نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب دزد - مارکوس زوساک

ساناز نوروزی اصل
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
این کتاب رو به همه توصیه میکنم گوش بدن. وقایع تاریخی وقتی با ماجراهای روزمره یا عاشقانه به صورت رمان در میان دیگه هرگز اون وقایع تاریخی از ذهن خارج نمیشن. خلاقییت نویسنده برام خیلی جالب بود راوی کتاب فرشته مرگ بود که نشان از قدرت نویسندگیه نویسنده کتاب داشت. کتابخوان عالی و روان کتاب رو خووند. همه چیز عالی بود به امید روزی که جنگی در دنیا وجود نداشته باشه و همه انسانها در صلح و سلامت زندگی کنن
Monahoseiny
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
عالی بود بی نظیر داستان فو ق العاده با روایت فوق العاده تر من با فصل های آخر بغض کردم طوری که گلوم می سوخت و احساس کردم به توپ گنده یک دردناک تو گلوم وجود داره مرگ و تسخیر توسط انسان ها و باید بخونی تا بفهمی که جی میگم ضمن این که برام واقعا سوال شد که چرا یهود اینقدر مورد ستم واقع شده توسط هیتلر و آیا اسراییل امروز نتیجه افکار زشت هیتلر نبوده،،، و ایران کنونی کجای این ماجرا ایستاده
امیر محمد زاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
کتاب بسیار زیبا و جذابی بود، داستانی گیرا و به شدت احساسی که مارو غرق دنیای کتاب می کنه. کالب روایت زندگی دختری است که در زمان جنگ جهانی در آلمان نازی زندگی میکند و سختی ها و کشمکش های وی را تعریف میکند، فصل های آخر کتاب به شدت احساسی بود، چنان که غرق در احساساتمون میشیم و زمان را فراموش میکنیم. سپاس ویژه از تیمی که روی این کتاب کار کردن و نسخه صوتی آن را شاهکار کردند.
صادق زمانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
کتاب دزد یا دفترچه خاطرات مرگ. راوی داستان صدایی خش دار و گرم دارد؛ همان چیزی است که اغلب از آن فرار می کنند: مرگ. راوی ما در اینجا آن موجود ترسناک و بی رحم همیشگی نیست بلکه یک راوی خستگی ناپذیر و کنجکاو است که گاهی از بی رحمی انسان ها شوکه می شود. مرگ در این داستان نه تنها شاهد که تحلیلگر رفتارهای انسانی است. همین زاویه دید متفاوت بر جذابیت داستان می افزاید.
جواد پارسی
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
اصلا جالب نبوده، مثلا روای داستان مرگه، در حالی که نویسنده هیچ نقشه خاصی برای این قضیه نداره، یعنی هیچ دلیلی نداره راوی مرگ باشه، هر کس دیگه‌ای هم راوی بود، تغییری توی داستان ایجاد نمیشد، و راوی اصلا خصوصیات مرگ داشتن رو به آدم منتقل نمی‌کنه، انگار یه روای معمولیه که وانمود می‌کنه مرگه، نکته خاصی نداره، داستان بخصوصی نداره، یه داستان غیر جذاب و حوصله سر بر هست بیشتر.
leili
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
فکر نمی‌کنم اسم خیابان هیمل و ساکنانش رو هیچ وقت فراموش کنم.
گاهی اوقات کسانی هستن که با وجود تمام ماجراها و اتفاقات هنوز هم میتونن با زندگی، زندگی کنند. و این کتاب سرنوشت همچنین کسانی هست.
این کتاب نوشته لیزل هست که روزی به طور اتفاقی دفتر خودش رو گم میکنه تا به دست مرگ برسه و اون رو برای ما روایت کنه، روایتی که با روح شما ملاقات می‌کند 🌹🪗
Michael moser
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
جالب بود نظر خاصی نیست ولی چیزی که نویسنده باید به آن توجه زیادی کنه انتخاب اسم درست 😐 یعنی چی "کتاب دزد" یکجورایی باید با خلاقیت بیشتری اسم انتخاب می کرد تا افراد را جذب کند اسم اش که منو جذب نکرد نزدیکان معرفی کردند 😐 داستان خودش خوب بود یعنی منی که گوش می کردم با داستان مشکلی نداشتم ولی عالی هم نبود در کل که پیشنهاد میکنم شما هم گوش کنید شاید خوشتون اومد
seiyed hamid Ghaemi
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
با درود و احترام این کتاب رمانی بسیار عالی و دلنشین و گویا از حوادث اتفاق افتاده در جنگ جهانی دوم است که نویسنده حوادث فوق را بصورت ملموس و با زبانی گویا بیان می کند و کتاب خوان محترم و توانا با خوانش بسیار موثر و عالی و موزیک متن فوق العاده تصاویر اتفاقات را به ذهن متبادر می کند. من خواندن این کتاب عالی را به همه ی علاقمندان پیشنهاد می کنم.
عطیه نجفی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
از کتابراه بابت این هدیه ارزشمند ممنونم. داستان در مورد دختر نوجوانی در بحبوهه جنگ جهانی دوم در آلمانه که به فرزند خوندگی گرفته شده و در اون خونه خواندن و نوشتن یاد میگیره. روایت درد‌های عمیق شخصیت‌ها، زندگی مشقت بارشون در سالهای جنگ، وحشت، تحقیر، اندوه و مرگ … همگی به زیبایی بیان شده. راوی داستان هم بنظرم خیلی جالب و نو بود. داستان بشدت غم‌انگیز و قشنگیه🫠
فاطمه بابایی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
کتاب تقریبا جالبی در مورد زندگی دختری به نام لیزل که در یه حادثه ای برادر و مادر خود را از دست می دهد و در پی این اتفاق خانواده هاورمان او را به فرزند خواندگی می گیرند. لیزل خیلی به کتاب ها علاقه دارد و تصمیم می گیرد در هر شرایطی کتاب بدزدد حتی زمانی که خیلی گرسنه شده باشد انتخابش کتاب هست برای همین یکی از دوستانش او را کتاب دزد صدا می زند.
negar Pilot
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
ممنون از کتابراه که فرصت داد تا به رایگان این کتاب رو گوش بدم.
از خوانشگر کتاب بسیار سپاسگزارم، مهارتشون باعث شد که کتاب رو ادامه بدم. ترجمه هم عالی و روان بود. خود کتاب هم که پر از غم و حسرت و نگرانیه، اگر شرایط شنیدن همچین چیزهایی رو ندارید فعلا گوشش ندید. امیدوارم با ظهور منجی جهان زودتر پر از عدل و شادی و صلح بشه ان‌شاالله🍃
سمیه
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
من معمولا قبل اینکه دیدگاه خودم رو بنویسم نظرات رو میخونم. جالبه که به من کمک میکنه که خودم رو ارزیابی کنم و ببینم که ایا به درکی که باید از کتاب رسیدم یا نه. از همه کتابخونهای عزیز که اینجا کامنت میذارن تشکر میکنم🥰
این کتاب رو دوست داشتم فقط دو فصل اول تا جایی که وارد موضوع داستان بشم واقعا خسته کننده شده بود، اما ارزشش رو داشت.
م ف
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
برای من مثل یک دژاوو بود. تفاوت در اندیشه و دین با پیشوا و وقوع فجایع به خاطر این تفاوت، پرواز هزاران روح در یک شب فقط به خاطر رضایت پیشوا، ضجه های مادران و پدرانی که به دنبال جنازه ی فرزندانشان می گردند، شرمندگی از زنده بودن پس از فاجعه و... و خاکستری بودن و فقط شاهد بودن احساس فرشته ی مرگ که راوی این داستان هست رو برای ما تکرار می کند.
فاطمه
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
قسمت بود این کتاب توی جنگ تمام کنم به معنای واقعی کلمه بهترین کتاب‌بود چقدر از مرگ میترسیدم ولی وقتی راوی‌کتاب‌که مرگ اینقدر لطیف از بردن ادما میگفت😭😭اونجایی که روح هانس لیزل و صدا زده بود و‌ راوی گفت کسایی که دوسشون دارن صدا میزنند یاد اتفاقات دوماه پیش افتادم
😭بی نظیر بود. پاینده ایران عزیزم❤️‌🩹
رقیه قنبری
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
نحوه روایت داستان متفاوت از باقی کتابهایی که خوندم بود، یک راوی متفاوت که به جذابیت داستان اضافه می‌کرد. توصیفات نویسنده از مسائل و پدیده‌ها بخش جذاب داستان برای من بود و در آخر مهارت گوینده که خیلی مسلط به متن بودن و با استفاده از لحن مناسب کاملا احساسات رو منتقل می‌کرد، سوای از خود متن کتاب باعث جذابیت داستان شده بود.
یاسمن کیا
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
با این کتاب قراره با این خانواده ای همراه بشیم، و قراره روزهای سخت دوران هیتلر رو از نگاه گوشه ای از آلمان به اسم خیابان هیمل بخونیم. خیابونی که معنیش میشه بهشت و شاهد فصل های قشنگ دوستی شیرین لیزل و رودی خواهد بود. و در سختی ها و تلخی های داستان این خیابون، بدرفتاری با یهودی ها، جنگ و ترس رو خواهیم خوند.
آبتین حاجی پور
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
متاسفانه از بین صداپیشگانی که سال‌ها کتاب‌های ایشان را می‌شنوم، حامد فعال از زمره بی استعداد‌ترین و ضعیف‌ترین صداهایی است که می‌شود نامبرد. وقتی به صدای ایشان گوشی میدهیم فردی در نظرمان می‌آید ک در حال مکیدن آلوچه است. واقعا کیغیت یک رمان مهم نوسط ایشان به فنا می‌رود همان بلایی ک سر رمان مرشد و مارگاریتا افتاد.
نونا
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
بسیار زیبا و جذاب دقیقا انسان رو در فضای اون موقع نشون میده و داستانی بسیار انسانی بر مبنای انسانیت و مهربانی هست تک تک عناصر داستان دارای ابعاد انسانی مهربانی و خوش قلبی خاص خودشون و به شیوه خودشون هستن داستان غمگینه ولی با خواندنش از لحاظ احساسی تحت فشار قرار نمی‌گیرین و از تک تک عناصر و شخصیت‌ها حس خوب گرفته میشه
نرگس
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
فوق العاده قشنگ بود، غم، شادی، و خلاصه زندگی و مرگ تو این کتاب جریان داشت، شخصیت پردازی ها قوی بود، از یه جایی به بعد نمی تونید کنار بذاریدش، خط داستانی به خوبی پیش میره، حتما پیشنهاد میکنم گوش بدید، صدای خواننده بسیار دلنشین هست، و موسیقی انتخاب شده در هر قسمت بسیار به جا بود، ممنون از کتابراه
علیرضا حبیبی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عالی، عالی، عالی. به همه پیشنهاد میدم که گوش کنم. اجرای صوتی فوق العاده، به همراه کارگردانی عالی. داستان هم که از سمت عزرائیل روایت میشه.! فیلمش رو هم دیدم. فیلمش اصلا غیر قابل مقایسه با کتابشه. از جمله کتابهایی بود که دوبار گوش دادم و بعدها هم باز گوش میکنم. کتابراه، دمت گرم که اینقدر خوبی. ♥️
فاطمه احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
با سلام و احترام کتاب داستان آرام، ساده و جذابی دارد ابتکار نویسنده در مورد انتخاب راوی بسیار نوآورانه است انتخاب فرشته مرگ به عنوان روایت گر داستان زندگی بسیار جذاب و تازه است ترجمه کتاب بسیار روان و شیوا بود و صدای گوینده دلنشین و آرام بخش بود پناه خوبی برای گذر از شرایط این روزها بود با تشکر از زحمات شما
MDp
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
خیلی غمگین بود... چرا؟ واقعا چرا؟ ما انسانها بی رحم هستیم... همدیگه رو میکشیم و هیچ وقت نمی فهمیم که کسانی که عزیزشون رو از دست میدن چه دردیمیکشن... چه عذابی... چقدر جنگ بده کاش یک روز صلح در تمام جهان باشه... جنگی نباشه... جنگ نباشه... گریه کردم خیلی گریه کردم... نفسم داشت بند میامد از درد این داستان غمگین
عاطفه کاشانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
باعرض سلام کتاب بسیار جذاب و نفس گیری بود که درهر لحظه ادم رو غافلگیر می کند و یک داستان عجیب دیگر رو دنبال می کند و هر کدام با شوکه شدن شنونده به پایان میرسد ولی نام کتاب و عکس جلد کتاب انسان رو به این اشتباه میندازه که کتاب مخصوص نوجوانان است درصورتی کتاب معمایی پلیسی هیجان انگیز و طولانی هست
پریسا تیموری
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
کتاب تاثیر گذار و جذاب و در عین حال بسیار غم انگیز بود در مورد سرگذشت دختری که در زمان هیتلر دوران کودکی و نوجوانیشو سپری کرده بود و وقایعی که براش در جنگ پیش اومده و اتفاقات و فراق های جانسوزی و متحمل شده بود ... کار گویندگی عالی بود و بسیار شنیدن این کتاب رو لذت بخش کرده بود
مهناز معینی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
با اینکه رایگانه اما واقعا کتاب قشنگیه. میتونم بگم خوانش، موسیقی، و افکت هاش حتی از کتاب‌های پولی هم بهتره. داستانش هم قشنگه، درباره دختری که در آلمان نازی زندگی میکنه و پدر و مادرش رو به دلیل کمونیست بودن از دست داده. در کل پیشنهادش میکنم. از آقای راوی برای این خوانش عالی تشکر میکنم.
مریم مهدی پور
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
یکی از زیباترین قلم‌هایی که تا حالا خونده بودم واقعا جذاب و زیبا بود داستان فوق احساسی بود اخراش کلا یک ساعت اشک ریختم و گوش دادم ولی پیام مهمی که داشت واقعا به درد این روزهای ما میخوره خیلی میشد باهاش همزادپنداری کرد البته امیدوارم هیچ وقت هیچ کس چنین تجربیاتی نداشته باشه تو زندگیش
Sara asadi
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
کتاب خیلی جذابی بود و همزادپنداری با فضای اون دوران، عمیق و موندگار توی دل آدم می‌شینه. قطعاً ارزش گوش‌دادن داره، مخصوصاً وقتی بدونی راوی داستان کیه؛ همین موضوع جذابیتش رو چند برابر می‌کنه. خوانش کتاب هم واقعاً بی‌نظیره و صداسازی‌ها به‌قدری حرفه‌ایه که کاملاً با فضای داستان همراهت می‌کن
رومینا
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
اول از همه ممنون از تیم خوب کتابراه از اینکه این کتاب صوتی ارزشمند رو هدیه دادن مورد بعد اینکه من کلا طرفدار کتاب های دوران جنگی نیستم به طور مثال انسان در جستجوی معنا اصلا منو جذب نکرد، اما نحوه ی نگارش این نویسنده در کنار ترجمه خوب و گوینده عالی یه ترکیب فوق العاده ساخت از این کتاب 🙏🏻
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
هیچ واژه ایی نمیتونه زیبایی این کتاب را توصیف کنه مخصوصا با خوانش آقای فعال با تک‌تک کلمات کتاب زندگی کردم همیشه در مورد جنگ جهانی از طرف کشورهاییی که مورد تجاوز المان قرار کرفته بود شنیده بودم ولی این کتاب در مورد مردم‌آلمان هست که در طول جنگ چقدر اسیب دیدن و از هیتلر بدشون میومد
gholami ka
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
کتاب عالی با قلم و نویسنده عالی و گوینده ماهر که جان و روح به بتن رمان می دهد و لیزا که نقش اول داستان دارد و کتاب دزد القا می شود یک داستان است در واقع مشخص می کند باطن و ذات انسان به هر چیزی ثابت می ماند و هیچی مانع امیال فرد برای رسیدن و در ادامه زندگی نمیشه و....
شکوفه بانو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کتاب بینظیری بود و واقعا لذت بردم، فیلمش رو هم میخوام برم ببینم. روایت واقعا جذاب و نفس گیر و قشنگ بود. خصوصا الان که درگیر جنگ هستیم توی کشورمون، به خوبی این درد تخریب خونه ها و ترس جنگ رو که توی فصول آخر بود حس میکردم... حتما گوشش بدید، موزیک و همه چیز بی نظیر بود
M Layegh
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
روزهای جنگ پیاده روی رفتم و گوش دادم خیلی زیبا و درجه یکی بود لیزل رودی ماماپاپا ومکس با من در میان بهارنارنج‌هایی که فروردین امسال مهمان شهر ما شدند بی تفاوت به بمب و موشک بی تفاوت به توافق و آتش بست جنگ بی رحم است ولی عشق وکتاب می‌تواند مرحمی باشد بر همه زخمها
داود پروینی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
این کتاب شروع کردم به گوش دادن و میانه جنگ ایران و آمریکا تمام شد و میگن تاریخ تکرار میشه انگار این بار برای ما داره پیش میاد بمب‌های که خیابان‌های بهشت ایران رو ویران می‌کنه و لیزل ممینگری که بعد از ما زنده می‌ماند تا بازگو کنه چه برسر رودی آمد بی گناه وسرشار از زندگی....
زهرا
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
داستان عمیق و تاثیرگذار کتاب دزد درباره قدرت کلمات در جنگ است روایت متفاوت آن ز زبان مرگ باعث می شود هم تلخ باشد هم انسانی و هم امیدوار کننده کتابی که نشان می دهد حتی در تاریک ترین روزها مهربانی و کتاب ها می توانند نجات بخش باشند صدای راوی دلنشین بود ممنون از کتابراه
امیر فرهاد ممقانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
کتابی با نثری شیوا انسانی برابر با سرشت انسان و با تمام کم و کاست‌های کردار انسان. با ترجمه و اجرایی بسیار خوب و استادانه. من بسیار از شنیدن این کتاب لذت بردم و در برخی فصل‌ها هم احساساتی شدم. شنیدن این کتاب را برای همه علاقه‌مندان به کتاب بسیار پیشنهاد می‌کنم
تهمینه باغبانی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
روایت منحصر‌به‌فرد از زبان "مرگ" فضایی متفاوت و فراموش‌نشدنی می‌سازد. با صدای‌ای سحر انگیز راوی زبردست.
شخصیت‌پردازی درخشان لیزل و دیگران، خواننده را پیوند عاطفی عمیقی با داستان برقرار می‌کند ترکیب ظلم جنگ با زیبایی عشق و کتاب، کتاب را ماندگار کرده است.
نازنین شریفی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
داستان کتاب بسیارغم انگیز و تاسف اور است دختری که جنگ باعث نابودی همه عزیزانش شد ولی با مقاومت و صبوری خود را از ورطه غم نجات داد و راهی برای زنده ماندن و زندگی کردن پیدا کرد با تشکر از گوینده کتاب که واقعا شاهکار کرد و ممنون از کتابراه عزیز
آتنا شیخی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
ممنون از کتابراه و مترجم و گوینده عزیز اصلا اسم کتاب مناسب نیست و بارها هم توی کتاب به ی دختر معصوم میگن *کتاب دزد* داستان راجب جنگ جهانی دوم و عواقبش برای همه مردمه که همه رو تحت تاثیر قرار میده. ای کاش تو هیچ دوره ای از تاریخ جنگ نبود و نباشه.
یلدا جمالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
کتاب دزد، یک اثر ادبی فوق العاده و تاثیرگذاره و سرشار از زندگی. این اثر فیلم هم داره که به قشنگی کتابشه و دوبله فارسی تاثیرگذاری هم داره. نظر شخصی من اینه که اگر یک راوی مثل آرمان سلطان زاده کتاب رو میخوند لحن هماهنگ تری داشت با فضای حسی کتاب.
mojgan asadi
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
چون کودکی خودم در جنگ بود با ذره ذره وجودم حسش کردم. واقعاً لذت بردم ترجمه، خوانش، تدوین و صداگذاری، حرف نداشت از اون کتابها بود که تا آخر عمرم فراموشش نمیکنم ‌. شیوه نگارش این کتاب با تمام کتاب‌هایی که گوش دادم و خواندم متفاوت بود. عالی بود
شهین مفاخری
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
حکایت درد، بیچارگی، گرسنگی و ویرانی‌های مردمی که قربانی خودخواهی و زیاده خواهی دیکتاتوری بی رحم می‌شوند. خواننده همراه این غم و دلتنگی‌ها میشه، و داستان دختری قوی و بی کس که دل انسان و به درد میاره.
شاید دلیلش حس‌های مشترک آدمیانی است که گرفتار روزگارند
mahsa yazdanpanah
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
با سلام این اولین بار بود که به یک کتاب امتیاز کامل و دادم بدون شک یکی از بهترین داستان ها با مضمون جنگ بود صدای بی نظیر و اجرای فوق العاده اقای حامد فعالاین اثر رو به یک شاهکار تبدیل کرده همه چیز عالی بود از جلد انتخاب شده تا موسیقی و صداگذاری
افسانه فخرایی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
کتاب‌دزد با ترجمهٔ مرضیه خسروی رمانی است که بیش از آن‌که فقط یک داستان جنگی باشد، دربارهٔ قدرت ادبیات و کلمات، انسانیت و امید در مواجهه با تاریکی و تباهی است. اگر به داستان‌های تاریخی با رویکرد انسانی و فلسفی علاقه‌مندید، این کتاب ارزش خواندن دارد.
جمال سلیمانی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
ریتمش برای بعضی ها ممکنه کند به نظر بیاد. بعضی جاها مرگ زودتر لو می ده چی قراره بشه، که برای بعضی خواننده ها ضدحال محسوب می شه در کل، اگه به رمان های انسانی، احساسی و معنا محور علاقه داری نه صرفاً داستان های پرهیجان «کتاب دزد» انتخاب خیلی خوبیه
M Ta
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
کتاب دزد داستانی است که با نگاهی جدید به ماجرای جنگ جهانی دوم، بر انسانیت و امید در تاریک ترین شرایط تأکید می کند. اگرچه ممکن است لحن و ساختار آن برای همه خوانندگان جذاب نباشد، اما بدون شک اثری تأمل برانگیز و به یادماندنی است که ارزش خواندن دارد.
nazi mehrabi
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
درباره این کتاب اول از همه راوی عالی موسیقی عالی انتخاب شده بود وبا تن صدا همخوانی داشت. یهو صدای بلند موسیقی نمی‌پرید وسط داسنان. شخصیتهارو دوست داشتم وبخوبی توصیف شده بودن. اما، متاسفانه داستان بسیار کشدار بود و از اواسط داستان زیاد جذاب نبود ☹️
شقایق میان آبی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
کتابی زیبا، پر از عشق و محبت ترس، وحشت، نظر من اینه که این کتاب حتما خوانده شود در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد، دختری که برای خواندن و داشتن یک کتاب بیشتر چه تلاشهایی که نمیکند. این کتاب پر از احساس است و عمیق به کتاب گوش دهید
شقایق ر
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
خیلی قشنگ بود ولی اوش فکر کردم باید ناراحت کننده باشه برای همین خیلی طول کشید تا بخوام گوش بدم ولی زیبا و دوست داشتنی بود عشق به کتاب و نوشتن چطور تونست یک زندگی رو نجات بده اونقدر جالب وجذاب بود که دوست دارم کتابش رو برای دخترم بخرم
شهلا نورایی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
من با این کتاب و با صدای خوب خواننده کتاب ترس و خفقان رو حس کردم. نویسنده نگاه جدیدی به مرگ، نتایج جنگ و بازی سیاست‌مردان و جنگاوران با زندگی تک تک مردم جامعه رو به تصویر کشیده. این نوع نگاه برای من جذاب بود. خیلی ممنون از کتابراه.
شیرین دهقان
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
عالی فوق العاده راوی کتاب عالی هنرنمایی به تمام معنی افمتهای صوتی عالی طرز بیان عالی
موضوع داستان خوب نویسنده از دیدگاه دیگری به جنگ المان پرداخته
حس این کتاب با حس الان من که جنگ است و مجبور شدم خانه و شهرم جدا شوم هماعنگ اشت
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟