نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا

نیلوفر صیفی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بسیار زیبا ودلنشین من‌فکرکردم خورشید زنه وماه مرد
کاربر Sh
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تصویر قشنگی از ماه و خورشید میده، لذت بخشه
بهار بی خزان
۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عالی بود لذت بردم ممنون از کتابراه
حانیه السادات کاردانی
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
من خیلی دوست داشتم ممنون از آقای شاملو
arezoo ghasemi
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
با نمک بود، مخصوصا برای بچه ها
حسین قاسمی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خب که چی؟ ؟؟؟
Gol barg
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حس خیلی خوبی به آدم میده و لذت بخشه... 😍
Majid K
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
خوب جالب و لذت بخش روای هم خوب روایتگری کرده.
Diba Shz
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
خیلی خوب بود ولی اخرش ناراحت کننده بو
مهسا صدیق
۱۳۹۷/۰۴/۰۸
بد نبود. داستانش متفاوت بود ولی به دلم نشست.
Masoud Mahmoodi
۱۳۹۷/۰۴/۰۳
زیاد جالب نبود فقط میخواستن یه داستان سرهم کنن
Majid K
۱۳۹۷/۰۴/۰۲
عالی بود گوش کردم خواب خوش با کتاب خوش
سارا فروزان
۱۳۹۷/۰۳/۳۱
خیلی زیبا بود متفاوت و غم انگیز💞💕💗😄
مهناز فخرایی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
افسانه جالبی بود قشنگ بود و گوینده‌ها عالی داستان رو خوندن
Mariee mo
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
گویندگی داستان خیلی خوب بود اما خود داستان رو دوست نداشتم
Alireza1111
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
خوب بود ولی پایانش یکم بد بود ولی در کل خوبه
معصومه ابراهیمی
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
ارزش خوندن داشت و صدای خواننده رو دوست داشتم
دکتر جعفری
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
کتاب خوب و جالبی بود لذت بردم توصیه میکنم
نازنین
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
حالم را خوب کرد. خیلی زیبا بود افسانه ماه و خورشید
رامین دارابی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
کتاب جالبی بود اما سلیقه ی من نبود خوانش خوب بود
نازنین
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
عالی بود🌹
بیتا شهداد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
خیلی مورد پسند من نبود برای سنین کم میتونه کتاب خوبی باشه
بانوی کتاب خوان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیلی خوب بود🥺یک بار گوش کردن کافی نیست
saleh
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی داستان مسخره‌ای بود اصلا خوشم نیومد...
لادن سامانی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
با سلام اصلا داستان زیبایی نبود و ابهت ماه و خورشید کم شده
معصومه شعبانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
زیادی خیالی بود من زیاد دوست نداشتم ولی بد نبود
عبدالباقی صدیقی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
خوب خیلی هم جالب نبود همون عروس رفته گل بچینه به روش دیگست😄
نفس Haghighi
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
چرت و پرت بود، نه مناسب بچه هاس نه بزرگسالان
نورا قربان زاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
زیاد دوست نداشتم من خوشم نیامد 👎
Rozhia Bakry
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
خیلی بامزه بود و برای بچه های کم زن تجربه ی عالی است
گیتا گلشن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
راوی عالی بود، ولی واقعیت خود داستان رو دوست نداشتم.
روح الله مظفری
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
تقریبا خوب بود اما میتوانست بلندتر و جذابتر شود
سحر آجورلو
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
داستان جالبی داشت و به نظر من ترجمه احمد شاملو خیلی خوب بود
مریم طیبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
بینهایت زیبا و شنیدنی. من خیلی لذت بردم از این افسانه.
سمیه شمشیری
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
داستان خوبی داشت. راوی بسیار زیبا قصه گویی میکرد.
فرحناز طاهری
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
این داستان از نظر من بد نیست اما خیلی جذب خوندن نشدم
طیبه اسحقی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
خوب بود اما کمی لوس وعیرواقعی چون ماه مردوخورشیدزن
Leila Behzadi
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
خیلی خیلی زیبا بود، متن، ترجمه و خوانش همه عالی بود
سوسن خدادادی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
بسیار دلنشین و مجذوب کننده بود عالی عالی عالی
امیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
کتابیه واسه ما امروزی‌ها و داستان گذشتگان
Monahoseiny
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
خیلی عالیه قصه های زیادی داره و جذابه برا دختر ۱۰ ساله‌ی من
Venus Valadbeigi
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
بارها کتاب رو شنیدم و به دیگران معرفی کردم
فرشته
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
داستان قشنگیه ولی چرا ماه خانومه و آفتاب آقا؟
کیانا
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
صدا پیشگی و داستان پردازی خیلی خوبی داشت
M.Eivazi
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
برای بچه‌ها خوب هستش و راوی هم صدای خوبی داره
مهناز سیف اللهی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
افسانه بود اما با کمی مضامین عاشقی باسلیقه من جور نبود
سپیده روح افزا
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
خیلی بامزه و جالب بود
بچه‌ها دوست داشتند
M.A
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
کتاب خوبی بود و شندینش خالی از لطف نیست، زیبا بود
محمّدجواد فاضلی نیا
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
داستان جالبی بود البته بیشتر دخترم ازش خوشش اومد.
Elina
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
داستان زیبایی بود من لذت بردم و چند دفعه گوش دادم
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >>
👋 سوالی دارید؟