نظر معصومه خطیبی برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
معصومه خطیبی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
این داستان عجب غمی به دلم نشاند و عجب منو به فکر برد... بسیار زیبا بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟