نظر نونا برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
نونا
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
بسیار زیبا و جذاب دقیقا انسان رو در فضای اون موقع نشون میده و داستانی بسیار انسانی بر مبنای انسانیت و مهربانی هست تک تک عناصر داستان دارای ابعاد انسانی مهربانی و خوش قلبی خاص خودشون و به شیوه خودشون هستن داستان غمگینه ولی با خواندنش از لحاظ احساسی تحت فشار قرار نمی‌گیرین و از تک تک عناصر و شخصیت‌ها حس خوب گرفته میشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟