جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی آینه
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی
محمود دولت آبادی
،
میلاد تمدن
نشر ماه آوا
دسته:
داستان و رمان اجتماعی ایرانی
کتاب صوتی
4.2
1531 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
0
0
عبارت به صرافت افتادن چقدر تکرار شده بود. شناسنامه های الان که داخلش درج شغل نداره
zahra
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
0
0
کتابی خیلی خوبی بود، انسان را به فکر فرو میبرد و مسبب اندیشیدن فرد درمورد زندگی خودش میشد.
غلامرضا شاهی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
0
0
قصهی کوتاه و در عین حال فراموش شده بود و بود که استاد دولت آبادی به خوبی از عهده این یادآوری برآمد
بهاره زبردست
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
0
0
اگر مدتی به خودمون اهمیت ندیم حتی خودمونم فراموش میکنیم، ارتباط با دیگران هم مهمه برای زندگی بهتر
شاهین کاظمی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
0
0
آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن آیینه شکستن خطاست.
داستان کوتاه و زیبایی است.
طاهره احمدی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
0
0
جالب و خواندنی بود. شاید خود ما هم تو زندگیمون همچین شرایطی باشیم و دنبال خودمون بگردیم
AHOO AZAD
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
0
کوتاه و مختصر و در عین حال سرگرم کننده فضا سازی و صدای گوینده حرف نداشت و عالی بود
الهه رسولی
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
0
0
این کتاب صوتی به نظرم از لحاظ سبک نوشتاری و همچنین راوی قوی، بسیار دلچسب و بینظیر بود
سروش رضوی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
کتاب بسیار خوبی است و باید در مفهوم آن عمیق شد. سپاس بابت ناشر و خوانش خوب کتاب.
رضا پزشکی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
کتاب در سطح متوسط قرار داشته علارغم داشتان جذاب متاسفانه خواننده از خواندن خسته میشود
سحر مختاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
داستان جالبی بود. یه جورایی یه سری درس زندگی داشت فقط کافیه با دل گوش کنی. گوینده هم عااالی
Atefeh kh
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
کتابیه که باید برای یکبار هم شده براش وقت گذاشته بشه و خونده بشه. کوتاهه اما خب... اموزنده
Mahdiye Rezai
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
اولین بار بود که از این نویسنده کتابی خوندم ولی خیلی جذاب بود یک داستان پر معنا
Kimia Omidvar
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
من کتابهای آقای دولت آبادی رو خیلی دوست دارم مخصوصا کلیدر
این یه کتاب کوتاهه ولی چیز خاصی نداره
azar taherabadi
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
کمی با محمود دولت آبادی و نوشته هایش اولش سخت ارتباط گرفتم اما بعدها از خوانندگان او شدم
نیلوفر ملکی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
من اصلا متوجه منظور نویسنده از این داستان نشدم
و اصلا نپسندیدم اما صدای گوینده خوب بود
طهورا جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
2
0
داستان زیبایی بود. به نظرم نویسنده خوب توانست شخصیت را توصیف کند.
Zinat Azarbaijani
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
1
0
داستان خوب و پر محتوایی بود ب نظرم بیانگر حال و روز زندگی الان خیلی از ماها است!
زهرا قاسمی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
0
خیلی خیلی خیلی داستان پر مغز و معنایی داره این کتاب توصیه میکنم تحلیلش رو بخونید و لذت ببرید.
محدثه رضائی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
2
0
کتاب مناسبی بود..میتواند آینهای برای برگشت به زندگی باشد 👏
مهدی رحمتی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
2
0
واقعا عالی بود الحق که نویسندهای ممتازند و البته گویندگی هم که عالی بود
علی دارابی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
2
0
داستان بسیار تفکر بر انگیزی بود به نظرم خیلی خوب هم شروع شد و به پایان رسید
مژگان بیرانوندی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
1
0
قلم قوی محمود دولت آبادی همیشه برای من جذابه. شنیدن این اثر برام لذت و جذابیت متن رو بیشتر کرد.
حمیده میربها
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
2
0
داستان جالب و با مفهومی بود. در مورد مردگی در عین زندگی بود.
mahsa gh
۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
0
تامل برانگیز بود. انسان امروز داره به سمت فراموشی و نابودی میره. مُرده اما هنوز راه میره
شکوفه بانو
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
داستان قشنگی بود، یه کم گنگ و دور از ذهن و البته غمگین بود ولی توصیف و داستان سرایی قشنگی داشت.
نیلوفر نصیری
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
2
0
چقدر غم انگیز بود.. تا دیر نشده خودمون رو دوست داشته باشیم و از یاد نبریم
behnam alamdari
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
1
0
داستانشو خونده بودم عالی بود و صوتیش خیلی عالیتر بوددبیان گویندش عالی بود ممنون بابت زحماتشون
عارفه خدابنده
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
خیلی بیروح و غمگین بود اوج تنهایی و افسردگی رونشون میداد زیاد دوست نداشتم
melika emami
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
1
0
خیلی آدم رو بفکر میبرد... خیلی بده کسی آدم رو صدا نزنه.. خیلی عالی بود هم متن هم صدا و لحن گوینده
بیتا داراب
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
همه چی خلاصه شده در ۱۵ دقیقه. بی هویت شدن در عصر معاصر عالی بود
امین اسفندیاری
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
کتاب و قصه زیبایی هست پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید ممنون از همه
حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
0
0
کتاب کوتاه است و فقط در تخیلات یک نفر نامش را از یاد مییرد اما الزایمر ندارد
Melihojat
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
0
0
داستان کوتاه تامل برانگیزیست، صدا هم کاملا حس داستان را منتقل میکند، جالب بود
Sousan Hoseyn zade
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
0
0
آدمهای بی تفاوت هیچ فرقی با مرده ندار حال و روز خیلیا در این روزا
معصومه خطیبی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
0
0
این داستان عجب غمی به دلم نشاند و عجب منو به فکر برد... بسیار زیبا بود
ثریا عسگری حسنوند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
0
0
قبل از اینکه دیگران ما را بشناسند خود باید به این خود شناسی برسیم
تهمینه هر مزی نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
0
0
من نسخه کاغذی رو خونده بودم
نسخه صوتی تاثیر گذارتر و جذاب تره با صدای آقای تمدن
سعید جعفری صدرآباد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
0
محشره. جذاب و متفاوت. حتما گوش بدید. مرسی از صدای عالی گوینده
عطیه کیمیایی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
0
0
کتاب جالبی بود و پر از پیام و نکات ارزنده بود. ارزش خوندن داره.
Melina Mohammadi
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
0
0
بین زنده بودن و زندگی کردن خیلی فرق هست که این اثر به خوبی نشون داد
زینب احمدی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
0
0
بسیار زیبا بود من دوستش داشتم و واقعا آدم را در فکر فرو میبرد
Azizi
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
0
کتاب خیلی جالبی بود مثل خیلیامون که گاهی خودمون رو بودنمون رو فراموش میکنیم
سید
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
0
0
کلا نویسنده های ایرانی خوب نیستند در حد داستان های پر از پرانتز هستن
لیلا زمانپور
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
0
0
مگه میشه محمود دولت ابادی قلم به دست بگیره و توش یه عالممعنا وجود نداشته باشه
مریم تنکابنی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
0
0
کتابهای آقای محمود دولت آبادی فوق العاده زیبا هستن و شنیدنی خیلی دوستشون دارم
Far
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
0
0
چه دردی داشت مفهومی و دردناک از واقعیت هایی که در تلاشیم ازشون فرار کنیم
بهنام نوری
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
0
0
بنظرم اصلا جالب نبود و یک داستان که اصلا جذاب نیست داشت هرچند صدای راوی خوب بود
مینا غلامی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
0
0
داستان روانکاوانه وقشنگ کوتاهی بود. ممنون از کتاب راه عزیز برای این هدیه زیبا
Hamid reza alimohammadi
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
0
0
بسیار زیبا و شنیدنی. کیفیت صدا فوق العاده. تنظیم خوب. ممنون از کتابراه
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
>>
👋 سوالی دارید؟