جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی آینه
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی
محمود دولت آبادی
،
میلاد تمدن
نشر ماه آوا
دسته:
داستان و رمان اجتماعی ایرانی
کتاب صوتی
4.2
1531 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فرشته حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
0
0
پیشنهاد میکنم حتما از شنیدنش لذت میبرید
رضوانه الماسی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
0
0
جالب اجرا نشده بود داستان رو هم نپسندیدم
بانوی کتاب خوان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
با این کتاب فهمیدم تا الان داشتم بیهوده زندگی میکردم
ترنم دریکوند
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
0
0
هرچقدر که بهش بیشتر فکر میکنم بیشتر نکته متوجه میشم
فرهاد سامانیفر
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
چقدر خوبه که اثار فاخر رو فاخر صوتی کنیم
ریحانه جعفرپیشه
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
0
0
بنظرم برای سرگرمی کوتاه بد نیست ولی کلا دوستش نداشتم
رویا عرفانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
0
0
خیلی دوست داشتم کتابو خیلی زیرکانه و خیلی گویا
نیل
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
0
0
بنظرم صدای گوینده دل نشین بود و رمان قشنگی بود
علی اثنا
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
تا به خودت اهمیت ندی کسی بهت اهمیت نمیده. عالی
اشرف حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
واقعا اگه اسم نداشتیم. مهمترچیز و راحترین و هم راحترین
نیوشا مرادیان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
0
0
قشنگه و جذاب کلا من کتابهای آقای دولت آبادی رو دوست دارم
ملی ذاکری
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
0
0
فانتزی ودردناک بود آلزایمر از دیدگاهی دیگر بود.
مونا فتحی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
0
0
تلخ و غمگین... ممکنه واسه هر کدوممون پیش بیاد
Naser izadi
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
0
0
اجرای زیبایی بود خدا رحمت کند آقای دولت آبادی
Shirin Sharifi
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
داستانی کوتاه و تاثیر گذار از انسان امروزی
محبوبه سمندیجان
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
0
0
خیلی غم انگیز بود انسانی هست ولی انگار نیست.
Rahil najafi
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
0
0
کوتاه خواندنی عبرت انگیز از آن لذت بردم
کامبیز امیر فلاح
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
0
0
خیلی عالی بود. و راوی نیز بخوبی کارشو انجام داد
معیری
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
0
0
جالب بود گاهی ما آدمها خیلی به هوش و حواس خود مغرور میشویم
زیبا داودی متین
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
0
0
توانمندی نویسنده در بیان داستان بسیار مشهود است
امیرحسین یاوری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
0
0
کتاب جالبی بود، اما جذابیت نویسنده از جذابیت کتاب بیشتر بود
مهران کرمی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
تاثیرگذاربود،، پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید
هادی شیرینکام
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
0
0
من تازه عضو شدم و اجازه بدید بعدا نظراتم را تقدیم کنم
سپنتا
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
اصلا از متنش خوشم نیومد راستش حال نکردم باهاش
محبوبه بانو
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
0
0
قلم دکتر محمود دولت آبادی عالی بخصوص کلیدر که دیگه محشره
ندا ندایی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
0
توی فکر رفتم و ترسیدم از تنهایی از اینده
افسون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
فردی که شناسنامهی خود را گم کرده و مشکلاتی براش پیش میاید
مهدی آقاهادی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
0
0
درود
قلم استاد ستودنی است بی کم و کسر مثل همیشه
علیرضاحبیبی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
0
0
سلام داشت خوب پیش میرفت که در انتهای داستان، کلا خراب شد
محمد حسینزاده
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
0
0
فوق العاده و هر شخص رو با خودش روبرو میکنه
فرشته ذکری
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
خیلی قشنگ بود دیدگاه جدیدی در مورد آینه داستان کوتاه و جذاب
عادل یاقوت زاده
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
فوق العاده.. بهترین نویسنده و افتخار ایران
m shams
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
1
0
کتاب خوبی بود. اما راویان داستان ضعیف بودن
بهار شاکری
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
خیلی خوب بود بعضی برا خودمونم اتفاق میوفته
Farnaz Gandomkar
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
چند بار گوش کردم و هربار بیشتر درکش کردم. صدا سازی خوب بود
شادی حبیب
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
0
0
کتابی در سطح معمولی که یکبار خواندنش کافیست
Haniyeh Esmaili
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
کاش یاد بگیریم خودمونو لابه لای زندگی گم نکنیم
حامد کرمی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
0
واقعا خوب نبود
نه تخیل بود نه واقعیت فقط و فقط دروغ بود
سینا اخلاقی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
بعضی اوقات انسان خودش را فراموش میکنه واقعا خوب توصیف کرده
رویا امیری
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
دوست داشتم هم صدا رو هم متن و نتیجه گیری اخرش رو
عطا بوساری
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
0
صدای خواننده بسیار گرم بود وفراز ونشیب صدای آن عالی
سبحان
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
داستان کوتاهی که از تخیل یک نویسنده ساخته شده جالب بود
حسین ریسمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
یکی از بهترینهای دولت آبادی توصیه میشود
Milad Beigi
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
این کتاب بار معنایی بالایی داشت از نظر من
Nilo Shadi
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
هنوز کامل مطالعه نکردم ولی تا الان جالبه
الهه جمالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
موضوع جذاب بود و صدای خواننده، به دلم نشست. مرسی
آناناظمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۱
0
0
بسیارزیبا من با شخصیت داستان همدردی کردم
N arab
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
0
0
بیشتر به خاطر نویسنده کتاب دانلود کردم
متوسط بود
مهتا بیاتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
1
0
👌🏻👌🏻👌🏻
تلنگر قشنگیه
تایمشم کوتاهِ تجریه خوبیه
پارسا سجادی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
1
بد نبود از نحوه خواندن میلاد تمدن بدم نمیاید
<<
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
>>
👋 سوالی دارید؟