نظر طیبه اسحقی برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
طیبه اسحقی
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
خوب بودوواقعیت زندگی همین است گاهی بعضی هاخودشون فراموش میکنن وتقلید دیگران میکنن وهویت جعلی میگیرن اطراف همه زیادهستن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟