نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی

فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
عبارت به صرافت افتادن چقدر تکرار شده بود. شناسنامه های الان که داخلش درج شغل نداره
zahra
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
کتابی خیلی خوبی بود، انسان را به فکر فرو می‌برد و مسبب اندیشیدن فرد درمورد زندگی خودش می‌شد.
غلامرضا شاهی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
قصه‌ی کوتاه و در عین حال فراموش شده بود و بود که استاد دولت آبادی به خوبی از عهده این یادآوری برآمد
بهاره زبردست
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
اگر مدتی به خودمون اهمیت ندیم حتی خودمونم فراموش میکنیم، ارتباط با دیگران هم مهمه برای زندگی بهتر
شاهین کاظمی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن آیینه شکستن خطاست.
داستان کوتاه و زیبایی است.
طاهره احمدی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
جالب و خواندنی بود. شاید خود ما هم تو زندگیمون همچین شرایطی باشیم و دنبال خودمون بگردیم
AHOO AZAD
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
کوتاه و مختصر و در عین حال سرگرم کننده فضا سازی و صدای گوینده حرف نداشت و عالی بود
الهه رسولی
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
این کتاب صوتی به نظرم از لحاظ سبک نوشتاری و همچنین راوی قوی، بسیار دلچسب و بینظیر بود
سروش رضوی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
کتاب بسیار خوبی است و باید در مفهوم آن عمیق شد. سپاس بابت ناشر و خوانش خوب کتاب.
رضا پزشکی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب در سطح متوسط قرار داشته علارغم داشتان جذاب متاسفانه خواننده از خواندن خسته میشود
سحر مختاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
داستان جالبی بود. یه جورایی یه سری درس زندگی داشت فقط کافیه با دل گوش کنی. گوینده هم عااالی
Atefeh kh
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
کتابیه که باید برای یکبار هم شده براش وقت گذاشته بشه و خونده بشه. کوتاهه اما خب... اموزنده
Mahdiye Rezai
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
اولین بار بود که از این نویسنده کتابی خوندم ولی خیلی جذاب بود یک‌ داستان پر معنا
Kimia Omidvar
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
من کتابهای آقای دولت آبادی رو خیلی دوست دارم مخصوصا کلیدر
این یه کتاب کوتاهه ولی چیز خاصی نداره
azar taherabadi
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
کمی با محمود دولت آبادی و نوشته هایش اولش سخت ارتباط گرفتم اما بعدها از خوانندگان او شدم
نیلوفر ملکی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
من اصلا متوجه منظور نویسنده از این داستان نشدم
و اصلا نپسندیدم اما صدای گوینده خوب بود
طهورا جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
داستان زیبایی بود. به نظرم نویسنده خوب توانست شخصیت را توصیف کند.
Zinat Azarbaijani
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
داستان خوب و پر محتوایی بود ب نظرم بیانگر حال و روز زندگی الان خیلی از ماها است!
زهرا قاسمی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خیلی خیلی خیلی داستان پر مغز و معنایی داره این کتاب توصیه میکنم تحلیلش رو بخونید و لذت ببرید.
محدثه رضائی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
کتاب مناسبی بود..می‌تواند آینه‌ای برای برگشت به زندگی باشد 👏
مهدی رحمتی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
واقعا عالی بود الحق که نویسنده‌ای ممتازند و البته گویندگی هم که عالی بود
علی دارابی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
داستان بسیار تفکر بر انگیزی بود به نظرم خیلی خوب هم شروع شد و به پایان رسید
مژگان بیرانوندی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
قلم قوی محمود دولت آبادی همیشه برای من جذابه. شنیدن این اثر برام لذت و جذابیت متن رو بیشتر کرد.
حمیده میربها
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
داستان جالب و با مفهومی بود. در مورد مردگی در عین زندگی بود.
mahsa gh
۱۳۹۹/۰۳/۰۲
تامل برانگیز بود. انسان امروز داره به سمت فراموشی و نابودی میره. مُرده اما هنوز راه میره
شکوفه بانو
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
داستان قشنگی بود، یه کم گنگ و دور از ذهن و البته غمگین بود ولی توصیف و داستان سرایی قشنگی داشت.
نیلوفر نصیری
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
چقدر غم انگیز بود.. تا دیر نشده خودمون رو دوست داشته باشیم و از یاد نبریم
behnam alamdari
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
داستانشو خونده بودم عالی بود و صوتیش خیلی عالیتر بوددبیان گویندش عالی بود ممنون بابت زحماتشون
عارفه خدابنده
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی بی‌روح و غمگین بود اوج تنهایی و افسردگی رونشون میداد زیاد دوست نداشتم
melika emami
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خیلی آدم رو بفکر میبرد... خیلی بده کسی آدم رو صدا نزنه.. ‌ خیلی عالی بود هم متن هم صدا و لحن گوینده
بیتا داراب
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
همه چی خلاصه شده در ۱۵ دقیقه. بی هویت شدن در عصر معاصر عالی بود
امین اسفندیاری
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کتاب و قصه زیبایی هست پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید ممنون از همه
حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
کتاب کوتاه است و فقط در تخیلات یک نفر نامش را از یاد می‌یرد اما الزایمر ندارد
Melihojat
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
داستان کوتاه تامل برانگیزیست، صدا هم کاملا حس داستان را منتقل میکند، جالب بود
Sousan Hoseyn zade
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
آدم‌های بی تفاوت هیچ فرقی با مرده ندار حال و روز خیلیا در این روزا
معصومه خطیبی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
این داستان عجب غمی به دلم نشاند و عجب منو به فکر برد... بسیار زیبا بود
ثریا عسگری حسنوند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
قبل از اینکه دیگران ما را بشناسند خود باید به این خود شناسی برسیم
تهمینه هر مزی نژاد
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
من نسخه کاغذی رو خونده بودم
نسخه صوتی تاثیر گذارتر و جذاب تره با صدای آقای تمدن
سعید جعفری صدرآباد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
محشره. جذاب و متفاوت. حتما گوش بدید. مرسی از صدای عالی گوینده
عطیه کیمیایی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
کتاب جالبی بود و پر از پیام و نکات ارزنده بود. ارزش خوندن داره.
Melina Mohammadi
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
بین زنده بودن و زندگی کردن خیلی فرق هست که این اثر به خوبی نشون داد
زینب احمدی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بسیار زیبا بود من دوستش داشتم و واقعا آدم را در فکر فرو می‌برد
Azizi
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
کتاب خیلی جالبی بود مثل خیلیامون که گاهی خودمون رو بودنمون رو فراموش میکنیم
سید
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
کلا نویسنده های ایرانی خوب نیستند در حد داستان های پر از پرانتز هستن
لیلا زمانپور
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
مگه میشه محمود دولت ابادی قلم به دست بگیره و توش یه عالم‌معنا وجود نداشته باشه
مریم تنکابنی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
کتاب‌های آقای محمود دولت آبادی فوق العاده زیبا هستن و شنیدنی خیلی دوستشون دارم
Far
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
چه دردی داشت مفهومی و دردناک از واقعیت هایی که در تلاشیم ازشون فرار کنیم
بهنام نوری
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
بنظرم اصلا جالب نبود و یک داستان که اصلا جذاب نیست داشت هرچند صدای راوی خوب بود
مینا غلامی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
داستان روانکاوانه وقشنگ کوتاهی بود. ممنون از کتاب راه عزیز برای این هدیه زیبا
Hamid reza alimohammadi
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
بسیار زیبا و شنیدنی. کیفیت صدا فوق العاده. تنظیم خوب. ممنون از کتابراه
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟