نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا

مسعود قناعت
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
خوب بود. به نظرمن ٤ تا ستاره برایش کافى است.
Sana Naiebi
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
واقعا عالی بود بسیار زیبا بود
Mohammad Aslami
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
وقتی بیشنوید عاشقش می‌شید عااالیی
Ms Nadri
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
چفدر قشنگ و خیالی...!
null null
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
عالی بود ممنون♥♥💮💮
iran 2280
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
زیاد جذاب نبود دوست نداشتم
Mohammad Bagheri
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
افسانه بود، ساده و قشنگ.
محمدامین نوری زاده
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
زیاد باحال نبود.
ندا نامدار
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
داستان جالب و دوستداشتنی بود
fateme matouri
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چه متعصبانه نوشته شده بود
Alireza Amiriii
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
عالیییییی و عالی و عالی
امیره خادم پیر
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
جالب و متفاوت بود
سمیه شفیعی
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
خیلی جالب بود برای من.
مرادیان مرادیان
۱۳۹۸/۰۴/۲۰
.. دوسش داشتم😊😊😊😊😊
Shohreh Kashani
۱۳۹۸/۰۳/۳۱
قشنگ بود و شنیدنی
asal jb
۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خیلی زیبا بود راضی بودم
Reyhaneh Irankhah
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
خیلی بی‌خود بود
افتضاح‌ترین داستانی بودکه شنیدم
sepid ss
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چه زیبا و با احساس... قشنگ بود.
اعظم جهان تیغ
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بسیار زیبا ست
حتما گوش دهید🌜🌞🌟
Javad Ozmae
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
چ تشبیه زیبایی بود😆👌👌👌
مجید گلچین
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ممنون عالی بود😊
رایان تمدن
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
عالی بود❤️❤️❤️❤️❤️
مژگان حمامیانه
۱۳۹۷/۰۸/۲۵
من که خیلی لذت بردم
Samiyeh M
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
جالب بود من هم فکرم غیر ازاین بود🌞🌛🤔
فرشاد محبی
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
چقدر داستان غم انگیزی بود
سیده فاطمه سید حسین پور
۱۳۹۷/۰۶/۲۲
خیلی قشنگ بود
بهاره ندیمی
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
شاید یکم کودکانه بود ولی قسنگ بود
لیلا محمودیان
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
خیلی خیلی خوب بود
Sare Ddr
۱۳۹۷/۰۴/۱۰
خیلی خوب بود.
Mahdiyeh T
۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خیلی عالی و متفاوت بود
Arshia Safavian
۱۳۹۷/۰۴/۰۴
عالی بود حرف نداشت
Faezeh Shahrabi
۱۳۹۷/۰۴/۰۲
به شددت مزخرف
인 하 인 하
۱۳۹۷/۰۴/۰۱
من که خوشم نیومد. 😐
میثم پیروز
۱۳۹۷/۰۳/۳۱
یه تفسیر متفاوت
Saeideh Gh
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
خیلی جالب بود☺☺☺
farzaneh rahimi
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
خیلی قشنگ بود لذت بردم🌛❤🌞
آرزوآزادمنش
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
خیلی جالب و دید جدیدی داشت
Kianoush Salimzade
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
داستان کودکانه و فانتزی بود
🥋Aysel🥋
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
باحال بود ولی به سلیقه من نبود
شهرام دهقانی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
بد نیس نصب کنید عالی نیس
انیسا گرجی نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
عالی بود واقعا باحال و افسانه ای
Sara
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
سلام. خیلی لذت بردم🥰
سعید
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خیلی آموزنده بود ممنون از همه شما
Farzane Kabiri
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
کتاب حال خوب کن کوتاه
شیرین پوررسولی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
, فقط یک قسمت ش پخش شد همین
مهنا شهبازی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
خیلی بی مزه بود..
حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
مناسب کتاب یک دقیقه‌ای اصلا کتاب نبود
یگانه عترتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
انتظار نداشتم اینقدر بچه‌گانه باشه
نگار بیدل
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
خیلی مناسب رده سنی ذکرشده نیست
نیما لشگری
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
داستان روایتی از یک ارتباط و علاقه بود.
<< 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟