نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی

فرشته حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
پیشنهاد می‌کنم حتما از شنیدنش لذت می‌برید
رضوانه الماسی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
جالب اجرا نشده بود داستان رو هم نپسندیدم
بانوی کتاب خوان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
با این کتاب فهمیدم تا الان داشتم بیهوده زندگی میکردم
ترنم دریکوند
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
هرچقدر که بهش بیشتر فکر میکنم بیشتر نکته متوجه میشم
فرهاد سامانیفر
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
چقدر خوبه که اثار فاخر رو فاخر صوتی کنیم
ریحانه جعفرپیشه
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
بنظرم برای سرگرمی کوتاه بد نیست ولی کلا دوستش نداشتم
رویا عرفانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
خیلی دوست داشتم کتابو خیلی زیرکانه و خیلی گویا
نیل
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
بنظرم صدای گوینده دل نشین بود و رمان قشنگی بود
علی اثنا
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
تا به خودت اهمیت ندی کسی بهت اهمیت نمیده. عالی
اشرف حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
واقعا اگه اسم نداشتیم. مهمترچیز و راحترین و هم راحترین
نیوشا مرادیان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
قشنگه و جذاب کلا من کتاب‌های آقای دولت آبادی رو دوست دارم
ملی ذاکری
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
فانتزی ودردناک بود آلزایمر از دیدگاهی دیگر بود.
مونا فتحی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
تلخ و غمگین... ممکنه واسه هر کدوممون پیش بیاد
Naser izadi
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
اجرای زیبایی بود خدا رحمت کند آقای دولت آبادی
Shirin Sharifi
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
داستانی کوتاه و تاثیر گذار از انسان امروزی
محبوبه سمندیجان
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
خیلی غم انگیز بود انسانی هست ولی انگار نیست.
Rahil najafi
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
کوتاه خواندنی عبرت انگیز از آن لذت بردم
کامبیز امیر فلاح
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
خیلی عالی بود. و راوی نیز بخوبی کارشو انجام داد
معیری
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
جالب بود گاهی ما آدم‌ها خیلی به هوش و حواس خود مغرور میشویم
زیبا داودی متین
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
توانمندی نویسنده در بیان داستان بسیار مشهود است
امیرحسین یاوری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
کتاب جالبی بود، اما جذابیت نویسنده از جذابیت کتاب بیشتر بود
مهران کرمی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
تاثیرگذاربود،، پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید
هادی شیرینکام
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
من تازه عضو شدم و اجازه بدید بعدا نظراتم را تقدیم کنم
سپنتا
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
اصلا از متنش خوشم نیومد راستش حال نکردم باهاش
محبوبه بانو
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
قلم دکتر محمود دولت آبادی عالی بخصوص کلیدر که دیگه محشره
ندا ندایی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
توی فکر رفتم و ترسیدم از تنهایی از اینده
افسون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
فردی که شناسنامه‌ی خود را گم کرده و مشکلاتی براش پیش میاید
مهدی آقاهادی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
درود
قلم استاد ستودنی است بی کم و کسر مثل همیشه
علیرضاحبیبی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
سلام داشت خوب پیش میرفت که در انتهای داستان، کلا خراب شد
محمد حسینزاده
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
فوق العاده و هر شخص رو با خودش روبرو میکنه
فرشته ذکری
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خیلی قشنگ بود دیدگاه جدیدی در مورد آینه داستان کوتاه و جذاب
عادل یاقوت زاده
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
فوق العاده.. بهترین نویسنده و افتخار ایران
m shams
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود. اما راویان داستان ضعیف بودن
بهار شاکری
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خیلی خوب بود بعضی برا خودمونم اتفاق میوفته
Farnaz Gandomkar
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
چند بار گوش کردم و هربار بیشتر درکش کردم. صدا سازی خوب بود
شادی حبیب
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
کتابی در سطح معمولی که یکبار خواندنش کافیست
Haniyeh Esmaili
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
کاش یاد بگیریم خودمونو لابه لای زندگی گم نکنیم
حامد کرمی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
واقعا خوب نبود
نه تخیل بود نه واقعیت فقط و فقط دروغ بود
سینا اخلاقی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
بعضی اوقات انسان خودش را فراموش می‌کنه واقعا خوب توصیف کرده
رویا امیری
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
دوست داشتم هم صدا رو هم متن و نتیجه گیری اخرش رو
عطا بوساری
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
صدای خواننده بسیار گرم بود وفراز ونشیب صدای آن عالی
سبحان
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
داستان کوتاهی که از تخیل یک نویسنده ساخته شده جالب بود
حسین ریسمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
یکی از بهترین‌های دولت آبادی توصیه میشود
Milad Beigi
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
این کتاب بار معنایی بالایی داشت از نظر من
Nilo Shadi
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
هنوز کامل مطالعه نکردم ولی تا الان جالبه
الهه جمالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
موضوع جذاب بود و صدای خواننده، به دلم نشست. مرسی
آناناظمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۱
بسیارزیبا من با شخصیت داستان همدردی کردم
N arab
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
بیشتر به خاطر نویسنده کتاب دانلود کردم
متوسط بود
مهتا بیاتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
👌🏻👌🏻👌🏻
تلنگر قشنگیه
تایمشم کوتاهِ تجریه خوبیه
پارسا سجادی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بد نبود از نحوه خواندن میلاد تمدن بدم نمی‌اید
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟