نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب - هانری پورا

احسان سعیدی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بغیه داستان نمیاد🙁
Ayda Solimany
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
داستان خیلی خوبی هست🌞❤🌛
ادرینا طاهری
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
گوش ندادم ولی معلومه جالبه!
سید ابوالفضل وزیری
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
کوتاه ولی پر معنا
niloo N
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
چقدر زیبا بود😄😍
Paria Ataei
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
اخی چقد جالب بود
مهنا درزی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
عاشق این داستانم
ali rahmani
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
خورشید خانوم بود اخه
مجتبی ب
۱۳۹۹/۰۵/۳۰
در یک کلام بیست ❤❤❤❤
نرگس احمدی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خوب نبود. دوست نداشتم.
احسان ن
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
داستان‌های ایرانی شنیدنی است
رها زهتاب
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
خیلی عالی بود مرسی از کتابراه
melyka _sh
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خوب یه پسر به دنیا می‌اورد 😐
شاهین ورشوچی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
میتونم بگم خوب بود
Mina
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
داستان جالبی بود 🌹
mohammadrezahadidi8677
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
چه زیبا و آرامش بخش
مینا
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
کتاب خیلی عالی هستش
مهدیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
عالی بود دمتون گرم✨
ندا صالحی
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
زیاد واسم جالب نبود
امیرحسین
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
عالی بود بسیار زیبا
عمران ربیعی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
باو اه این چیه.
فاطمه محمودپور
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
محتوای جالبی داشت.
راضیه لالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
قشنگ و شیرین بود
فروزان زارعی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
بسیار عالی
ملی ذاکری
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
گوش کردم فانتزی بود
.....
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
خیلی خوب وعالی بود
Sh Kh
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
افسانه جالبی بود.
اردوان مراد علی بیگی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
عالی بود و کودکانه
alireza bradar02
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
زیبا عاشقانه فلسفی
حنانه صالحی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
درحد یه تئوری خوبه
Asma 84
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خیلی تبعیضانه بود
فاطمه جلالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
بسیار آموزنده بود
بهار مختاری
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
چقدر عالی بود...
علی ن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
بد نبود ولی عالی نه
علی یاری
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
عالی و پر از لذت
Hasti
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
🥰🥰🥰عالللیی بود
King
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
زیبا و خیلی خوب بود
پدرام میرزایی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
معمولی ضعیف ضعیفتر
ف ب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
برای سرگرمی خوب است
ریحان
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
👍👍👍خیلی خوب بود
سلینا احمدی
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
داستان دل انگیز بود
سید صدرا موسوی فرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
لذت بردم وخوب بود
مهسا شفیع نیا
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
کوتاه و جالب بود
امیر ماهان هاشمی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
از نظر من زیبا نبود
مریم بنایی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی عالی خوب بود
امیرسهیل سیمری
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالی بود خیلی خوبه
شبنم ح.ض
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
خیلی با مزه بود 😍
Fereshteh Najafi
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
متنش رو دوست داشتم
mohammad reza gholampoor
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
این داستان عالی بود
Amir .
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
افسانه خوبی بود...
<< 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟