نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی

هادی هادی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
جالبه و ستودنی...
به نظر میشد جالب تر هم اجرا بشه
Yegane Davari
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
واقعا تاثیر گذار بود 🙏🏻💐فن بیان عالی👌🏻
مجتبی دلیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
ممنون که کتابهای خلاصه و مفید میزارید همینطور ادامه بدین
milad moradi
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
واقعا جالب بود هرچی از جذابیتش بگم کم گفتمه
ناهید حیدری
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
بسیاربسیار یبا بابیانی شیوا و دل انگیز خوبه که بخونید
زینب کردستانی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
کتاب خوبیه و آقای دولت آبادی نیاز به تعریف نداره اصلا
مریم یاراحمدی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
اثر زیبای محمود دولت ابادی و هنر راوی در گویندگی
m. sky
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
ترسیم گوینده خوب بود ولی کلیت داستان اندازه اون خوب نبود
Ati Janmohamadi
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
خوب بود، خودمون رو فراموش نکنیم و اینکه اجتماعی باشیم.
Iman Akbari
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
قابل تامل بود میشه کلی در موردش تفسیر نوشت...
مهرانگیز شجاع
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
بسیار عالی من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
Zohre
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
داستانی کوتاه اما عمیق... پایان بندیشو دوست داشتم...
farnaz keshavarz
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
باعث شد دو تا کتاب دیگه از دولت‌آبادی شروع کنم.
پروانه یوسف پور
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
کتابی زیبا از تنهایی و بی هویتی که تنهاییها برایمان میآورند
معصومه جامی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
زیبا و غم انگیز و در عین حال واقعیت زندگی خیلی از آدما بود.
Yasaman Jafari
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
داستان و صدا هر دو زیبا و تاثیرگذار هستند❤
Fatemeh74
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خیلی خوب بود. زندگی کنیم قبل از اینکه دیر بشه!
Arian Akhavan
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
جدا از کتاب، صداپیشه عالی بود 👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻
نیلوفر معتبر
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
داستان، بی بدیله و گوینده هم عالی بیانش میکنه.
شیما وثوق
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
زیبا بود. به نوشته‌های نویسنده ش علاقمند شدم
شقایق ه
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دور از واقعیت جامعه نیست متاسفانه! صریح و کوتاه و اموزنده.
آرزو هدایتی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
داستان قابل تامل و واقعیتی تلخ از زندگی و تنهایی
سارا داهیم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
من گوش دادم آنقدر آرامش گرفتم خوابم برو👍
narges heydarnezhad
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
کاش داستان صوتی عاشقانه بزارید😍لدفن😍☺️
Melika Mansoorian
۱۳۹۸/۰۹/۱۳
فقط زنده نباش زندگی کن قبل این ک بمیری.. واقعا پرمحتوا بود
تینا احمدی
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
بی نظیر، محمود دولت آبادی یک مرد وصف نشدنی هست
M K
۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ازین نویسنده انتظار بیش ازینو داشتم
مینا مصلایی
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
مگه نوشته آقای دولت آبادی بد هم میشه. خیلی جالب بود.
مصطفی دادرس
۱۳۹۸/۰۶/۱۴
خوب بود باد نوشته‌های صادق هدایت افتادم
سعیده فتحی
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
چقدر نظرات دوستان جالب بود
Mehdi Jiba
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
خوب بود. داستان و صدای گوینده هردو خوب بودن
فروزنده
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
خیلی جالب نبود ولی بدم نبود ولی کارتون تقدیر داره
مهرداد مصطفوی
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
جالب بود فقط به نظرم در غالب یه داستان کوتاه نمیگنجید
شقایق سرلک
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
عالی.. حکایت زندگی خیلیامونه کِ 😕
armin si
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
من شخصا نحوه روایت رو دوست نداشتم
محمد رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
تنهایی چه که بر سر آدم نمی‌آورد
بارانا بیاتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
عالی و تأثیرگذار بود🌷
Mina
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
آثار استاد دولت آبادی 👏👍
الهام جباری
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
زیاد مفهوم نداشت برام نمیدونم
Sara zaim
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی کوتاه بود اما بدنبود
لیلا حاتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
بد نبود برای خودشناسی خوب بود
فرشید فهیم تاش
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
کتابی کوتاه بامتنی‌درخور
محسن یوسفی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
بد نبود ولی جای بیشتری داشت
مینا توکلی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
جالب بود. هرچه در جستن آنی، آنی
Mo2009
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
کتابی بود که ادم رو به تفکر وا میداره
م.خلیل
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
چقدر لذت بردم وتوصیه میکنم
سمیرا قربانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
خیلی عالیه خسته نمیشه از خوندن
Tarlan
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
قصه‌ی عجیبی بود من رو به فکر فرو برد
حنانه گیلک
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
بسیار عالی ممنون از کتابراه
Alireza
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
خیلی خوب بود و داستان زیبایی داشت
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟