جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی آینه
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی
محمود دولت آبادی
،
میلاد تمدن
نشر ماه آوا
دسته:
داستان و رمان اجتماعی ایرانی
کتاب صوتی
4.2
1531 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مهدیه عرب
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
0
0
کتاب بدی نیست کوتاه و معمولی
نارویی
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
0
0
میشه گفت این کتاب خوب بود
کیمیا نجفی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
0
0
من خیلی جذب این داستان نشدم متاسفانه
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
0
0
کوتاه تامل برانگیز و مفید
سیدعلی سالاری
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
0
0
خیلی کتاب آموزنده است.
منصور موسی وند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
0
0
نثری ساده و روان و از نظر داستانی خوب بود
مینا جانقربان
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
0
0
خیلی صداشون ارامش بخشه
mahsa sh
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
0
0
دستتون درد نکنه عالی بود لذت بردیم
زهرا نعمت الهی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
0
0
کامل بود؟؟ من حس کردم نصفه بود!
مرجان عابدینی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
0
0
داستان کوتاه بسیار زیبا و خوانش عالی
سید فرزاد ابطحى
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
0
0
داستان عجیبی بود. اجرا خیلی خوب بود.
حلیمه کشاورز
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
0
0
خوبه بنظرم بخونید عالیه
رومینا محمدزاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
0
0
من از داستان خوشم نیومد🙁
مهدی رستمی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
0
ممنون بخاطر کتابهای رایگان
نوشین مبین
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
0
0
کتاب کوتاه وجدابی بود سپاس
اسی دماوند
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
0
0
کوتاه، دلنشین، بیاد ماندنی
گلستان دولت ابادی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
0
0
فقط میتونم بگم عالی بود
میترا بخشایش
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
0
0
من که اصلا دوست نداشتم هیچ ازش نفهمیدم
هادی ملک مکان
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
0
0
خلاقیت تصویر سازی ذهنی عالیست
Setayesh
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
0
0
چقدر تأمل انگیز و جذاب بود
رستا
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
0
0
عالی مخصوصا گوینده
پریسا رحیمی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
0
0
بسیار کتاب پرمفهوم و معنا بود
احمد صفی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
0
0
عالی بود واقعا دوستش داشتم.
Saied Karimian
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
0
0
دیدگاه نویسنده رو دوست دارم
.
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
0
0
متن ساده مفهمومی ولی همه کتابها خوبند
شیرین دهقان
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
0
0
عالی کوتاه جذاب پیشنهاد میکنم
احسان جعفری
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
0
0
برای کسانی که اهل تفکر باشن خوبه
Mahdi 3M
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
استاد دولت آبادی عزیز
سارا بستاوند
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
0
0
ممنون از خوانش بی نقصتون
Falah
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
واقعا نوشتههای اقای دولت ابادی قشنگه
سمانه قاسمی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
خیلی جالب نبود به لحاظ محتوایی و نوشتار
اوتانا نوبخت
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
0
0
جالب نبود اصلا خوشم نیومد
دانیال نورعلی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
0
عالیییییی کتاب مفیدی بود
Reyhan
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
خیلی نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
حسنا بهمنی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
0
کتاب خوبی بود من دوست داشتم
Saharfakher
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
بسیار عالی وپر محتوا سپاس
غزل سینجلی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
کوتاه ولی جالب بود... ممنون...
نوشین اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
زیباست ارزش خواندن داره
سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
کتاب خوب و اموزندهای بود 🧠
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
0
0
کتاب کوتاه وعالی بود با تشکر از کتابراه
Morteza
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
به آدم تلنگر میزنه کتاب خوبیه
sam sal
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
داستان غمگینی داره و انرژی پایین
منصوره خانلری
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
محمود دولت آبادی همیشه خوبه
هانیه رشیدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
لحن گوینده خیلی خوبه
علی یاری
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
0
کتابی که هر لحظه منتظر یک رمزگشاییست
MD
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
تنهایی ادمو به تصویر میکشه و تاثیرگذار
نرگس ماهانی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
غم انگیز و پر. از نکته
Hasti
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
0
باحال نبود دوسش ندارم
بهروز کیانی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
خیلی جالب! بخونید و لذت ببرید.
solmaz sadr
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
تنهایی و انزوا جز مرگ پایانی نداره
<<
5
6
7
8
9
10
11
12
>>
👋 سوالی دارید؟