نظر عسل برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مارکوس زوساک، مرضیه خسروی
۴.۶(امتیاز ۴۰۶ نفر)
عسل
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کتاب قشنگیه. اما خیلی طولانی و زیاده. گاهی برام خسته کننده میشه. تمام جزئیات زندگی یک دختر که همون کتاب دزد هست رو تعریف می‌کنه. خواننده صدای خوبی داره. در کل کتاب قشنگیه و پیشنهاد میکنم بخونید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟