نظر بهار امیرفیض برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
بهار امیرفیض
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
کتای عالی بود و جناب راوی حامد فعال جذابیت داستان رو صد چندان کرد همه دوستان با نظراتشون حق مطلب رو ادا کردند فقط اینکه فیلمش رو حتما بعد کتاب ببینید نه قبلش اینطوری از ابهامات کم میشه و کتاب براتون کسل کننده نمیشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟