نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی

فرشته خلیفه لوئی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
داستان غم انگیزی بود و یادآوری که قدر آدم‌های زندگیمون رو بدونیم که با بودن اوناست که ما انگیزه زندگی کردن داریم
علی احمدی
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
خیلی‌ها پیش از مرگ طبیعی به معنای واقعی مرده متحرک‌اند.... و چه دردناک است پیش از مردن آغاز به مردن میکنی..
Farideh lotfiazar
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
آدمی رها شده در زمان و مکان انگار که سایه ایست در این دنیا واقعا خیلی هامون نمی دانیم این آمدنم بهر چه بود
سیما صداقتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خیلی از ما زندگی کردن را فراموش کرده ایم سبک نوشتن استاد دولت آبادی را دوست دارم و موضوع داستان مورد علاقه من بود
رومینا
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
لذت بردم عالی بود اولین کتابی بود از جناب دولت آبادی گوش میکردم جناب تمدن هم به بهترین شکل روایت کردند
طیبه اسحقی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
خوب بودوواقعیت زندگی همین است گاهی بعضی هاخودشون فراموش میکنن وتقلید دیگران میکنن وهویت جعلی میگیرن اطراف همه زیادهستن
طهمورث شیری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
فوق العاده بود چگونه باید خود را به دیگران بشناسانیم؟ خود عمومی؟ خود واقعی؟ اما برای دیگران تنها یک نام کفایت می کند
عرفان عبدلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
قصه ی تنهایی انسانها بخصوص در دوران سالمندی.... ممنون از کتابراه که این کتاب رو رایگان در اختیار گذاشت.
Magic master
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
شنیدن این کتاب را با راوی بی نظیرش جناب میلاد تمدن که بدرستی جای همه شخصیتها تمایز ساخته توصیه میکنم
سید جلال نقیب زاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
چقدر زیبا
شنونده خیلی راحت می‌تونه تصویر سازی کنه و داستان همچون یک فیلم در ذهن خود بسازد و به تماشا بنشیند
بردیا اشرفیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
کتاب خوبی بود داستان‌های جالبی داشت و محمود دولت آبادی جملات خیلی قشنگی داره که ساعت‌ها آدم رو در فکر فرو می‌برند
حمید رفعت بخش
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
به نظر من که ادم اگر از زن لذت نبره و کسی رو واسه خودش نزاشته باشه همینطور خودشو گم میکنه و کسی هم دیگه نمیشناستش
احمد
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کتاب خوبی خلاصه و مفیدی بود اما بنظر من اگر یکم طولانی تر بود بهتر‌
اما کتاب خسته کننده‌ای نبود من خوشم اومد
مرشس
آسمان محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
یادآوری این که کیستیم و چگونه لحظاتمان را با دوری از خود واقعیمان از دست می دهیم، تلنگری برای دوست داشتن خودمان.
رویا
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
داستان زیبا و احساسی است و نام کتاب هم به داستان میاد... گویندگی زیبا و دل نشین هم به جذابیت داستان افزوده.
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
آدما وقتی خودشون رو از یاد میبرن و خودشون دیگه دوست نداشته باشه حتی از. ذهن و یاد خودشون هم پاک میشن چه برسه به دیگران
نسرین میرزاییفر
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
سلام خسته نباشید اصلا به نظر من خوب نبود و جذم نکردمتاسفانه
اون یه ستاره فقط برای خود مجموعه کتابراه دادم
رامین معینی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
موضوعش جدید و خاص بود. ایده پشت داستان خیلی جالب بود. شاید مشکل خیلی‌ها تو دنیای امروز این باشه الان.
حنانه صالحی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
من اولش فکر کردم مشکل از عکاس هاس ولی بعد که نظراتو خوندم متوجه شدم اون شخص خودشو خیلی وقته تو آینه ندیده بوده
حوریه عباسی
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
سلام وقت بخیر کتاب صوتی مختصرومفید بود. کاش قبل از فراموشی خودمون به آئینه نگاه کنیم. برای همگی بهترینها را خواهانم
معصومه حسینی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
واقعاداستان آموزنده اى بود اینکه شاد باشیم وخودمون رو فراموش نکنیم به ارزشهاى خودمون آگاه باشیم وبه آن‌ها بها بدیم
Yashta Aramesh
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
واقعا کسی که از زندگی لذت نبره با مرده هیچ فرقی نداره، این خلاصه مفهوم کتاب بود برای من، کتاب مختصر و مفید
علی رضا سعادتزاده
۱۴۰۱/۰۱/۰۹
کلی تو فکر فرو رفتم شاید من هم میتونستم نقش اصلی داستان باشم راستی شناسنامه من کجاست خیلی وقته ندیدمش
حامد رفیعی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
نهایت استفاده از تمثیل استاد دولت آبادی نمونه بارز یک نویسنده ایرانیه که حتما باید داستان هاشوخوند ممنونم از کتابراه
Amir Abbas Shamsi
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزانی که در گردآوری این کتاب زیبا زحمت کشیدند
داستان بامفهوم و تامل برانگیزی است
anita armita
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بسیار قابل تامل است که کسی ۱۰ یا ۱۵ سال در آینه خود را ندیده الان در پی هویت یابی خود است به صورت شناسنامه داشتن
Mahdi Mahmoudi
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
باصدا خیلی ارتباط برقرار کردم، عجب متن قوی و جالبی بود. مراقبت و حضور شرط اول زندگی مفید و اثربخش است.
سعید ریگی
۱۳۹۹/۰۳/۲۷
داستان عالی و بسیار تاثیر گذار اینکه ما گاهی اوقات از تنهایی لذت می‌بریم اما تداوم‌ دیگه لذت بخش نیست راوی هم عالی بود
اکرم جعفری
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
خیلی ثقیل بود کنایه به خیلی چیزها داشت ادمو مجبور به تفکر میکنه عملی که در ما ادما به ندرت دیده میشه
Mrym Hydri
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
این داستان خیلی غمگین بود اما باعث شد من به عمق غم آدم‌های تنها پی ببرم داستان خوبی بود
amir eshaghzadeh
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
شاید اگر خیلی از ماهم شناسنامه نداشتیم در این هیاهوی زندگی اسممان را از خطر میبردیم... صدای گوینده و لحن عالی بود👌
اکرم قلی زاده
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
شناسنامه یه فرد مرده رو میخواست که به حال و روز خودش هم بیااد غم انگیز و تامل برانگیز بود صدای گوینده عااالی
فرنگیس علیزادنیا
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
با خیال راحت پنج ستاره دادم. هم داستان استاد دولت آبادی... هم صدای دلنشین گوینده.
Naqme Kabiri
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
داستان کوتاه و تکان دهنده‌ای بود که ممکنه برای هر کدوم از ما آنقدر تدریجی اتفاق بیفته و حتی متوجه اون نشیم
Meysam Asarii
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
اصلا جالب نبود، مخصوصا آخر داستان که وقتی می‌خنده دندوناش می‌ریزه، فن بیان عالی بود ولی موضوع اصلا خوب نبود
محسن دهقانی
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
سلام دوستان... به نظر گویندگی روی کتاب خوب و پخته بود برعکس یه سری از کتاب‌های صوتی که از رو بی‌حوصلگی ضبط شدن
کوثر حیدری
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
روحش مرده بود و مرگ جسمش فرا رسیده بود... ۱۳ سال لبخند نزده بود!!!... خیلی از ماها روحمون مرده...
anichga null
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
خوب بود. سوژه جالبی داشت بسیار روان. خواننده بسیار عالی خواند
نغمه قراگوزلو
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
راوی بسیار خوب بود
اسماعیل آتش رای
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
با سلام و درود به تمامی اشخاصی که در راه پیشرفت ادبیات ایران عزیز کوشش میکنند... خورشید و هزاران ستاره تقدیم شما باد.
باقر الوندی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
با وجود مشکلات فراوان کنونی... کم کم همه آرزو میکنیم مثل شخصیت داستان باشیم.... عالی بود عالی
نسترن۱ ۱ ۲ ۲ ۸
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
چه عمیق بود که بین اون همه شناسنامه دنبال شناسنامه آدم مرده بود... خیلی قشنگ بود کاش طولانی تر بود
یوتاب
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
گم شدن در روزمرگی ها شاید ماهم گم شدیم فقط اسم خودمون وبلدیم ولی زندگی کردن و یادمون رفته
مهسا بارسم
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
کتابی کوتاه ولی با معنا بود، داستانی تلخ درمورد فراموشی خود، صدای گوینده بسیار گیرا بود.
سعید فرجی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
کتابی جذاب و خواندنی بود و بخوبی به صوتی روان و متوازن بر گیرایی داستان می‌افزود
محمد صباییان
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
یک کتاب کاملا ایرانی، با صدایی ایرانی. کوتاه، دلچسب و البته باز. انتهای کتاب باز است برای خواننده
Hamedfallahi
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی بود. زنده باد استاد دولت آبادی صدای راوی براستی که حق مطلب رو ادا کرد
Sky
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
خیلی‌ها حتی تو آینه هم نگاه‌میکنن ولی خودشون فراموش کردن
کتاب خوبی بود ارزش یکبار گوش کردن داره
شقایق پویان
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
خیلی عمیق بود زندگی امروز ما که انگار هویت اصلی خودمون رو گم کردیم و فقط زنده ایم
Saharp
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی تکان دهنده و آموزنده بود، متشکرم از نویسنده و شخص گوینده، هر دو مکمل هم بودند، متشکرم
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟