جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
فلسفی
›
کتاب صوتی سیدارتا
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیدارتا - هرمان هسه
هرمان هسه
،
محمد بقایی
آوانامه
دسته:
داستان و رمان فلسفی خارجی
کتاب صوتی
4.5
649 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مینا پوردرویش
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
1
0
عالیه، هرکسی باید حداقل یکبار این کتابو بخونه، و فصل آخرو هرازگاهی دوباره مرور کنه
بهار زندی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
0
0
خوانش عالی بود ولی خیلی خیلی جذب کتاب نشدم ولی بازم هم قشنگ بود و از خوندنش خوشحالم
بهار اکبری
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
1
0
خوب بود هنوز کامل نخوندم ولی سیر معنوی فردی روتعریف میکنه که به دنبال کشف خودش هست
مجید شایگان
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
1
0
داستان عالی، روای عالی، لذت بردم، چون دنبال کتابی شبیه کیمیاگر میگشتم اینو پیشنهاد کردن و راضی بودم
Mehrnoosh Fg
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
یه کتاب فلسفی هست
تموم کتابای هرمان هسه یه سبک خاصی هستن
به نظرم کتاب خوبی بود ولی زیاد جذبم نکرد
صحرا رجبی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
1
0
کتاب خوبی بودم دوستش داشتم و لذت بردم از شنیدنش با صدای فوق العاده آقای سلطان زاده
مهدی درکه
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
1
0
بسیار فوقالعاده، حتما پیشنهاد میشه این اثر هرمان هسه را با این گوینده توانمند را از دست ندهید
ملیکا رحیمی
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
1
0
واقعا کتاب عالی هست همچنین لحن گوینده مناسب است و فضایی رو برای شنونده متصور میکنه
صنیع عدلی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
1
0
عالی بود به خصوص صدای خواننده که کاملا با متن هماهنگه و ادم رو میبره در دل داستان
اعطم صفری
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
1
0
فوقالعاده و تأثیرگذار بود و واقعا هنر نویسنده در بیان عقاید عرفانی را به نمایش میگذارد
مریم ضرابی نیا
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
1
0
خیلی زیبا بود با اینکه قبلا خوانده بودم از کتاب صوتیش بسیار لذت بردم گوینده خیلی دلچسب روایت میکرد
منیره غنی زاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
0
این کتاب عااالییییییی
Sanava Azimi
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
0
0
لذت بردم با موسیقی متن عالی برای رسیدن به خود باید رنج ها برد
آدریانا رفیع زاده
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
0
0
کتاب عالی بود و من رو کلا به فرهنگ بودیسم علاقمند کرد و کلی یاد گرفتم
امیر
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
0
0
بسیار کار ابتکاری و جالب بود افکتها خارق العاده
پشیمون نمیشید 👌
Tarabaraz
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
0
0
کتابی در مورد سفر قهرمان از درون خود شروع میکند و باز به درون خود باز میگردد
حامد بالاور
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
0
0
اگر اعتقادات و تعصبات خاصی دارید میتونه کتاب خوبی باشه براتون
هانیه عسگری
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
0
0
کتاب فوق العاده مفهومی و زیبا برای کسایی که به دنبال رستگاری حقیقی هستند
نگار پاک
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
0
0
کتاب قشنگی هست اما نقطه عطفی نداره و احساس میکنم بعضی جاها حذف شده نمیدونم چرا
mojgan asadi
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
0
0
دو بار گوش دادم لذت بردم هر جمله کتاب درس داره خوانش عالی بود
جمیله غراوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
0
0
تأمل و تفکر لازم است و شاید دوباره و سه باره شنیدن تا رسیدن به عمق معنای کتاب
ماهور غیور
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
0
0
خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم، هرچی داستان جلوترمیرفت قشنگ تر هم میشد
O
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
0
0
متن و گویندگی خوب بودن داستان عرفانی و قشنگیه ارزش گوش دادن داره
الهام تیموری
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
کتاب جذابی بود با متن روان و موضوع جذاب که ادمو به فکر فرو میبره
Monahoseiny
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
0
0
خیلی کتاب خوبی بود و پیدا کردن هدف در بی هدفی همون راهی که عرفان پیش میگیرند
نرگس
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
1
0
بسیار گیرا و کسانی که دنبال یک نگاه نو در زندگی هستند کمک میکنه
وحید
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
1
0
بینظیر بود میشود بارها بهش گوش داد و حتی بعضی جاها نت برداشت.
لیلا پاینده
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
1
0
کتاب رو پیشنهاد میکنم بسیار تاثیر گذار هست. صدای اقای سلطان زاده هم که بینظیره
S P
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
1
0
واقعا عالی بود همچنین ممنون از گوینده با صدای خوش و خوانش فوقالعاده ❤️
بابک جان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
0
0
سلام به کتابراه عزیزم ممنون از محبتت کتابراه عزیز خیلی عالی🍒🍒
مهری رحیمی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
1
0
الان گرفتم کتاب رو. اما زندگی بودا شگفت انگیزه، قطعا این کتاب هم عالی خواهد بود
همادخت کریمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
0
0
بسیار عالی و زیبا کتاب دمیان هم از آثار هرمان هسه است و جالب و خواندنی
Taranum kashki
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
1
0
کتاب عالی بود
دید جدیدی از زندگی رو بهم داد، توصیه میکنم حتما گوش بدید
علی قمری
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
1
0
کتابی که به جهانت عظمت میده و البته نگذریم از صدای آرمان سلطانزاده..
فرزانه پناهی
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
0
0
در سایت ایران صدا این کتاب به صورت مجانی هست اینجا خیلی گرونه
Arash Abed
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
1
0
این کتاب براى کسى که در مسیر خودشناسى حرکت میکنه میتونه جالب باشه.
ااا اتتت
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
کتاب خوب و آموزندهای بود فقط فکر کنم بعضی جاها خوب ترجمه نشده بود
Nasrin Karamali
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
1
0
کتاب خوبی بود لذت بردم مخصوصا که با صدای آقای سلطان زاده بود عالی👌
Afshin Asadi
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
1
0
عالی بود واقعا لذت بردم از صدای پرحرارت گوینده و داستان آموزنده ش
Fariba Mahdavizadeh
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
1
0
فقط میتونم بگم کسانی که به مباحث فلسفی علاقه مند هستند حتما بخونن
زینب زمانی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
1
0
مفاهیم بسیار مهم و عالی رو در قالب داستان بیان کرده... واقعا لذت بخش بود
سیاوش ستوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
1
0
بدون داستان سراییهای خیالی
خواندن این کتاب را به همه پیشنهاد میکنم
فرزام نصر
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
2
0
سفر به اعماق فلسفه انسان در کلمه کلمه این کتاب دیده میشود
نسیم طالبی
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
داستانش خیلی برام جذابیت نداشت،، ولی مفهومی بود،،، در کل دوست داشتم..
فرهنگ
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
3
0
من که دوست داشتم امیدوارم شما هم دوست داشته باشید
محمد حسین سعیدی کیا
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
0
0
کتاب معرفت نفس علامه رو خوندم دیدم اینم همونه
danial adib
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
0
0
بهترین کتاب هست و یکی از بهترین رمان ها برای خودشناسی
farah mhr
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
0
0
عالی بود برای دوستانی که میخوان به درون خود سفر کنن
n.h_evan
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
0
0
یجورایی سیر زندگی انسان رو ب تصویر کشیده
Mahnaz
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
0
0
بسیار عالی هست این کتاب
ترجمه خوب و راوی هم عالی بود
<<
1
2
3
4
5
6
7
>>
👋 سوالی دارید؟