نظر نرگس برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
نرگس
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
فوق العاده قشنگ بود، غم، شادی، و خلاصه زندگی و مرگ تو این کتاب جریان داشت، شخصیت پردازی ها قوی بود، از یه جایی به بعد نمی تونید کنار بذاریدش، خط داستانی به خوبی پیش میره، حتما پیشنهاد میکنم گوش بدید، صدای خواننده بسیار دلنشین هست، و موسیقی انتخاب شده در هر قسمت بسیار به جا بود، ممنون از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟