نظر Zohreh Hesam برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
Zohreh Hesam
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
کتاب خوبی بود من در مورد آلمان زیاد کتاب خوندم ولی این کتاب جذبم نکرد ولی دوران نازی در آلمان بسیار سخت و دردآور بوده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟