نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا

حسین قاسمی
۱۳۹۷/۰۸/۰۳
داستانش خوب بود
ولی کلا گوش دادن به کتاب حال میده
کتابراه و گوینده‌های خوبش بی‌نظیرن
borzou farshad
۱۳۹۷/۰۸/۰۲
بسیار زیبا و دوست داشتنی بود..‌ای کاش مینوشتید که افسانه برای کدام قوم بود
Fatemeh Sadat Mousavi
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
جالب بود...
پدیده‌های طبیعی ماه و خورشید نظیر خورشید گرفتگی و.... رو خیلی قشنگ به صورت داستان درآورده بودند. 🌹
Monir Naghikhani
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
گوینده صدای بییار دلنشین وگیرایی داشت، باعث‌شد به این داستان چرت گوش بدم، همین
شقایق سرلک
۱۳۹۷/۰۴/۱۴
هر چیزی که تاحالا به ذهنم خطور نکرده و میشنوم جذبم میکنه!
بسی خفن بود 🍃💫🌸
زهرا
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
چقدر من این کتاب دوست داشتم واقعا خورشید و ماه عین زن و شوهرایین که سالهاس باهم قهرن
Soheyla Beyraghdar
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
یه افسانه کوتاه خوب بیشتر اعتبار این کتاب به خاطر نویسنده و گوینده ست که از بهترین ها هستن
معصومه السادات حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کتاب خوبی بود هم برای نوجوانان هم برای بزرگسالانی که دوست دارند داستانهای افسانه‌ای بشنوند
هلینا
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
من اصلا دوست نداشتم. نویسنده حتما باید به روانشناس مراجعه کنه. خیلی تروما و افکار منفی داره.
علی مبهوت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
هنوز شروع به گوش دادنش نکردم بعد از اتمامش نظرم رو اصلاح میکنم ولی کتاب خوبی بنظر می‌رسه
ک ضیغمی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
این چه داستانیه؟ پس انداختن بچه؟! به وقت تلف کردنش نمی‌ارزه. حیفِ صدای جذاب گوینده.
احسان
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
ولی تهش باید ماه با ستاره هاش هر شب جشن میگرفتن و خورشید در آتش جهل خودش تنهایی میسوخت!
yalda
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
اگه دوس دارین کتابی رو بشنوین با دیدگاهی عامیانه و خاص حتما بهش گوش بدین ارزشش رو داره
Sahel
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
داستان قشنگی بود که ستاره‌ها از ماه تولد شدن اصلا فکرشو نکرده بودم نویسنده خیلی خلاق بوده
دنیا خالق دوست
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
اگه تبعیض جنسیتیشو فاکتور بگیرید کتاب خوبیه حال و هوای شاعرانه و عاشقانه قشنگی داره
شیرین
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
در وصف صدای احمد شاملو که صفت درخوری نیست و داستان کتاب داستانی فانتزی و جالب بود
Atash
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
من نمیدونم چرا خورشید ترجمه نکرده و اینکه کلا داستان مردسالانه ست
در ضمن ماه فقط دور زمین میچرخه
نگار پاک
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بنظر من جذابیت خاصی نداشت. ممنون از کتابراه و ماه اوا که محتوای رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند
نگار باقری
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
داستان زیبایی بود هیچوقت اینجوری به ماه و خورشید دقت نکرده بودم این داستان برای همیشه توی ذهنم میمونه
Sara
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
مناسب هر رده سنی است من خوشم آمد و داستان جدیدی بود هرطوری شنیده بودیم جز اینطور
مهدیه عرب
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
یک کتاب متوسط که هرکسی کمی نوشتن بلد باشد می‌تواند بنویسد به نظر من اصلا کتاب کودک و نوجوان نیست
رومینا زال زاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
سلام من رومینا ۱۲ ساله هستم برای کسانی که ماه و خورشید رو دوست دارن خیلی خوبه و من خودم عاشق این شد
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
یه داستان در سبک، داستان های قدیمی از زبان مادر بزرگ ها که واقعا جالب بود ممنون از کتابراه
Gholizade
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
زوایه دید نویسنده و این خلاقیت رو میپسندم که از این منظر به موضوع دختر زا بودن پرداخته.
زارعی
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
یکی از متفاوت‌ترین داستان‌هایی که راجب خورشید و ماه شنیدم.
جذاب بود هم گوش بدید
Amir Khadem
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
چه داستانه عجیب وکاملی بود و دل و جانم لرزید، و چه درس سنگینی بود کاش جوره دیگه‌ای بود
پریا جاویدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
یجوری بود آخه این دیگه چه کتابی یا چه داستانی هست واژه‌های بدی به کار برده شده خیلی بخوب نبود
کیمیا
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
خیلی قشنگ و رویایی بود درک این داستان برای آدم هاس خیال پرداز حتما خیلی شیرین تر
شیرین مال
۱۴۰۲/۰۶/۲۵
جذابیت خاصی از نظر موضوع برای من نداشت. خیالپردازی قشنگی داره ولی موضوع و پایان بی مزه
شیرین هاشمی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
افسانه‌ها همیشه قشنگن
باعث میشن آدم خودش رو تو یه دنیای دیگه تصور کنه
دنیای شاه پریون 😊😊😊😊
فرشته رزاقی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
چه افسانه مردسالانه ای
ریتم خوانش و صدای راوی خیلی خوب، داستان بامزه با شخصیت پردازی خوب هست
پاکزاد
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
صدای آقای عمرانی بی نظیره...
صدای خانم هاشمی هم واقعا مناسب هست و خواندنشون مطلب رو شنیدنی میکنه..
masome ghasame
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب جالبی بود که با در هم شکستن تابو‌های قبلی توانست تفاوت‌های جالبی در روایت ایجاد کند
Taher Taher
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
با سلام،، کتابی کم نظیر با صدایی درخور، عالی بود، یه داستان فانتزی و خاص. زیبا بود. متشکرم.
عیسی زلفی
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
داستان فانتزی جالبی بود جالبتر اینکه ماه خانم بود و خورشید آقا برعکس خورشید خانوم داستانهای ما.
Aysan Tahmasabi
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
داستان جالبی داشت، ولی میتونست بهتر هم بشه. باید رو جملات و اتفاقات بیشتر کار میشد.
میترا
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بی نظیر بود تا حالا افسانه ماه وخورشید رو این مدلی نشنیده بود کاملا جدید خیال انگیز..
سارا نوروزی پور
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
داستان قشنگی بود یه سری نکته‌های جالی درباره‌ی آدم‌ها گفت ولی بعضی قسمت هاش برام نا مفهوم بود
بهمن دهقانی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
کتابی بسیار کم تاثیر، ضعیف و بسیار بچه‌گانه که بهتر زمان برای همچین کتاب‌هایی صرف نشه
علی شیخ
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
این داستان از اون داستان هاست که هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم راوی هم خیلی مسلط بود ممنون
Hni arts
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
صدای راوی خیلی ارامبخش و خوب بود و داستان هم تضاد فکری زن و مرد رو به خوبی بیان میکنه
Faezeh
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
افسانه جالبی بود درلابه لایه داستان حقایقی به چشم میخورد که سعی در قابل باور کردن افسانه می‌کرد👏
Amir Ghanami
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام
فکر میکنم داستان خیلی قشنگیه
روی هر چیزی نباید سر لج بفتیم تا زندگیمون خراب نشه😭
شادی آل احمد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
عااااااالییییی😍
تشکر از کتاب خوبتون😍
خیلی جالب بود😍
آقای خورشید☀️
خانم ماه🌙
سارا کریمی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
نویسنده واقعا ذهن خیلی بازی داشته. این داستان خیلی خیلی قشنگ بود و اما آخرش غمگین بود
امین زیدی مقدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
مزخرف بود و پر از تبعیض. فقط صدای صدا میشه خوب بود و آهنگ ضمیمه شده
حمید کیانی
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
عالی دلنشین و جذاب و بخصوص‌ شمرده خواندن خانم هاشمی
ریحان عباسی
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
یک تفسیر متفاوت و جذاب بود واقعا از کتابراه و نویسنده عزیز ممنونم🌹🌹
mamaqa pirotaqaei
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
افسانه ماه و افتاب یکی از بهترین داستان‌هایی هستتش که گوش کردم ممنونم از زحماتتون
ندا مسلمی
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بنظرم زیاد جالب بود و نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟