نظر شیرین حسنی نژاد برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
شیرین حسنی نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
00
نصف کتاب رو گوش دادم داستان بسیار جالبیه، بعضی جاها احساسات رو درگیر میکنه که اشک ادم درمیاد، اطلاعات تاریخی ام میده، انتظاری که از یه داستان آموزنده انتظار داشتمو براورده کرده، و صدای گوینده ام دلنشینه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.