نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا

مجتبی روده کار
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
افسانه جالبی بود. ارزش یه بار گوش کردن رو داشت.
مخصوصا اجرای گوینده داستان خیلی خوب بود.
Kimia Yousefian
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
صداگذاری عالی بود اما داستان نتیجه گیری مفید و جذابیت گیرایی نداشت
مهناز حسن زاده
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
جالب بود! حالا می‌فهمم چرا ماه صورتش لکه داره و غمگینه😁
مانی نادری
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
قشنگ بود و خلاقیت خوبی داشت و اینکه رایگان هم بود خیلی چسبید
Sepide Zarghar
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
زیبا‌ترین کتابی بود که خوندم.... مخصوصا تعبیر لکه‌های ماه
داریوش داربوش
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
خیلی خوب بود ولی یه روز خوب میاد که ماه دوباره مثل اول خوشکل بشه؟
دانیال وثوقی
۱۳۹۸/۰۸/۱۵
به نظرم داستانش صرفا یه فانتزی بود و هیچ نکته خاصی نداشت.
null null
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
اخی چه غم انگیز بود.... دلم گرفت
Razi Frd
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خیلی زیبا بود بی‌صبرانه مشتاقم این افسانه رو برای دیگران تعریف کنم💖
کاربر S
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
قشنگ بود
اما چرا جلد کتاب رو لبای افتاب که مذکره قرمزه!! ;-)
ترانه نیک پور
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
افرین به نویسنده ولی اگه یکم توجه کنید بد اموزی داشت
borzou farshad
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
خیلی خیلی عالی بود.... حتما بخونیدش.... زیبا لطیف همراه فانتزی افسانه ای
آرش عسگری
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
بسیار زیبا و شنیدنی بود ممنون از ماه اوت و ممنون از احمد شاملو
هانیه اسکندری
۱۳۹۷/۰۷/۲۷
ممنونم از برنامه‌ی خوبتون حال آدمو خوب میکنه سپاس❤
ryt ryt
۱۳۹۷/۰۶/۳۰
تضادش با ذهن ما معرکه بود!خود داستان هم عاااالی بود
Mohammady Mohammady
۱۳۹۷/۰۴/۳۱
صدای خانم راضیه هاشمی خیلی دلنشین بود، 👍😊
داستان جالبی بود💛
مهسا خاکباز
۱۳۹۷/۰۴/۱۸
دلم برای ماه سوخت
navid asghari
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
داستانش بیشتر به درد گروه سنی کودک و نوجوان میخورد
Mehraneh
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خیلی خوبه که صوتی مخصوصا وقتی چشمات خسته ست و دلت کتاب خوندن میخواد
آزیتا نیک
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
بسیار لطیف و رومانتیک بود. بعد از این بیشتر به ماه و خورشید فکر خواهم کرد
امین اسفندیاری
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
آقای شاملو مثل همیشه خوب بودن من به شخصه ارادت خاصی نسبت به ایشون دارم
مریم حیدریان
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خیلی قشنگ بود، ویژه صدای گوینده کتاب عالی بود همینطور داستان بامزه و قشنگش
محبوب تشکری زاده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیار زیباس مخصوصا اونجا که به دختراش نگاه میکنه و به ماه میگه پس پسر من کو.
Uchiha
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
به افسانه اعتقاد ندارم ولی عالی بود پر معنی و قابل درک و عارفانه
مریم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
افسانه ماه و آفتاب همیشه برام جالب بوده و هست و این کتاب صوتی هم واقعا عالی بود
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
صدای راوی خوب بود و جالب بود دیدگاهش نسبت به جایگاه ماه و آفتاب
علی هلاک
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
خیلی قشنگ بود هم داستان و هم گوینده داستان عالی بودند. سپاس از کتابراه.
اسرا
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
حتی ماه و خورشید هم محکوم به جدایی هستند مانند اکثر عشق ها🥲
نیلیا جنگروی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
داستان خیلی خیلی جالبی بود و بهش کلی فک کردم و خیلی قشنگ بود و واسه من جالب بود
نیلوفر
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
چه نگاه متفاوت و قشنگی به طبیعت 🥰
ممنون از گوینده با احساس خوب 🙏🏻
هانیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
دید متفاوت داستان رو دوست داشتم خوبه که هرموضوعی از ابعاد مختلف دیده بشه
شهلا نورایی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
این نگاه رو نپسندیدم. انتظار داستان قویتری داشتم. شبیه داستانهای کودکان بود.
Adrina mosavi
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
قشنگ بود پیشنهاد می‌کنم حتما صوتی گوشش کنید ولی آخرش یکم بد تموم شد
هانا میر
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
کتاب جالبی بود دلم برای آفتاب زندگیم تنگ شده … اما نمیخوام و نمیتونم ببینمش
ژاله روحانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
جالب بود داستان زیبا بود خصوصا با لحن زیبای خواننده خیلی زیباتر شده بود
سودابه
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
خیلی غمگین بود غمگین تر از اون این بود که خورشید هیچ وقت سراغ ماه نگرفت 🥲
سیده مریم حسینی پور
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
کتاب جالبی بود هیچگاه با آسمان و زمین اینگونه نگاه نکرده بودم
آیدا محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
کتاب قشنگیه داستانش برام جالب بود امیدوارم خوشتون بیاد به گوش کردنش می‌ارزه
Leila gilane
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار داستان به درد نخور و مزخرفیه ناشی از عقاید سطحی نویسنده است ارزش خرید نداره
Ali fallahi
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
کتاب داستانی متفاوت و تاثیر گذار دارد و خواننده را جذب خودش می‌کند
کیا
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
خیلی قشنگ بود بسیار نثر قشنگی بود همچنین صداپردازی و لحن عالی بود
هنگامه زمردیان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
صداپیشگان بسیار خوانش خوب و داستان جالبی بود.... تغییر منظرهمیشه جالبه
پریناز حسینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
افسانت‌ی باحالیه جالبه یه حالت داستانی و رمانی داره در کل خوبه
ریحانه فخاری
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
داستان کوتاه و جذابی بود.. کاش کمی نوسینده ادامش میداد. صداپیشه هم خوب بود
فاطمه جباری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
داستان کوتاه بامزه‌ای بود. اینم نگاه متفاوتی بود به هر حال. ارزش شنیدن داره
فاطمه خضیری
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
من علاقه‌ی زیادی به افسانه ماه و خوشید دارم حتما این کتاب را مطالعه کنید
Omid Ghasemkhani
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
کتاب یک بستر روایت آشنا صمیمی و دوست داشتنی دارد جذاب زیبا و پر از تضاد‌های ناب
کلثوم دلیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب تداعی خیال انگیز یک رویا در وجود خودم بود
فرزاد میرمحمدصادقی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بیشتر بخاطر ترجمه شاملو انتخاب کردم و خود داستان چنگی به دل نمیزند.
علیرضا حیدری
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
خواندن این کتاب این را به من رساند که غرور دشمن تمام زیباییها است
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟