نظر tokhs_divoneh برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
tokhs_divoneh
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
خوب بود اما غمگین، مرگ جان همه عزیزانتو میگیره، واقعیتی تلخ. تو کاب خاطره باهاشون می‌سازی و.. یک روز یا یک شب بدون هیچ آمادگی و هماهنگی اونا میرن و با خودشون بخشی از وجودت هم میبرن.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟