نظر فاطمه ش برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
فاطمه ش
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
به نظر من یک شاهکار کامل بود. اینقدر قشنگ بود که توصیه میکنم حتما گوشش بدید. هرچند خودم دیگه حاضر نیستم اینکار رو بکنم برام خیلی سنگین و ناراحت کننده بود. لعنت به جنگ.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟