نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیدارتا - هرمان هسه

روزبه هرمزی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
ایمن کتاب که اصلا نیاز به تعریف نداره. شاهکار شاهکار شاهکار
Maryam ghoreishi
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
به قدری ابتدای کتاب زیبا شروع که منو محو خودش کرد
@@
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
مرسی از کتابراه بابت هدیه آخر هفته. اصلا برای من جالب نبود
اسکندر اسکندری
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
ارائه‌ مفاهیم فلسفی در قالب داستانی زیبا
گلناز گرایلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
داستان که عالیه. جناب سلطان زاده هم اثر فاخرتر کردن
سمیه یادگاریان
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
قشنگ نشون میده چطوری میشه دین زده شد و مسیرتو کامل عوض کنی
رها کارگر
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
امیدوارم آدمای درستی در زمان درستی مطالعه‌اش کنند.
رعنا محمدرضائی
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
کتابی بود در مورد زندکی یک راهب و جالب بود
زهرا عاشق حسینی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
من خوشم نیومد. زود هم از کتابخانه‌ام پاکش کردم.
مصطفی لیراوی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
بسیار کتاب خوبی بود مناسب جامعه امروزی ما
علی نصرالهی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
هیچی ازش نفهمیدم فقط صدای ارمان عالی بود
مریم بهنام
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
صوتیش کنین خیلی بهتره کتاب صوتی هدیه بدین
سوسن فلاح
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
بسیار عالی و اموزنده و دارای معانی عمیق بود
hazhar karimi
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
کتابی جالب با داستانی عالی و پند و نصایح زیاد
آذردرخشنده
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
سلام درود سپاس بر گوینده این کتاب خیلی عالی
ثریا احمدی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
تا الان سه بار گوش دادم و با سیذارتا سفر کردم.
Raana Mansouri
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
عالی و پر از نکات آموزنده بود برای من سپاس فراوان از شما
فرخ لقا ت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
زیبا جالب و ملموس.. راحت می‌توان باهاش هم داستان شد
محمّدجواد فاضلی نیا
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
معمولا اکثر کارهای آقای سلطان زاده شنیدنی هست
فاطمه ذوقی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
یکی از دوستان پیشنهاد کرد، امید که خوب باشه
محمد فاتح
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
یه دور جالب فلسفی در دنیای شرق به سبک داستانی
میثاق انتظامیان
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
این کتاب رو دوست داشتم و از شنیدنش لذت بردم
فهیمه مبشری
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
کتاب خیلی خوبی هر آدمی لازمه ۱بار هم شده این کتاب رو بخونه
زینب عباسی
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
کتاب خوبیه به نظر من بیشتر در مورد نظریه تناسخه
س س
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
کتاب فلسفی خوبی بود من هم به یوگی شدن علاقمند شدم
کاترین دیل صفت
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
عاشق لحظه لحظه گوش دادن به این کتاب شدم…..
نوشین طالبی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
مگر میشه هرمان هرسه رو دوست نداشت.
عالییی
Tolue Mahdavi
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
پر کشش و جذاب‌. ‌. آموزه‌های فلسفی در مسیر داستان..
وحید سحری
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
این کتاب عالی بود حتما پیشنهاد میکنم
ریحان موسی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عاشق کتابهای عرفانی هستم درباره بودایی و هندویی و عالی بود
نسترن آزاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
بینهایت داستانش زیباست.... سیدارتا اشک منو درآورد
navid zandi
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
یه درس آنچنانی توی کتاب نبود!
جالب نبود در کل
Atefe Sahragard
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
ای کاش این کتاب به عنوان کتاب درسی تدریس میشد
فرح حقیقی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
صداگذاری خوب بود ولی محتوای کتاب چیزی نبود که انتظار داشتم.
Danny RDA
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کتابی عالی برای افرادی ‌که به سلوک و عرفان علاقه دارند
سپیده خدادوستی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
منو یادم خودم انداخت وخیلی کمکم کرد 👍
Shahrzad Hosseinabadi
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
این کتابو خیلی زیاد دوست داشتم عالی بود
مهدی مرادی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
عالی بود این کتاب دیدگاه فلسفی زندگی شرق رو خوب تبین میکنه
بهار تربت نیا
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کاغذی این کتاب رو مطالعه کردم یک داستان زیبا و عمیق
احد زارع
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
صدا عالی بود، شنیدنش لذت بخش بود
Taha
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
عالی و بسیار خوب پیش نهاد میکنم بخونید
سمیه تهرانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
متن و صدا و داستان عالی
Milad Torfi
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
صرفا میشه گفت خوب بود
تینا
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
حوصله سر بر بود برام واقعا
بهار 🌹
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
عجیب غریب و عالی بود.
ز امین
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
برای پر کردن وقت بد نیست
زهرا
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
سلام کتاب خوبی بود ممنون از کتابراه
فریده
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
داستان زیبایی بود. و تعلیق خوبی داشت.
حجت صادقی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
آموزنده و عالی و کاربردی در این روزگار
منصور قاسملو
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
بشنو، باش، تسلیم، رهایی، عشق🕊️☮️
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟