نظر Sara kazemi برای کتاب صوتی سیدارتا

سیدارتا
هرمان هسه، محمد بقایی
۴.۵(امتیاز ۶۴۹ نفر)
Sara kazemi
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
من این کتاب رو خیلی دوست داشتم. به نظرم همذات پنداری خوبی برای همه ایجاد می‌کنه. چون هر انسانی خودآگاه و‌حتی ناخودآگاه در جستجوی حقیقت و شناختن خویشتن خویش هست. البته به نظرم باید دوبار خونده بشه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟