نظر بردیا اشرفیان برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
بردیا اشرفیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
کتاب خوبی بود داستان‌های جالبی داشت و محمود دولت آبادی جملات خیلی قشنگی داره که ساعت‌ها آدم رو در فکر فرو می‌برند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟