نظر شکوفه بانو برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
شکوفه بانو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کتاب بینظیری بود و واقعا لذت بردم، فیلمش رو هم میخوام برم ببینم. روایت واقعا جذاب و نفس گیر و قشنگ بود. خصوصا الان که درگیر جنگ هستیم توی کشورمون، به خوبی این درد تخریب خونه ها و ترس جنگ رو که توی فصول آخر بود حس میکردم... حتما گوشش بدید، موزیک و همه چیز بی نظیر بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟