نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آینه - محمود دولت آبادی

مهدیه عرب
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
کتاب بدی نیست کوتاه و معمولی
نارویی
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
میشه گفت این کتاب خوب بود
کیمیا نجفی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
من خیلی جذب این داستان نشدم متاسفانه
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
کوتاه تامل برانگیز و مفید
سیدعلی سالاری
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
خیلی کتاب آموزنده است.
منصور موسی وند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
نثری ساده و روان و از نظر داستانی خوب بود
مینا جانقربان
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
خیلی صداشون ارامش بخشه
mahsa sh
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
دستتون درد نکنه عالی بود لذت بردیم
زهرا نعمت الهی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
کامل بود؟؟ من حس کردم نصفه بود!
مرجان عابدینی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
داستان کوتاه بسیار زیبا و خوانش عالی
سید فرزاد ابطحى
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
داستان عجیبی بود. اجرا خیلی خوب بود.
حلیمه کشاورز
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
خوبه بنظرم بخونید عالیه
رومینا محمدزاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
من از داستان خوشم نیومد🙁
مهدی رستمی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
ممنون بخاطر کتاب‌های رایگان
نوشین مبین
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
کتاب کوتاه وجدابی بود سپاس
اسی دماوند
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
کوتاه، دلنشین، بیاد ماندنی
گلستان دولت ابادی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
فقط میتونم بگم عالی بود
میترا بخشایش
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
من که اصلا دوست نداشتم هیچ ازش نفهمیدم
هادی ملک مکان
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
خلاقیت تصویر سازی ذهنی عالیست
Setayesh
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
چقدر تأمل انگیز و جذاب بود
رستا
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
عالی مخصوصا گوینده
پریسا رحیمی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بسیار کتاب پرمفهوم و معنا بود
احمد صفی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
عالی بود واقعا دوستش داشتم.
Saied Karimian
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
دیدگاه نویسنده رو دوست دارم
.
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
متن ساده مفهمومی ولی همه کتابها خوبند
شیرین دهقان
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
عالی کوتاه جذاب پیشنهاد می‌کنم
احسان جعفری
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
برای کسانی که اهل تفکر باشن خوبه
Mahdi 3M
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
استاد دولت آبادی عزیز
سارا بستاوند
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
ممنون از خوانش بی نقصتون
Falah
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
واقعا نوشته‌های اقای دولت ابادی قشنگه
سمانه قاسمی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خیلی جالب نبود به لحاظ محتوایی و نوشتار
اوتانا نوبخت
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
جالب نبود اصلا خوشم نیومد
دانیال نورعلی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
عالیییییی کتاب مفیدی بود
Reyhan
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
خیلی نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
حسنا بهمنی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود من دوست داشتم
Saharfakher
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بسیار عالی وپر محتوا سپاس
غزل سینجلی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
کوتاه ولی جالب بود... ممنون...
نوشین اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
زیباست ارزش خواندن داره
سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
کتاب خوب و اموزنده‌ای بود 🧠
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
کتاب کوتاه وعالی بود با تشکر از کتابراه
Morteza
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
به آدم تلنگر میزنه کتاب خوبیه
sam sal
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
داستان غمگینی داره و انرژی پایین
منصوره خانلری
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
محمود دولت آبادی همیشه خوبه
هانیه رشیدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
لحن گوینده خیلی خوبه
علی یاری
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
کتابی که هر لحظه منتظر یک رمزگشاییست
MD
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
تنهایی ادمو به تصویر میکشه و تاثیرگذار
نرگس ماهانی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
غم انگیز و پر. از نکته
Hasti
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
باحال نبود دوسش ندارم
بهروز کیانی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
خیلی جالب! بخونید و لذت ببرید.
solmaz sadr
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
تنهایی و انزوا جز مرگ پایانی نداره
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟