جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی آینه
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی
محمود دولت آبادی
،
میلاد تمدن
نشر ماه آوا
دسته:
داستان و رمان اجتماعی ایرانی
کتاب صوتی
4.2
1531 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
هادی هادی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
1
جالبه و ستودنی...
به نظر میشد جالب تر هم اجرا بشه
Yegane Davari
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
1
0
واقعا تاثیر گذار بود 🙏🏻💐فن بیان عالی👌🏻
مجتبی دلیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
0
ممنون که کتابهای خلاصه و مفید میزارید همینطور ادامه بدین
milad moradi
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
1
0
واقعا جالب بود هرچی از جذابیتش بگم کم گفتمه
ناهید حیدری
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
1
0
بسیاربسیار یبا بابیانی شیوا و دل انگیز خوبه که بخونید
زینب کردستانی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
1
0
کتاب خوبیه و آقای دولت آبادی نیاز به تعریف نداره اصلا
مریم یاراحمدی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
1
0
اثر زیبای محمود دولت ابادی و هنر راوی در گویندگی
m. sky
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
1
ترسیم گوینده خوب بود ولی کلیت داستان اندازه اون خوب نبود
Ati Janmohamadi
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
1
0
خوب بود، خودمون رو فراموش نکنیم و اینکه اجتماعی باشیم.
Iman Akbari
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
0
قابل تامل بود میشه کلی در موردش تفسیر نوشت...
مهرانگیز شجاع
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
1
0
بسیار عالی من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
Zohre
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
1
0
داستانی کوتاه اما عمیق... پایان بندیشو دوست داشتم...
farnaz keshavarz
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
0
باعث شد دو تا کتاب دیگه از دولتآبادی شروع کنم.
پروانه یوسف پور
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
1
0
کتابی زیبا از تنهایی و بی هویتی که تنهاییها برایمان میآورند
معصومه جامی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
1
0
زیبا و غم انگیز و در عین حال واقعیت زندگی خیلی از آدما بود.
Yasaman Jafari
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
1
0
داستان و صدا هر دو زیبا و تاثیرگذار هستند❤
Fatemeh74
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
0
خیلی خوب بود. زندگی کنیم قبل از اینکه دیر بشه!
Arian Akhavan
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
0
جدا از کتاب، صداپیشه عالی بود 👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻
نیلوفر معتبر
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
1
0
داستان، بی بدیله و گوینده هم عالی بیانش میکنه.
شیما وثوق
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
0
زیبا بود. به نوشتههای نویسنده ش علاقمند شدم
شقایق ه
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
1
0
دور از واقعیت جامعه نیست متاسفانه! صریح و کوتاه و اموزنده.
آرزو هدایتی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
1
0
داستان قابل تامل و واقعیتی تلخ از زندگی و تنهایی
سارا داهیم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
1
0
من گوش دادم آنقدر آرامش گرفتم خوابم برو👍
narges heydarnezhad
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
1
0
کاش داستان صوتی عاشقانه بزارید😍لدفن😍☺️
Melika Mansoorian
۱۳۹۸/۰۹/۱۳
1
0
فقط زنده نباش زندگی کن قبل این ک بمیری.. واقعا پرمحتوا بود
تینا احمدی
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
1
0
بی نظیر، محمود دولت آبادی یک مرد وصف نشدنی هست
M K
۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
ازین نویسنده انتظار بیش ازینو داشتم
مینا مصلایی
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
1
0
مگه نوشته آقای دولت آبادی بد هم میشه. خیلی جالب بود.
مصطفی دادرس
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
2
0
خوب بود باد نوشتههای صادق هدایت افتادم
سعیده فتحی
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
2
0
چقدر نظرات دوستان جالب بود
Mehdi Jiba
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
1
0
خوب بود. داستان و صدای گوینده هردو خوب بودن
فروزنده
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
خیلی جالب نبود ولی بدم نبود ولی کارتون تقدیر داره
مهرداد مصطفوی
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
1
جالب بود فقط به نظرم در غالب یه داستان کوتاه نمیگنجید
شقایق سرلک
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
2
0
عالی.. حکایت زندگی خیلیامونه کِ 😕
armin si
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
من شخصا نحوه روایت رو دوست نداشتم
محمد رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
0
0
تنهایی چه که بر سر آدم نمیآورد
بارانا بیاتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
0
0
عالی و تأثیرگذار بود🌷
Mina
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
0
0
آثار استاد دولت آبادی 👏👍
الهام جباری
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
0
0
زیاد مفهوم نداشت برام نمیدونم
Sara zaim
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
0
خیلی کوتاه بود اما بدنبود
لیلا حاتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
0
بد نبود برای خودشناسی خوب بود
فرشید فهیم تاش
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
0
0
کتابی کوتاه بامتنیدرخور
محسن یوسفی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
0
0
بد نبود ولی جای بیشتری داشت
مینا توکلی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
0
0
جالب بود. هرچه در جستن آنی، آنی
Mo2009
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
0
0
کتابی بود که ادم رو به تفکر وا میداره
م.خلیل
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
0
0
چقدر لذت بردم وتوصیه میکنم
سمیرا قربانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
0
0
خیلی عالیه خسته نمیشه از خوندن
Tarlan
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
0
0
قصهی عجیبی بود من رو به فکر فرو برد
حنانه گیلک
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
0
0
بسیار عالی ممنون از کتابراه
Alireza
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
0
0
خیلی خوب بود و داستان زیبایی داشت
<<
4
5
6
7
8
9
10
11
12
>>
👋 سوالی دارید؟
به نظر میشد جالب تر هم اجرا بشه