نظر فاطمه احمدی برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
فاطمه احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
با سلام و احترام کتاب داستان آرام، ساده و جذابی دارد ابتکار نویسنده در مورد انتخاب راوی بسیار نوآورانه است انتخاب فرشته مرگ به عنوان روایت گر داستان زندگی بسیار جذاب و تازه است ترجمه کتاب بسیار روان و شیوا بود و صدای گوینده دلنشین و آرام بخش بود پناه خوبی برای گذر از شرایط این روزها بود با تشکر از زحمات شما
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟