نظر شقایق ر برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
شقایق ر
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
00
خیلی قشنگ بود ولی اوش فکر کردم باید ناراحت کننده باشه برای همین خیلی طول کشید تا بخوام گوش بدم ولی زیبا و دوست داشتنی بود عشق به کتاب و نوشتن چطور تونست یک زندگی رو نجات بده اونقدر جالب وجذاب بود که دوست دارم کتابش رو برای دخترم بخرم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.