتظار نداشتم که اینقدر کتاب زیبایی باشد. حس می‌کنم این کتاب بدجوری روی من تاثیر گذاشته است. عاشق رودی هستم 😅
Nafasam
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
این کتاب همراه پسرم در حین انجام کار گوش می دادیم و واقعا لذت بردیم... صدای گوینده بیشتر از حد گیرا ست و باعث میشه حس خستگی به آدم دست نده
Hor.gh
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
کافیه موقع گوش دادن این نسخه چشماتو ببندی و خودتو به راوی، داستان و موسیقی بسپاری. هدیه ای از کتابراه عزیز که بسیار برام با ارزشه❤️
رژین 😌
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
افتضاح اصلا داستان معنی داری نداره از زبون ازرائیل یا مرگ نوشته شده که خیلی بی دلیل بوده این کار کشش لازم رو نداشت که بخوام تا آخر گوش کنمش
star karimi
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
ترکیب «کتاب های کتابی» + ادبیات جنگ = جذابیت :) نویسنده این کتاب هم خیلی خوب تونسته از این ترکیب، یک داستان جذاب خلق کنه.
مرضیه باقری
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
کتاب در زمان جنگ جهانی دوم روبیان می‌کندو سرنوشت دختری به نام لیزل من خودم صدایه گوینده روخیلی دوست داشتم و راضی بودم از شنیدن این کتاب
فاطمه حاج حسینی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
کتاب بسیار جذابی بود و راوی نیز بسیار عالی روایت کردند. توصیه میکنم فیلم سینمایی این کتاب رو هم ببنید به تصویرسازی بهتر کمک خواهد کرد.
Mehdi Amj
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
عالی بود👌کمی میگذره تا با کل داستان ارتباط برقرار کنین صبر داشته باشید آخر کتاب که برسید مطمئنا دوباره از اول میخونیدش
Aref Nikroo
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
سلام به دوستان، کتاب بسیار جذاب و داستانی عالی و روان، هرچه داستان پیش میرود جذاب تر می‌شود، صدای گوینده کاملا با کتاب هماهنگ است
سارا ک
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
مرگ همیشه در کمینه تا روزش برسه و بیاد سراغمون فقط زمان جنگ بیشتر حسش میکنیم، داستان عالی بود و گوینده عزیز دست مریزاد👌💙
کاربرA.Z
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
کتابی در خور تقدیر، بسیار شنیدنی و شاهکاری در زمینه صدا پیشگی آقای حامد فعال
سپاس از نویسنده، مترجم، صدا پیشه و‌کتابراه عزیز🙏🫶🌹
F_1362
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
حتی بخش معرفی کتاب و سرآغاز رو نتونستم تا انتها گوش کنم. جملات قابل درک نبود و صدای موسیقی خیلی از صدای گوینده بلندتر بود که باعث تحریک اعصاب میشد.
فاطمه ربیعی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
ممنون از اینکه یک کتاب خوب رایگان ارائه دادید اگر علاقه به اتفاقات جنگ جهانی دوم دارید پیشنهاد میکنم گوش دهید گوینده هم عالی بود
میثم کریمی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
داستانی بسیار جذاب از زبان عزرائیل همراه میشید با دغدغه ها و مشکلات آدمها در دوران جنگ دوم جهانی که بی شباهت به این روزهای ما نیست
Mary
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خب من اول فیلمش رو دیدم و الان دارم کتابش رو میخونم به نظرم صدای خانم‌های کتاب رو اگر یه خانم میگفت قابل قبول تر بود تا یه آقا
Zahra tofigh
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
واقعا کتاب قشنگی و احتمن که ارزش چند بار گوش دادن رو داره، از اون کتاب‌های که یه هفته بعد از خواندنش هنوز ذهن تون درگیریش هست
نگار پاک
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
معرفی و سرآغاز کتاب انقدر به گفتن حرف‌های بیهوده و بی سرو ته پرداخته شد که واقعا حس میکنم ادامه دادن این دستان قطعا اتلاف وقت هست
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
داستان خفقان و استبداد هیتلر در دوره جنگ جهانی دوم. داستان جالبی بود اما گاهی پیش پیش خبر ها را راوی میداد و این و دوست نداشتم.
میترا اکبری
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
چقدر دوست داشتم این کتابو چقدر واقع‌گرایانه بود:))))) جنگ و آثارش روی افراد و اینکه هرچقدرم قوی باشی بالاخره اثرشو میذاره
فاطمه اس
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
کتابی عالی که خیلی زیبا احساسات و عواطف انسانی رو به تصویر می کشد و هر قسمتش آدم رو به فکر کردن وادار می کنه. خوانش کتاب هم فوق العاده بود
وحید سحری
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
واقعا کتابی زیبا بود از همه لحاظ خود کتاب جذاب و‌گیرا بود صدای راوی عالی بود و صدگذاری و انتخاب موسیقی پس زمینه از همه عالی تر بود
Atena Dehghan
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
یکی از بهترین رمان‌هایی بود خوندم چه از لحاظ داستان پردازی و چه از لحاظ ژانر تاریخی حتما توصیه میکنم
سیده طاهره
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
من نتونستم تا آخرش برم برام جذابیت نداشت البته به رمان های. تخیلی هم علاقه ندارم ولی امیدوارم بودم منو بیشتر جذب کنه
F.mousavi
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
کتاب خوبی بود با زندگی خودمون و مردمی که بیگناه کشته میشن مقایسه‌اش می‌کنم و می‌بینم چقدر انسانها در رنج هستن.
حاج صادقی
۱۴۰۵/۰۱/۰۹
انسان ها، اگر هیچ چیز نداشته باشند، این حس خوب را دارند که می میرند. اینجا یک حقیقت کوچک وجود دارد، خواهید مرد.
شیما
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
کتاب واقعا فوق العاده‌ای بود باهاش اشک ریختم. چه زندگی‌هایی که به خاطر قدرت طلبی بعضی انسان‌ها به راحتی نابود شده
Zohreh Hesam
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
کتاب خوبی بود من در مورد آلمان زیاد کتاب خوندم ولی این کتاب جذبم نکرد ولی دوران نازی در آلمان بسیار سخت و دردآور بوده
مینا
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
بی‌نظیر و شنیدنی، با لحظه به لحظه این داستان زندگی کردم، موسیقی و لحن گفتار راوی این جذابیت رو چند برابر کرد
س ک
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
کتاب بسیار خوبی هست موسیقی عالی و گوینده بسیار فوق العاده و حرفه‌ای.... نگاه به مرگ از چشم مرگ تجربه‌ی جدیدی است
راضیه محمدی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
خیلی غم انگیز بود ازون کتابهایی هست که تا مدتها ذهن ادم را درگیر میکنه جنگ و مرگ و اندوه و جدایی و فقر و دخترى تنها ولی قوى
مهران بهمنی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
متن فوق العاده قوی با جزئیات خیره کننده و صد البته راوی چیره دست، خسته نباشید من که خیلی لذت میبرم❤️🫡
Raana Mansouri
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
کتابی عالی و جذاب بود ممنونم از نویسنده، مترجم، راوی و کتابراه، خیلی خوب درد زمان زندگی در زمان هیتلر را درک کرد
S.A
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
من با این کتاب اصلا ارتباط نگرفتم و در اوایلش ولش کردم. موضوعش برای من جالب نبود. صدای راوی عالی بود
معصومه حسین زاده
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
خیلی خوب باواحساس خوانش شد ممنون ازکتابراه عزیز. دراین روزها بااین همه ترس و اضطراب گوش کردن این کتاب عالی بود
مهناز شکوهی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
سلام به دوستان عزیز کتاب خوب بود من خودم چون به رمان علاقه‌ی زیادی دارم از گوش کردن این رمان لذت بردم
ABRA
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
کتاب قشنگیه🌛جذابه و خواننده موقع خواندن جذب میشهفایل صوتی خوب و کاملیه هم نوع بیان عالیه و هم داستان
Hani
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
چقدر با این کتاب اشک ریختم. من کتاب با موضوع جنگ جهانی دوم زیاد خوندم و این کتابی بود که با تموم وجود قلبم لمس کرد
افسر زمانی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
باسلام کتاب را خیلی دوست داشتم به تازگی یادم نیست سریال یا فیلم سینمایی هم از این رمان دیدم ممنون از راوی خوب کتاب
مهدیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
خیلی قشنگ بود و به شدت غمیگین دوران جنگ گوش میدادم چقدر لیزل سختی کشید 🫠💔ممنونم از کتابراه
سحر کاظمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
کاتب خوب و عالی بود و دانلودش کنید تاثیر گذار‌ ترین داستان رو داشت پیشنهاد میکنم حتما...
Mahsaab
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
کتاب جالبی بود. غم زیادی رو انتقال میده اما داستان یک خط زمانی مستقیم رو دنبال نمیکنه
Marzieh
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
ازجمله کتاب‌های جالب و روان در مورد جنگ جهانی دوم بود. همچنین گویندگی کتاب هم خوب بود‌.
فرشته محمدی افراپلی
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
یک کتاب فوق العاده با روایتی دلچسب و صدای عالی پیشنهاد می کنم شنیدن یا خوندن این کتاب رو👌
نوید میرکیانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
رمان صوتی‌ای که ماهیت واقعی جنگ و نژاد پرستی را به خوبی بیان کرده با گوینده گی عالی آقای حامد فعال
مونا ثنائی
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
باورم‌نمیشه عجب قلمیییی چه پایان غمگین و باشکوهی 😭😭 صدای آقای فعال هم زیباییش رو دو چندان کرده
Sharif
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
عالی، مسحور کننده و توصیف‌گر قهار جنایات جنگ جهانی دوم بی آنکه تلطیف واژه‌ها عمق غم را پنهان سازد.
سحر عسکری
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
واقعا کتابی بود که منو به وجد آورد کتابی که به طرز باور نکردنی آدمو مجذوب خودش میکنه فوق العادس
afsan
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
برای من کمی گنگ بود شاید دیگر دوستان لذت بیشتری از گوش دادن این کتاب ببرند، ممنون از کتابراه
روزبه هرمزی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
داستان بسیار گیرا و جالب هست! میشه ازش یک فیلم اقتباسی برنده اسکار ساخت. بی نظیر این کتاب
مریم
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
عجب کتابی احساس میکنی که دردنیا هیچ ادم خوبی وجودنداره و از فصل ۱۰ به بعد اشک دربیاری هست.
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟