نظر مهسا بارسم برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
مهسا بارسم
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
کتابی کوتاه ولی با معنا بود، داستانی تلخ درمورد فراموشی خود، صدای گوینده بسیار گیرا بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟