نظر علیرضا حبیبی برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
علیرضا حبیبی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
00
عالی، عالی، عالی. به همه پیشنهاد میدم که گوش کنم. اجرای صوتی فوق العاده، به همراه کارگردانی عالی. داستان هم که از سمت عزرائیل روایت میشه.! فیلمش رو هم دیدم. فیلمش اصلا غیر قابل مقایسه با کتابشه. از جمله کتابهایی بود که دوبار گوش دادم و بعدها هم باز گوش میکنم. کتابراه، دمت گرم که اینقدر خوبی. ♥️
هیچ پاسخی ثبت نشده است.