نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا

فاطمه اژدری
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
خیلی خوب و قشنگ بود رویایی
محمد علی استانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خیلی داستان قشنگی داشت
لیلا حاتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی مورد پسندم نبود
الهام عزیزی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خیلی قشنگ و هالی بود من واقعا لذت بردم
🩷 نگین 🩷
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
خیلی قشنگ بود داستانش، دوسش داشتم، 👌👌🥰
Fateme.gheyrati
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
خیلی جامع و جالب بود حیف که کم بود
مهدیس رضایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
کتاب زیبایی بود ازشنیدنش لذت بردم
محسن یوسفی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
داستانی زیبا و دارای فراز و نشیب
نوشین قیام خواه
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
ساده وزیبا راوی عالی بود.
رامینا شاکری
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
تصویرسازی بسیار زیبایی میداد...
Zar
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
کتاب زیبا و جالبی بود
یلدا
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
جالب نبود، خیلی تخیلی بود
نرگس طیبی
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
صدا پیشه عالی و داستانی زیبا بود
نبات✨️
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
باحال بود خواهر زادم هم دوسش داشت
نارویی
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
افسانه ماه و آفتاب یک قصه‌ی قشنگ بود
مانیا امین خاکی
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
خوب بود پیشنهاد میشود
Vampous wb
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
هدف نویسنده چه بوده؟
سهیلا رفیعی
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
عالی بود من خوشم اومد
Hana.M
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
افسانه‌ای که از شنیدنش سیر نمیشی
حمیده امیراسدی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
من دوست داشتم چوم اسمم بهش میخورد
بانو چهارمحالی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
سلام جالب وسرگرم کننده بود
معصومه خالقی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
جالب بود میخوام برای نوه هام تعریف کنم
Ali,z
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بله خوب بود کمی متفاوت بود
Nia
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
بهترین واقعا خیلی فوق العاده بود
پرهام حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
خوب بود ولی معنای زیادی نداشت
نگار
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
مختصر و جالبه راجب عشقه
مریم فرهادمنش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عالی بود و بسیار سرگرم کننده
محمّد صدرا کنف چیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
افسانه‌ی بسیار عالی وخوبی بود.
راضیه ملک زادگان
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
داستان جالبی نبود خوشم نیومد
شبنم مرزوقی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
بیشتر شبیه کتاب قصه کودکانه.
پروانه فتح الهی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
چه افسانه‌ی باحالی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
عالی بود داستان زیبای بود
صبا
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
داستان زیبایی بود و راوی خوبی داشت
لیلاشریعتی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
عالیه خوشم اومد عالیه عالیه
ملودی آبیان
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
خیلی زیبا بود ممنونم 💋🫂
مهشید مهرافشان
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
خیلی عالی بود دست سازنده‌اش درد نکنه
سپهر امیری
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
واقعا عالی بود
Atena
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
خود داستان رو نپسندیدم.
M.m
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
کوتاه بود کلی پسندیم داستان قشنگی داشت
سیامک بازگیری
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
خوب بود عالی صدای گوینده هم خوب بود
زهرا عباسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
به نظرم خیلی قشنگ و دوس داشتنی بود
ساناز عطایی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
مگر داریم کتاب به این قشنگی
پرینا علیخانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
واقعا عالی بود انگار خودم میبینم
براتی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
خوب بود ولی تا آخرش نیومد.
Mohammadrezajafari
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
جالب بود لذت بردم از خواندنش
ناشناس
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عالی بود، بخصوص دوبلرش، واقعا محشر بود
پارسا باقری
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بهترین کتابی که تابه حال خوندم
حمیده جاهد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
خیلی قشنگ و دلنشین بود
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
نگاهی به افسانه‌ها با صدای قشنگ راوی
النازرحیمی هاچه سو
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
من این قصه رو خیلی دوست دارم
<< 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟