نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیدارتا - هرمان هسه

zahra taherkhani
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
مرسی کتابراه بابت هدیه این کتاب بسیار پر مفهوم و با معنا. تا به امروز از وجود همچین کتابی که بشخصه خیلی دنبالشم بودم، اطلاعی نداشتم
بخصوص با صدای گرم و بی نظیر اقای سلطان زاده ✨️🫆
سبحان طباطبایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
به نظر حق هر انسانه که بتونه مثل سیدارتا زندگی کنه، تو زندگیش همه چیز رو تجربه کرد و مسیر درست براش پیدا شد، از شنیدن این کتاب با صدای زیبای استاد آرمان سلطان زاده کلی لذت خواهید برد
نسیم اشراقی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
این کتاب رو من بار اول در دانشگاه بزبان آلمانی خوندم و کنفرانس دهدم و بعد فارسی آنرا یکبار خوندم؛ انقدر پر محتوی هستش که تصمیم گرفتم، بصورت صوتی بعد از چندسال گوش بدم
مهدیه توفیقی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
کتابی است زیبا در مورد سفر قهرمانی و سیر و سلوک جوانی برهمن به نام سیدارتا و شناخت مفهوم عشق، آرامش و زندگی. بسیار زیباست. اجرای آقای سلطان زاده هم فوق العاده است.
bhsh sadeghi
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بدلیل علاقه خودم به این مدل کتاب‌ها ونویسنده معروف هرمان هسه و کتاب دیگرش بنام گرگ بیابان فکر میکنم کتابی است که ارزش خواندن و شنیدن را حتی برای یکبار دارد.
وحید کریمی
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
داستان بسیار جالب و آموزنده‌ای بود و این نکته به همراه داشت که انسان همواره برای آموختن خیلی از چیزها باید خودش رو از خیلی چیزها رها کنه تا به خواسته خودش برسه. ممنون از شما
Andeso
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
درود سیر و سلوک عارفانه شخصیت اول داستان برایم جذاب و فوق العاده بود داستان‌هایی که به عمق جان و روح آدمی نفوذ میکنه و تاثیرش و میتونی احساس کنی با تشکر از کتابراه عزیز✨️🙏🏻
خانم عدالت
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
بسیار دوست داشتم. حدود بیست سال پیش از این دست کتاب ها می خواندم. کتابی آموزنده در خصوص متعالی شدن روح انسان. تبدیل از حالت روحانی به مادیت و سپس تعالی روح.....
Nahid Khodaei
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کتاب جذابی هست نوع زندگی ساده ای که هر کسی نمیتونه انتخاب کنه رو خوب توضیح میده من خودم عاشق این نوع زندگی در طبیعت، طبع سالم و کمتریت نیاز به دنیای مادی... عالی
فاطمه اس
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
اولش که کتاب رو شروع کردم به نظر کسل کننده می‌آمد ولی با ادامه کتاب خیلی جذاب شد بخصوص قسمت بیداری و قایقران و دو قسمت آخر، اینقدر این قسمت‌ها قشنگ هست که من چند دفعه گوش دادم
حسین مصدق
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
کتاب سیدارتا کتاب معنا گرای خوبی است که با خوانش خوبی اجرا شده که جای تشکر وخسته نباشی دارد این کتاب برای افرادی که به تفکر و اندیشه معنا گرائی علاقه دارند مفید است تشکر
سحر دینی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
اولین اثر از هرمان هسه بود که شنیدم تمایل پیدا کردم بقیه کتاب هایش را نیز بخوانم، ممنونم از کتابراه که منو با این اثر برتر آشنا کرد
در دل هر گناهی معرفتی نهفته است.....
مهدی هاشمیان
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
سفری عرفانی از منیت برهمان زاده تا رسیدن به مرگی که شروع جاودانگی است. اگر به فرهنگ شرق علاقه دارید یا عرفان و فلسفه شرق را می‌پسندید به شما تبریک می‌گویم کتاب خوبی است...
مرضیه شقاقی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
کتاب عالی بود حالمو خوب کرد اینکه‌ی جاهایی ادم با خودش روراست باشه خوبه اما بایدحواسمون ب کائنات باشه دوست داشتم کتاب رو وصدای گوینده ونوای رودی که میتونی توذهنت تجسمش کنی
علی صفا
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
برای فهم مطالب این کتاب نیاز است چندین بار این کتاب صوتی را گوش داد مخصوصا قسمت‌های آخر کتاب را، این کتاب برای افرادی که به عرفان علاقه دارند مفید می‌باشد عرفان‌های شرقی
مریم بیگدلی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
خوانش آرمان سلطان زاده که مثل همیشه فوق العاده بود، من این اثر هرمان هسه رو خیلی دوست داشتم، واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود شنیدنش رو به همه توصیه می‌کنم ممنون کتابراه
علیرضا مزروعی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
با سلام زیاد واژه‌ها تکرار‌میشه موضوع تکراری یه داستان خسته کننده و بنظر من وقتی که برای این کتاب میزارید در مورد بودا با کتاب راهبی که ففراریش رو فروخت پر کنید
یلدا عسگری
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
کتاب بسیار زیبایی بود اما بنظرم این کتاب‌ها رو باید خوند و گوش دادنشون کافی نیست. باید قشنگ وقت گذاشت و خط به خط کتاب رو عمیق خوند و بهش فکر کرد. در کل عالی بود. ممنون از کتابراه
پوریا قمی زاده
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
جالب بود و به سوال همیشگی هر انسان جستجوگری میپرداخت، "من که ام، از کجا آمدم و به کجا میروم"برخی بخش ها کمی خسته کننده بود اما در کل توصیه میکنم به دوستان که گوش دهند.
منیژه افشار
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
عالی بود، من چندین بار این کتاب رو گوش کردم و هر بار بیشتر لذت بردم و به اکثر دوستانم‌ پیشنهاد دادم، مباحث معنوی فوق العاده‌ای داره و دیدگاه معنوی تازه‌ای به آدم میده.
saMira.d
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
از شنیدن کتاب خیلی لذت بردم و حتی این نگرش سیدارتا که از فاحشه میخواست یه چیزایی یاد بگیره زیبا بود میتونم بگم سیدارتا از بی خدایی به خدا رسید که بنظرم این مسیر لذت بخش بود
م ع
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
کتابی بسیار نرم و شیوا، قالب داستان گونه‌ای که برای ارائه‌ی مطالب عمیق وجودی درنظر گرفته شده است بسیار دقیق و حساب شده است و باعث شده که همچین شاهکاری خلق شود، صدای گوینده عالی
غلامرضا حدت
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
داستانی مملو از تضاد بین عقل و احساس معنویت و مادیت و سوالی بزرگ برای اکثر انسان‌ها به این مضمون که از کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود به کجا میروم آخر ننمایی وطنم
نورا زیرکی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتاب فلسفی، معنوی هست البته خیلی به شیوه برهمنی هست و بسته به عقاید مذهبی خواننده ممکنه جالب یا مسخره بیاد ولی به طور کلی میشه مطالبی رو از اون استنتاج کرد که مفید باشه.
سحر
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
فوق العاده ست. اگر در تلاشید برای رسیدن به حقیقت و معنای زندگی، این کتاب رو شدیدا بهتون پیشنهاد می‌کنم. با اون غرق در جذابیت‌های زندگی و حقیقت وجود می‌شید. موفق باشید.
ATENAN NooN
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خیلی لذت بردم واقعا زیبا و تامل برانگیز و آموزنده بود صدابرداری و موسیقی‌ها هم بی نقص بعد از خوندن چندین کتاب و پس از مدتها خوندن این کتاب برایم بسیار رضایت بخش بود حتما بخونید
مریم فارسیانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
با تشکر از کتابراه بابت این کتاب عالی این کتاب به ما یاد میده که هرکسی باید راه خودشو پیدا کنه و اینکه زندگی رو باید تجربه کرد و اموختنی نیست ممنون از کتابراه
دیانا حکیمیان
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
نمیفهممش. من هیچ گونه ارتباطی برقرار نکردم با این نویسنده و این کتاب. از این نویسنده خیلی تعریف میکنن ولی من متاسفانه هیچگونه لذتی ندیدم در این خواندن
حمیده انصاری
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
هرمان هسه نویسنده بزرگی هست ولی من اصلا کتاب سیدارتا رو دوست نداشتم فقط چون یه کتاب شروع میکتم حتما تمومش میکنم تا انتها گوش کردم ولی راوی عالی بود
فرشته محمدی افراپلی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
یه کتاب عرفانی و سیر و سلوک در مسیر رشد معنوی
من دوست داشتم این کتاب رو، مخصوصا که آقای آرمان سلطان‌زاده خیلی روان و دلنشین کتاب رو روایت کردن
حمزه خاک
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
کتاب جالب که کم کم جذاب می شود طرز فکر و ادیان مختلف هند را تشریح می کند و در آخر از زندگی گریزی به آزادی و رهایی از بند دین و آیین های مختلف میرسد
شین.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
من این کتاب رو کاغذیش هم خوندم و نظرم این بود که باید کاغذی خونده بشه و وقت بیشتری صرف تفکر و عمیق شدن توش بشه، همچنین صدای خواننده زیاد به دلم ننشست
فاطمه یحیی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
کتاب تا عمق دل انسان نفوذ می‌کند و با گوش دادن به این کتاب بیشتر با درونت آشنا می‌شوی و بسیار بیشتر کنکاش داری که تاچه حد با خودت روراست و صادقی. متشکرم
کاربر a
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
باسلام این کتاب هم به عنوان یک رمان. هم ازنظرعرفانی. هم از نظر شناخت خود وخدا قابل ستایش بود من که لذت بردم از شنیدنش... ممنون ازکتابراه وگوینده توانا
هاشم زنگوئی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
با عرض معذرت از کتابخوان‌های جمع ولی من هر چقدر تلاش میکنم نه با صدای آقای سلطان زاده و نه با این سبک موزیک روی کتاب گذاشتن میتونم ارتباط برقرار کنم
فرح حاجی پور
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
این کتاب واقعا محشره. مخصوصاً با صدای دلنواز آقای سلطان زاده. فقط یکبار کافی نیست بلکه باید هزار بار این کتاب رو خوند یا گوش کرد. ممنون از کتابراه
ثمره خزایی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
کتاب سیدارتا مثل کتاب لبه تیغ کتاب مورد علاقه من است و گفتن اینکه زندگی و لذت و خوش بختی و معنایش ساده تر و آسان تر از آن است که ماها می‌پنداریم.
mehdi iranpour
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
داستان فوق العاده نبود. کتاب چندان آموزنده نبود. حرف‌های کتاب را امروزه بارها شنیده ایم و دیگر کلیشه شده‌اند مانند حق با همه است و اینکه فقط اکنون حقیقت دارد.
زهرا آقایی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
این کتاب داستان یک سفر عجیب به درونه، اگر به دنبال خودشناسی هستید یا کلی سوال درباره درست و غلط انتخاب هاتون دارید این کتاب رو پیشنهاد میکنم
میترا برتون
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
واقعا عالی👏👏👏ای کاش که این ‌کتاب رو زودتر از اینها خونده بودم. اجرای آقای سلطان‌زاده هم مثل همیشه بی‌نظیر ‌و بی‌نقص بود👍
Hamid Mahdian
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خواندن این کتاب در طول زندگی هر فرد در هر جامعه نیازه و همینطور مفهومش در عین سادگی میتونه گسترده باشه و به هر موردی در زندگی بست داده بشه و یادآوری شه. مرسی
فاطمه زیبانچی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
این کتاب رو قبلا خوندم. واقعا عالیه. این کتاب باعث شد به خداوند بیشتر نزدیک بشم و به قدرت خداوند در اطرافم بیشتر دقت کنم. بینظیر و عالیه.
محمود ع
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
ازون دست کتابهاست که باید هر چند وقت یک بار از نو خوانده بشه. واقعا عالی! ترجمه، خوانش کتاب و انتخاب موسیقی هم بسیار خوب بود.
سحر عسکری
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
سیر زندگی یک انسان را به شکل زیبایی به قلم تحریر دراورده و واقعا لذت بخش هست. انگار که ادم از دور چرخه زندگی خودش رو میبینه.
آزیتا چراغیان
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
عالی بود هم محتوا و هم کار گوینده به نظرم میشه چند بار گوش کنی خیلی با احساس و مسلط گویندگی کردن و محتوای کتاب هم که عالیه
سینافتحی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
لذت بخش بود واقعا، تفکر ها و صحبت ها و هرچیزی که در میان بود قابل تامل بود، شاهکار گوینده هم نباید غافل شد که واقعا معرکه بود.
وحید
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
سیدارتا فقط یک داستان نیست مسیر زندگی است، از نظر من بسیار قوی و شنیدنی که می‌تواند تاثیر زیادی بر دید انسان از دنیا بگذارد
Kia Jhn
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
واقعا کتاب قشنگی بود. جدای از واقعی یا غیر واقعی بودن داستانش، تصور وجود همچین اشخاصی، تصور درس گرفت از رودخانه واقعا آرام بخش بودن.
شهلا سادات حسینی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
با نهایت سپاس از کتابراه بابت این کتاب زیبا و دلنشین و خوانش بسیار زیباتره آقای سلطان زاده این کتاب را به خوانندگان توصیه میکنم
افسانه زارع زاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
فوق العاده بود، کتابیست که از لذت زیاد منو وادار به گوش کردن مجدد میکند سپاسگزار مجموعه کتابراه و صدای دلنشین جناب سلطان زاده هستم.
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟