جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
داستان کوتاه
›
کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا
هانری پورا
،
احمد شاملو
نشر ثالث
،
نشر ماه آوا
دسته:
داستان کوتاه خارجی
کتاب صوتی
4.1
1569 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فاطمه اژدری
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
خیلی خوب و قشنگ بود رویایی
محمد علی استانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
خیلی داستان قشنگی داشت
لیلا حاتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
0
خیلی مورد پسندم نبود
الهام عزیزی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
خیلی قشنگ و هالی بود من واقعا لذت بردم
🩷 نگین 🩷
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
0
0
خیلی قشنگ بود داستانش، دوسش داشتم، 👌👌🥰
Fateme.gheyrati
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
0
0
خیلی جامع و جالب بود حیف که کم بود
مهدیس رضایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
0
0
کتاب زیبایی بود ازشنیدنش لذت بردم
محسن یوسفی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
0
0
داستانی زیبا و دارای فراز و نشیب
نوشین قیام خواه
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
0
0
ساده وزیبا راوی عالی بود.
رامینا شاکری
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
0
0
تصویرسازی بسیار زیبایی میداد...
Zar
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
0
0
کتاب زیبا و جالبی بود
یلدا
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
0
0
جالب نبود، خیلی تخیلی بود
نرگس طیبی
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
0
0
صدا پیشه عالی و داستانی زیبا بود
نبات✨️
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
0
0
باحال بود خواهر زادم هم دوسش داشت
نارویی
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
0
0
افسانه ماه و آفتاب یک قصهی قشنگ بود
مانیا امین خاکی
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
0
0
خوب بود پیشنهاد میشود
Vampous wb
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
0
0
هدف نویسنده چه بوده؟
سهیلا رفیعی
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
0
0
عالی بود من خوشم اومد
Hana.M
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
0
0
افسانهای که از شنیدنش سیر نمیشی
حمیده امیراسدی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
0
0
من دوست داشتم چوم اسمم بهش میخورد
بانو چهارمحالی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
0
0
سلام جالب وسرگرم کننده بود
معصومه خالقی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
0
0
جالب بود میخوام برای نوه هام تعریف کنم
Ali,z
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
0
0
بله خوب بود کمی متفاوت بود
Nia
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
بهترین واقعا خیلی فوق العاده بود
پرهام حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
0
0
خوب بود ولی معنای زیادی نداشت
نگار
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
0
0
مختصر و جالبه راجب عشقه
مریم فرهادمنش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
0
0
عالی بود و بسیار سرگرم کننده
محمّد صدرا کنف چیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
افسانهی بسیار عالی وخوبی بود.
راضیه ملک زادگان
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
0
0
داستان جالبی نبود خوشم نیومد
شبنم مرزوقی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
0
0
بیشتر شبیه کتاب قصه کودکانه.
پروانه فتح الهی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
0
0
چه افسانهی باحالی بود.
♡
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
0
0
عالی بود داستان زیبای بود
صبا
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
داستان زیبایی بود و راوی خوبی داشت
لیلاشریعتی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
0
0
عالیه خوشم اومد عالیه عالیه
ملودی آبیان
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
0
0
خیلی زیبا بود ممنونم 💋🫂
مهشید مهرافشان
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
0
0
خیلی عالی بود دست سازندهاش درد نکنه
سپهر امیری
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
0
0
واقعا عالی بود
Atena
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
0
0
خود داستان رو نپسندیدم.
M.m
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
0
0
کوتاه بود کلی پسندیم داستان قشنگی داشت
سیامک بازگیری
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
0
0
خوب بود عالی صدای گوینده هم خوب بود
زهرا عباسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
0
به نظرم خیلی قشنگ و دوس داشتنی بود
ساناز عطایی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
مگر داریم کتاب به این قشنگی
پرینا علیخانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
0
0
واقعا عالی بود انگار خودم میبینم
براتی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
0
0
خوب بود ولی تا آخرش نیومد.
Mohammadrezajafari
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
0
0
جالب بود لذت بردم از خواندنش
ناشناس
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
0
0
عالی بود، بخصوص دوبلرش، واقعا محشر بود
پارسا باقری
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
0
0
بهترین کتابی که تابه حال خوندم
حمیده جاهد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
0
0
خیلی قشنگ و دلنشین بود
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
0
0
نگاهی به افسانهها با صدای قشنگ راوی
النازرحیمی هاچه سو
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
0
0
من این قصه رو خیلی دوست دارم
<<
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
>>
👋 سوالی دارید؟