نظر زمستان برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
زمستان
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
00
زیباترین رمانی که تا به حال شنیدم... بنظرم شما بعد از شنیدن این کتاب دیگه هر رمانی رو نخواهید خواند.. تنها چیزی که میتونم راجب این کتاب بگم اینه که فوق العادس... مخصوصاً با صدای زیبا و دلنشین راوی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.